לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

כיצד להימנע מדלת נעולה וטרוקה

פורסם בתאריך 20/09/2020      /      נכתב ע"י eyal123915@gmail.com


התסכול המלחיץ להימצא נעול מבעד לדלת
טיפים לא להינעל מחוץ לבית
גם אם הסיבה במכונית נעולה או בבית שננעל ולא אפשרי להיכנס אליו בכלל מבחוץ, זה בהחלט מרגיז וזה מסוגל להרוס עבורך את כל היום. זה מבזבז לך הרבה זמן חיוני ומשאיר לך תרחישים מיותרים או בלתי רצויים למהלך החיים. וגם אם אתה יודע איך להתמודד עם התרחיש זה וגם שנמצא ברשותך את הציוד הטוב לפתיחת הדלת , לעולם הדלת לא תיסגר לך פעם נוספת בעתיד.
להיות בחוץ נעול הוא אחת התופעות המתסכלות שיכולות להיות שאדם לא רוצה לחוות אותה. רוב האוכלוסיה מבצעים טעויות כשהם פזיזים, וננעלים בחוץ. לעולם לא תינעל שנית בעתיד עם תזכור כמה רעיונות מקוריים. עקוב אחר הרעיונות הבאים והפחת את הסיכוי לאפשרויות כאלו לא רצויים. לפניכם מעט טיפים מאיש מנעולים מורשה.
• החבא מפתח נוסף באזור בטוח: בפועל אחת השיטות הנפוצות ביותר להיפטר ממצב שגנב עלול להיכנס לנכס שבבעלותך. בעלי בתים לא מעטים מסתירים את מפתח הבית הרזרבי שיש להם מבעד למחצלת או בכד. למעשה זה מאוד מרתיע, כי פורצים יכולים לקבל את הגישה לדירה שלך בצורה קלה על ידי גנבת המפתח ממקומות המסתור הזה. במידה אתה מעוניין להחביא את מפתחות הרזרביים, השתדל להסתתר באזור בטוח.
• הסתר מפתחות או ציוד מתאים: במקרה של אבדן מפתחות הבית שלך, אתה צריך פטיש או כל כלי דומה על מנת להכנס אל הדלת שלך. בסיוע חבטה בעזרת הפטיש על משהוא חד תוכלו לפתוח את מנעול הבית. השימוש בדרך זו יכולה להיות מעט קשה, לכן טרם השימוש דאג שהנך יודע מה אתה עושה.
• השאר מפתח המנעול לקרוב משפחה הסמוך למקום מגוריך: האם אתה גר קרוב לקרובי משפחתך האחרים שיש לך? יש בסביבתך שכן שאתה סומך עליו? ובכן, זה מקסים. הנך יכול להשאיר את המפתח הרזרבי שלך לשכנך או לקרובי משפחה הקרובים. טרם שתיתן את צרור המפתחות שברשותך, זכור שהנך מכיר את הקרוב מצויין וסומך עליו .
• החלף את המנעולים הרגילים למנעולים מתקדמים: מנעול חכם או מנעולים דיגיטלי הם מנעולים שאינם צריכים למפתח רגיל כדי לפתוח את המנעול. מנעולים הללו מגיעים במספר דגמים שונים. מנעולים הללו הם דבר די לא פשוט לפריצה עבור פורצים למיניהם, מכיוון שהם צריכים לשילוב קודים מקורי, טביעות אצבעות ואפילו סריקת עיניים כדי לפתוח את הדלת.
• תחליפו מנעולים ישנים ובלויים: מנעול עייף עלול לגרום לצרות רבות. הכי ידוע שאם המנעול לא יסתובב עם המנעול הנכון. אם הוא הולך קשה עם המפתחות, הוא יתעקם. אם בזמן שהוא ישבר, יתכן שתצטרך להתקשר לפורץ מנעולים באזורך כגון מנעולן בבאר שבע על מנת להסיר את המפתח השבור מהמנעול או להחליפו.
במידה אתה למעשה בפני הבעיה, מומלץ שהנך רגוע ולא לחוץ. מצא הפיתרון הכי אידאלי. אם אתה לא מצליח לפתוח את הדלת, בסיטואציה כזו חייג ל פורץ מנעולים 24/7 מבאר שבע והנגב.

 

632 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת eyal123915@gmail.com
מנעולן ופורץ מנעולים בראשון לציון מנעולן ופורץ מנעולים בראשון לציון, מה הוא עושה ומה תפקידו ומתי נזמין אחד כזה
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 4 חודשים
מנעולן מורשה מבאר שבע מתי נזדקק למנעולן מורשה בבאר שבע ומה תפקידו של המנעולן בעיר
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 5 חודשים
מנעולן טוב בקריות מאמר על מציאת מנעולן טוב בקריות, מתי ואיך למצוא ולחפש מנעולן כזה
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 5 חודשים
חשיבות מנעול עליון לבית מאמר שמדגיש על חשיבות התקנת מנעול עליו כספת בעיר פתח תקווה ואיזה סוג יותר מומלץ
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 3 שנים 11 חודשים
מנעולנים מחיפה 24 שעות אודות מנעולנים מחיפה העובדים וזמינים 24 שעות סביב השעון
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 5 חודשים