לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

עו"ד ברחובות דרור הראל

פורסם בתאריך 07/03/2021      /      נכתב ע"י המקדם שלי

מחפשים עו"ד מומלץ בעיר רחובות?

משרד עו"ד דרור הראל ברחובות עומד לרשותכם!

תושב רחובות שנגרם לו נזק ע"י אדם אחר, שהפרו לו חוזה או שמסרבים לשלם לו סכום כסף שמגיע לו, ירצה להגיש תביעה לבית משפט באמצעות משרד עו"ד שנמצא קרוב אליו כדי שיהיה לו נוח להגיע לפגישות.

בנוסף, סביר מאוד שתושב רחובות שקיבל כתב תביעה כנגדו יחפש עו"ד ברחובות כדי שייצג אותו ויכין בתגובה כתב הגנה.

לנהל מערכה משפטית זה תהליך ארוך שמצריך פגישות והכנות לקראת דיונים ולכן לאדם שגר ברחובות מומלץ לאתר עו"ד שהמשרד שלו בעיר רחובות כדי שיטפל בעניינו בנוחות וביעילות.

שרות הלקוחות במשרד הנו ברמה הגבוהה ביותר וכל לקוח זוכה ליחס אישי, סובלני ומקצועי.

תושבי רחובות שלא עוסקים בתחום המשפט ולפתע קם להם צורך לנהל מערכה משפטית חשים שלא בנוח ולעיתים אף בלחץ ובחרדה.

חלק מהטיפול המשפטי שמעניק עו"ד דרור הראל ללקוחותיו הנו ביטחון שיקבלו את הטיפול המקצועי האיכותי ביותר וכי הם יכולים להירגע כי מטפלים בעניינם בתשומת לב ובאחריות רבה.

בעבודה המשפטית על התיק של הלקוח החלטות מתקבלות בשקיפות ובשיתוף אך כמובן תוך המלצה ומתן חוות דעת משפטית מקצועית מעו"ד דרור לפני כל מהלך והחלטה שצריכה להתקבל.

לעו"ד דרור ניסיון רב בטיפול משפטי בתיקים מורכבים, בניהול מו"מ משפטי ובתביעות שקשורות להפרות חוזים בתחום השכירות, העסקים והחברות.

עו"ד רחובות מומלץ

עו"ד דרור הראל מתמקד בכל תיק שהוא מקבל לטיפולו כאילו שזה "תיק המאה" ומעניק לו את מלוא תשומת הלב, הרגישות והמשאבים האישיים שלו לצורך ההצלחת והשגת היעדים לטובתו של הלקוח.

דרור הוא עו"ד ברחובות שמציב יעדים גבוהים להצלחת התיק לטובתו של הלקוח ויהיה שם כל הזמן כדי לדחוף קדימה בכל הכוח עד להשגת ההישגים הנדרשים והמטרה בפועל.

עו"ד דרור מגיע מתרבות צה"לית קרבית שמקדשת את הדרך אל היעד בכל מחיר. הערכים שמהווים נר לרגליו של דרור הם אהבת אדם, עבודה קשה ומשפחתיות.

דרור ידוע בכישרונו לאלתר, לחשוב ביצירתיות ולהשיג גם בדרכים של פשרה והידברות את האינטרסים החשובים של הלקוח שלו.

אנשים ריאליים יודעים שזה לא מספיק להיות נחמד ולקוות שבעיות יסתדרו מעצמם. כאשר צצה לה בעיה משפטית צריך שאפתנות, נחישות ואגרסיביות כדי לנצח.

עו"ד דרור הוא גם בוגר תואר שני במנהל עסקים (MBA) מהאוניברסיטה העברית בירושלים ולכן הוא בעל יכולת ליישם פתרונות מגוונים מעולמות תוכן שונים לצורך הצלחת התיק והטיפול בבעיות.

עו"ד רחובות לטיפול בבעיות משפטיות

אם קיבלתם מכתב דרישה והתראה לפני נקיטה באמצעים משפטיים או רק איומים בע"פ שיתבעו אתכם, כדאי מאוד לפנות לעו"ד ולהתייעץ עמו מה המהלך הבא הנכון ביותר ואיך אפשר להתכונן לאתגרים שיוצבו בפנינו בקרוב.

עו"ד דרור ימליץ לכם בדיוק היכן כדאי להתמקד ולהשקיע אנרגיות בכדי למזער את החשיפה המשפטית.

עו"ד רחובות דרור הראל מנוסה בעמידה בלחצים, בגמישות מחשבתית וביכולת לצאת ממשברים שידו על העליונה.

 

התחומים המשפטיים שעו"ד רחובות דרור הראל מטפל בהם:

ייעוץ משפטי כללי, חוזים והסכמים מסוגים שונים: חוזה מכר דירה, הסכמים מסחריים לעסקים, הסכם שותפות, הסכם הלוואה.

צוואות וירושות, הכנת מכתבי דרישה והתראה לפני תביעה, הקמת חברות בע"מ, הגשת תביעות כספיות לבתי משפט, ייעוץ, ליווי וטיפול במכירת וקניה של עסקים וחברות.

445 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת המקדם שלי
עורך דין לרישום סימן מסחר חשבתם על שם מיוחד, שמציג את השירות שלכם באופן המיטבי ועדיין לא קיים בעולם. אך, אתם חוששים כי ביום מן הימים אדם אחר ינסה לבחור בשם זהה לחברה שלו. אם מדובר בשתי חברות באותו התחום, הדבר עשוי לגרום לבלבול בקרב הלקוחות. לכן, חשוב לרשום סימן מסחר לכל שם מוצר, מותג או אפילו לוגו, שיש סיכוי שחברה אחרת תנסה לנכס לעצמה בעתיד.
פורסם בקטגוריית עורכי דין, לפני 1 שנים 10 חודשים
בחירת ברזים וכיורים לאמבטיה ולמטבח סקירה קצרה של הדברים החשובים כאשר רוצים לקנות ברז וכיור לאמבטיה או למטבח
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 5 שנים 8 חודשים
טיפול רגשי למבוגרים כאשר מחליטים להתחיל טיפול רגשי, מדובר בהחלטה משמעותית. ההחלטה הזו באה בעקבות בחירה לעשות שינוי לעבר חיים מאוזנים, מלאים ויציבים. זוהי החלטה שמבטאת רצון לצמיחה נפשית ולהתחזקות. היא יכולה להגיע בעקבות מצב משברי, תחושת תקיעות, קשיים בקשרים בינאישיים, דיכאון, חרדה, תחושה של חוסר משמעות ועוד.
פורסם בקטגוריית פסיכולוגיה, לפני 4 שנים 3 חודשים
ריהוט משרדי ארגונומי ריהוט משרדי ארגונומי המודעות הגבוהה לחשיבות וההשפעה הגדולה של נוחות ושביעות רצון העובדים ממקום העבודה הולכת ועולה. כאשר, ככל שעובדים יותר מרוצים ומרגישים שרואים אותם גם כבני אדם ולא רק כמשאב, הם יותר לויאליים למקום העבודה שלהם ומבצעים את העבודה בצורה טובה ואיכותית יותר.
פורסם בקטגוריית רהיטים, לפני 4 שנים 3 חודשים
פטרת ציפורניים – הסיכונים העובדה שפטרת ציפורניים היא תופעה אשר מהווה את נחלתם של אנשים רבים, איננה טומנת בחובה כל נחמה עבור האנשים אשר סובלים ממנה. פטרת ציפורניים הינה תופעה בריאותית לא אסטטית ולא נעימה, אשר עלולה להחמיר ולהחריף עם הזמן - במידה והיא איננה מאובחנת ומטופלת בצורה הנכונה והמתאימה.
פורסם בקטגוריית בריאות, לפני 4 שנים 3 חודשים