לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
שחזור דיסק קשיח

מה עושים אם לא מוציאים קבצים במחשב?

פורסם בתאריך 23/08/2021      /      נכתב ע"י אלירן

כמו כל רכיב אחר גם דיסק קשיח יכול להתקלקל. אבל בניגוד לרכיבים, שבלעדיהם ניתן להסתדר בצורה כזאת או אחרת, בלי דיסק קשיח אין מה לעשות עם המחשב. לפני שנדבר על סוגים שונים של תקלות בואו ונכיר מה זה בכלל דיסק קשיח ומה תפקידו.

דיסק קשיח, זה רכיב במחשב נייד או נייח, שתפקידו הקלטה ושמירה של נתונים מכל מיני סוגים. בין הסוגים הנתונים כמו קבצים עם מסמכים, תמונות, קבצי וידאו, מוזיקה, מצגות, משחקים ועוד. לכן במידה ויש תקלה בדיסק קשיח יש סיכוי מאוד גדול, שהמידע בנשמר בו ילך לאיבוד. כמובן, בשביל לא לאבד את הקבצים החשובים תמיד מומלץ לבצע גיבוי שלהם גם באמצעים אחרים. לצורך העניים זה יכול להיות גיבוי בענן או גיבוי בדיסק חיצוני. כמובן, שאף אחת מהאופציות היא לא מושלמת ב100%, אבל בכל מקרה עדיף להשתמש באחת מהן, אחרת תצטרכו להשתמש בשירות של שחזור דיסק קשיח. כמובן, לא נפרט יותר מידי על יתרונות וחסרונות של אופציות לגיבוי מידע, רק נציין את החיסרון הבולט של כל אחת מהן, בשביל שיהיה לכם יותר קל לקבל החלטה. אם תשתמשו בגיבוי מידע בענן, אז יש סיכוי שהמידע יגיע לצד שלישי אומנם סיכוי מאוד נמוך, אבל הוא בכל מקרה קיים. אם תשתמשו בגיבוי מידע בדיסק חיצוני, אז צריך לקחת בחשבון שגם הוא יכול להתקלקל, ברור שמאוד נדיר שזה יקרה בדיוק באותה נקודת זמן, שהתקלקל דיסק קשיח במחשב. איזה סיכון אתם מוכנים לקחת זו כבר בחירה שלכם.

מה מסמן שיש תקלה בדיסק קשיח?

כאשר אתם לא מצליחים לשמור קבצים חדשים במחשב או פתאום לא רואים את כל הקבצים ששמרתם ויודעים בוודאות שהם היו שם.

רעשים מוזרים, כאשר מחשב פועל.

הופעה של מסך ריק בצבע כחול מידי פעם

סוגי התקלות

מבדילים בין 2 סוגי התקלות: מכאנית ולוגית. אם אתם לא משתייכים לחוג אנשים שמתמחים חלק הפנימי של המחשב, אז תקשיבו להמלצה שלנו ופנו לאנשי מקצוע. לרב הדיסק עצמו לא ניתן לתקן, אבל כן ניתן לשחזר קבצים ונתונים ממנו. ישנן חברות, שמתמחות בזה. לכן, במידה ומתרחשת בעיה שדומה לאלו שהזכרנו למעלה, תרימו טלפון לחברה שמתחמה בשחזור מידע ואנשי הצוות שלה כבר ידריכו אותכם מה לעשות.

339 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת אלירן
מה תפקידו של עורך דין הגירה? כאשר מדברים על הגירה לארצות הברית לרב נשאלת השאלה : מה תפקידו של עורך דין הגירה ואם באמת צריכים לפנות עליו. במאמר הבא תקבלו סקירה קצרה לעניין.
פורסם בקטגוריית חוק ומשפט, לפני 2 שנים 1 שבועות
טיפים לפני התחלת שיפוץ או בנייה לפני שמתחילים לעשות שיפוצים בבית או תוספות בנייה כדאי מאוד לקרוא את הכתבה. יכול להיות שזה יעזור לכם לחסוך כאב ראש, זמן וכסף. בהצלחה
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 2 שנים 3 שבועות
איך מחלקים זמני שהות של הילדים בזמן הכנת הסכם גירושין כאשר בני הזוג מחליטים להתגרש, אז הם אמורים לקבל לא מעט החלטות. כאשר בין הבולטות ביותר זה משמורת ילדים. למעשה בעזרתה כל אחד מבני הזוג יהיו מעורבים בתהליך גידול של הילדים כפי שנקבע.
פורסם בקטגוריית גירושין, לפני 2 שנים 6 ימים
למה צריך עורך דין ארנונה יש לא מעט הוצאות אצל בעלי העסקים אבל בין הגדולות נחשבת תשלומי ארנונה. כאן בדיוק נכנס לתמונה עורך דין ארנונה. בעזרתו לעתים ניתן להפחית תשלום ארנונה וכך לחסוך אלפי שקלים בשנה. בשביל לבדוק אם מגיעה גם לכם הנחנה או הוזלה בתעריפי ארנונה, תתייעצים עם עורך דין ארנונה.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 2 שנים 1 שבועות
שדרוג הבית לפעמים שדרוג הבית אינו דורש השקעה רבה, אלה קצת מחשבה ויציאה מהקופסא. רוצים לשמוע על פתרון שיעשה את העבודה אך לא ידרוש לקיחת משכנתא?
פורסם בקטגוריית צרכנות, לפני 2 שנים 1 חודשים