לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

צעצועי מין לגברים

פורסם בתאריך 04/08/2021      /      נכתב ע"י xtoysmail

אם לנשים מגיע להתענג על עוצמת הרטט, החימום והתזוזות האוטומטיות, אז למה לגברים לא? אז זהו, שכן. הבעיה רק שויברטור לגבר הוא כל כך נפוץ כמו הויברטור הנשי. ישנם מספר סוגים ויברטורים, אבל כאן הייתי רוצה להתמקד בויברטור לאיבר המין.

רובם עשויים בצורת כוס אליה אמורים להכניס את האיבר. ברגע שהאיבר בפנים, הויברטור יכול להתחיל את עבודה. ישנם ויברטורים שיכולים להתחמם לטמפרטורת הגוף (37 מעלות) ובכך לדמות איבר נשי אמיתי. רובם עשויים סיליקון והמבנה מדמה את האיבר מין הנשי.

ויברטורים היותר פשוטים מפעילים רק רטט, אך אלה שיותר יקרים יכולים גם לנוע קדימה ואחורה, תנועות מעגליות ואפילו לחלקם ישנה אופציית יניקה, שבהחלט מוסיפה. כלומר, תוכל פשוט לשים בתוכו את איבר המין, ללחוץ על כפתור, לבחור את העוצמה והויברטור יעשה את כל העבודה.

עשיתי חיפוש מהיר באתרי האינטנרט הישראיליים ושמתי לב, שויברטור לגבר הוא לא מוצר כל כך נפוץ באתרים מהסוג הזה.

אגב, אחד כזה, ויברטור לגבר איכותי וזול - ניתן לקנות כאן.

השאלה הנשאלת היא - למה? האם הגברים פחות אוהבים לאונן מנשים? לא.  פשוט נהוג לחשוב שכל צעצוע מין הוא לאישה בלבד, ולאיטים הגברים אפילו מתביישים להזמין לעצמם משהו דומה. חלק יגידו שהשימוש בויברטור - זה לא גברי וצריך לחפש את הדבר האמיתי. אבל אם הצעצוע מין הוא כל כך נגיש ואין ברגע הצורך את הדבר האמיתי, אז למה לא להשתמש בו?

407 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת xtoysmail
תכשיטים מעוצבים לאישה איך ניתן לבחור תכשיטים מעוצבים ועל מה כדאי לשים לב?
פורסם בקטגוריית תכשיטים ויהלומים, לפני 2 שנים 7 חודשים