לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4668 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
אזעקה אלחוטית

אזעקה אלחוטית – כל היתרונות במקום אחד

פורסם בתאריך 14/03/2021      /      נכתב ע"י expert

מכירים את הרגע הזה שאתם מביאים הביתה איזשהו מוצר חשמלי חדש, או מוצר שזקוק לחיבור תקשורת כזה או אחר, וברגע אחד כל הבית מתמלא בחוטים? פתאום הבית הופך למסלול מכשולים אחד גדול, שבו היחידים שעלולים לשלם על זה ביוקר הם אתם. בשנים האחרונות נעשית מגמה נרחבת יותר ויותר ליצירת מוצרים אלחוטיים, והיום אזעקה אלחוטית היא אחד מהמוצרים הבולטים ביותר מביניהם. אז מהם היתרונות הבולטים של אזעקה אלחוטית? יצאנו לבדוק וחזרנו עם כל התשובות המעניינות.

אזעקה אלחוטית – כי בשביל מה להסתבך עם כל החוטים האלה?

אז ניתן כבר עכשיו לדבר על היתרון הגדול והמרכזי של אזעקה אלחוטית, והוא עצם העובדה שהיא נטולת חוטים. כן, אזעקה אלחוטית מתחברת למצלמות, החיישנים והגלאים שלה בצורה אלקטרונית, שלא מצריכה שום חוטים שמקשרים בין כל האלמנטים. היום, הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות כל כך הרבה אופציות לחיבורים אלחוטיים שכאלו, שבאמת שאין שום סיבה לא להשתמש בהם.

חיבור לטלפון הנייד – ככה מתקינים אזעקה אלחוטית היום

לאזעקה אלחוטית יש יתרון אחד משמעותי וגדול במיוחד, והוא עצם העובדה שהיא יכולה להתחבר באופן ישיר לטלפון הנייד של בעל או בעלת הבית. אזעקה אלחוטית בעצם מתחברת לטלפון הנייד, וכך היא יכולה לשלוח התראות באופן מידי לטלפון הנייד. באופן הזה, כל תנועה חשודה, גילוי של עשן, דליפת גז או כל דבר אחר מדווח בצורה מהירה ומיידית לבעלי הבית, והם יכולים להחליט כיצד להתמודד עם הסיטואציה. בין היתר, ניתן להזמין את השכנים לבדוק מה קורה, או להקפיץ את כוחות המשטרה למקום – שיוכלו לטפל בעניין.

אזעקה אלחוטית – כמה זה עולה?

היום ניתן למצוא אזעקה אלחוטית במחירים של כ-1,000-2,000 ש"ח, ואילו ניתן למצוא גם אזעקה אלחוטית מתקדמת יותר במחירים של כ-6,000-10,000 ש"ח ויותר. הכל תלוי בצורך שלכם, ובמאפיינים נוספים כמו גודל הבית, האלמנטים שישתלבו באזעקה אלחוטית ועוד.

אזעקה אלחוטית עם ריסקו – לעשות את זה נכון

חברת ריסקו היא חברה מקצועית ביותר לייעוץ, תכנון והתקנה של אזעקה אלחוטית. אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטלפון 03-963-7777 ולרכוש לעצמכם אזעקה אלחוטית מתקדמת לבית או למשרד. תהנו!

 

507 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת expert
רישיון לרחפן - מידע חשוב יש לדעת כי למרות השימוש הנפוץ של הרחפן, לא לכל אחד מותר להטיס אותו. כדי להטיס אותו בארגונים ובאופן מסחרי, יש צורך ברישיון מטיס, וכן צריך לעמוד בכל התנאים כדי לקבל רישיון זה.
פורסם בקטגוריית לימודים, לפני 4 שנים 4 חודשים
השקעות נדל"ן - כל מה שצריך לדעת השקעות בנדל"ן עומדות על למידה נכונה של השטח ולמידה של תכנית ההשקעה העתידית, השקעה בפרויקטים הנכונים ואינטראקציה נכונה בין אנשים. בייחוד מאחד שבהשקעות נדל"ן חשוב ליצור קשרים עם אנשים אמינים ומהימנים.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 2 שנים 6 חודשים
כל השלבים בדרך לחלוקת מזון לנזקקים עבור אנשים רבים האוכל הוא ממש לא דבר מובן מאליו. לצערנו, אוכלוסיות כמו ניצולי השואה, נזקקים, חסרי בית, חיילים בודדים ואוכלוסיות נוספות סובלות מחרפת רעב, ומיכולת מצומצמת ביותר לרכוש מזון, לבשל אותו ולדאוג לעצמם לארוחה חמה.
פורסם בקטגוריית חברה ומדינה, לפני 2 שנים 11 חודשים
למי מתאימה תניית בוררות? הליך הבוררות הוא הליך שבמסגרתו הבורר יהיה זה שיחליט על דרך הפתרון עבור שני הצדדים, ובעצם העובדה שהם לוקחים בו חלק – שני הצדדים מסכימים מבעוד מועד שהדרך שתיקבע על ידי הבורר היא הדרך שאותה הם יצטרכו לכבד ולקיים.
פורסם בקטגוריית חוק ומשפט, לפני 3 שנים 19 שעות
הרכב שלכם זקוק לדיטיילינג – עכשיו הגיע הזמן להעניק לו אותו הליך הדיטיילינג הוא הליך שמטרתו להעניק לא רק ניקוי עמוק לרכב שלכם, אלא גם לצפות אותו בשכבת הגנה שתוכל להרחיק אותו מפני סכנות שונות, כמו שריטות, דהיית צבע בגלל מזג האוויר, לשלשת של ציפורים ועוד.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 3 שבועות