לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4668 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

בניית אתר תדמית מותאם אישית - לחיזוק התדמית שלך ברשת

פורסם בתאריך 08/10/2021      /      נכתב ע"י clicky

השדה המרכזי בו מתרחש כיום הקרב על תודעת הלקוח, הוא ללא ספק המרחב הדיגיטלי. כ-70% מהעסקים בישראל כבר השכילו להבין שללא אתר רשמי לעסק, הם יתקשו מאוד לשמור על רלוונטיות. לכן, כיום בניית אתר היא רק נקודת ההתחלה. כדי להבטיח שנמצה את המיטב מהנוכחות הדיגיטלית שלנו, חשוב שנקדיש מחשבה לתהליך בניית האתר ונתאים אותו למיתוג, לערך המוסף שלנו ולצרכים של קהלי היעד של העסק. אספנו עבורך כמה שיקולים שחייבים לקחת בחשבון במהלך בניית אתר תדמית שמביא תוצאות.

רספונסיביות – נעים להכיר

הידעת? מעל ל-80% מהרכישות שמבוצעות כיום על ידי משתמשים בדיגיטל, נעשו דרך מכשירים ניידים. שליש מבעלי המכשירים הניידים יבצעו מעל ל-30% מכל הקניות שלהם באמצעות המכשיר! מדובר בנתח שוק שאסור לנו לוותר עליו בשום אופן. לכן, חשוב שנוודא שהאתר שלנו יהיה מותאם לשימוש בניידים. רספונסיביות היא מידת ההתאמה של האתר שלנו לכל מערכות ההפעלה, הדפדפנים והמכשירים הדיגיטליים דרכם עשויים משתמשים להיכנס לאתר שלנו. אם לקוחות פוטנציאליים נוחתים באתר שלך, אך מתקשים לקרוא או לנווט בו דרך המכשיר הנייד, קיים סיכוי גדול שהם פשוט ימשיכו הלאה. לכן, בניית אתר תדמית חייבת לכלול מחשבה מעמיקה על רספונסיביות.

בניית אתר תדמית יעיל מתחילה בחוויית המשתמש

ככל שהביקורים של המשתמשים שלך באתר יתארכו, כך גוברת הסבירות שנוכל להניע אותם לפעולה. לכן, הסיטואציה הבאה עשויה להיות מתסכלת מאוד. אנחנו יכולים להשקיע המון בעיצוב מדהים, למלא את האתר שלנו בתוכן מרתק ולהציע את המוצרים הטובים והמשתלמים בשוק ועדיין, אנו עלולים לגלות שהלקוחות שלנו פשוט נוטשים את האתר תוך דקה או שתיים. ברוב המקרים, העזיבה המוקדמת נובעת מחוויית משתמש לקויה. סכמת צבעים שאינה נעימה לעיניים, פונט קטן מדי, מהירות טעינה איטית או מבנה אתר שקשה להתמצא בו או לנווט בו, עשויים לגרום לצרכן להתייאש במהירות ולעזוב. בניית אתרים המתמחה בתחום ה-UX/UI יוכל לסייע לך לייעד פתרונות אידיאליים לקהלים שלך.

להציב את פרטי ההתקשרות במקום בולט

המטרה המרכזית של בניית אתר תדמית היא להניע משתמשים ליצור עמך קשר ולשמוע פרטים נוספים. לכן, חשוב שנניח את האמצעים לעשות כך בהישג יד. חשוב שנזכור, טווח הקשב של הגולשים ברשת הוא קצר מאוד והם מוצפים ללא הרף במידע רב. אם לא יצליחו למצוא תוך שניות ספורות את מה שהם מחפשים, הם יעברו די מהר לאתר הבא. אם נניח את הנתונים החשובים ביותר במקום בולט, אנו מעלים את הסיכויים שאנו נהיה התחנה האחרונה במסע הזה. כדאי לציין את הטלפון והדוא"ל של העסק בכותרת הראשית ובתחתית של האתר ולעתים אף מומלץ להוסיף פופ אפ שיאפשר לאנשים להשאיר פרטים כבר בכניסה.

התוכן שלך חייב להיות מדויק

אתר התדמית הוא הפנים של העסק שלך ומהווה מרחב חשוב בו ניתן להפגין את הידע, האמינות והניסיון המקצועי שלך. האופן בו ינוסח התוכן שלך יקבע במידה רבה את הרושם שהאתר ישאיר בקרב המשתמשים. לכן, חשוב שנוודא שכל המידע עדכני וחף מטעויות. לפעמים, מספיקה אפילו טעות דקדוקית פשוטה או פרסום של נתונים לא עדכניים כדי לגרום ללקוחות לאבד אמון ולעזוב.

להשקיע בקידום האתר

עכשיו, כשהאתר שלנו בנוי בצורה אידיאלית, הגיע הזמן שנחשוף אותו לקהלים שלנו. זה הזמן לגייס לצידך מומחים לתחום ה-SEO שיסייעו לך לבנות אסטרטגיית קידום דיגיטלית יעילה ומותאמת אישית לצרכים שלך. על ידי יצירת תוכן איכותי, מחקר מעמיק של הקהלים וביטויי המפתח הרלוונטיים וניהול קמפיינים אפקטיביים בגוגל וברשתות החברתיות, העסק שלך ייחשף מדי יום למאות ואף אלפי עיניים חדשות.

351 צפיות
3 כניסות
מאמרים נוספים מאת clicky
איך ליצור אתר אינטרנט אם יש לך עסק קטן או שאתה בתהליך של הקמת אחד, יש סיכוי טוב שתצטרך אתר מקצועי. למעשה, כל העסקים צריכים בניית אתר אינטרנט ללא קשר לתעשייה או לגודל שלהם. למרבה המזל, הטכנולוגיה הדביקה לאחרונה את הביקוש האדיר לכלים כדי לפשט את תהליך יצירת האתר.
פורסם בקטגוריית בניית אתרים, לפני 2 שנים 2 חודשים
בניית אתר לעסק – כלי שיווקי שכל עסק צריך לא משנה מהו גודל העסק שלך, או באיזה תחום תעשייה הוא פועל, ישנה עובדה אחת שתמיד נשארת רלוונטית – ללא נוכחות דיגיטלית ייחודית ויעילה, קשה מאוד לנהל היום תחרות יעילה. אתר האינטרנט שלך הוא בסיס האם של כל הפעילות השיווקית שלך בדיגיטל.
פורסם בקטגוריית בניית אתרים, לפני 2 שנים 3 חודשים