לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4669 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

5 טיפים לעיצוב מטבחים עם כלי נירוסטה

פורסם בתאריך 19/10/2021      /      נכתב ע"י KitchenNerosta

פתרונות אחסון, פרקטיקה, צבע של הקירות, בחירת חומרי גלם מתאימים וכמה שיותר אוורור ותאורה הם תנאי לעיצוב נכון של המטבח. אז איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? הנה המדריך המלא.

היכרות עם טיפים לעיצוב מטבחים יכולה לסייע לכל מי שנכנס לבית חדש, משפץ דירה קיימת או סתם רוצה לרענן ולשפר את איכות החיים. בגלל שהמטבח הוא ללא ספק החדר הכי חשוב בבית אך גם זה שאותו הכי מורכב לשפץ ולעצב, כדאי להכיר את הטיפים השונים ולהביא אותם בחשבון. בהמשך, אותם טיפים לעיצוב מטבחים גם יסייעו לחסוך בהוצאות.
הנה למשל 5 טיפים לעיצוב מטבחים שחייבים לעמוד בראש סדר העדיפויות:

דבר ראשון והכי חשוב! השוו בין נירוסטה וחומרי גלם 

אי אפשר לתת טיפים לעיצוב מטבחים בלי להזכיר את היתרונות של מוצרי נירוסטה שונים. באמצעות מוצרי נירוסטה ניתן לשמור על עמידות גבוהה, לחסוך בלאי ושחיקה וגם להתגונן בצורה טבעית מפני קורוזיה וחלודה. כמו כן, החדשות הטובות הן שכיום ניתן לשלב בתוך המטבח סוגים שונים של מוצרי נירוסטה סביב הכיור או על השיש. כדי להבין מה היתרונות של מוצרים כאלה, משווים מלכתחילה בין סוגים שונים של חומרי גלם רלוונטיים ומקבלים המלצות מבעלי מקצוע. 


עיצוב המטבח עם אחסון שנותן פתרון אמיתי

מטבח מעוצב הוא חדר שנוח להתנהל בו. אבל בניגוד לחדרים אחרים בבית, המטבח גם אמור לשמש אותנו לטובת בישול, אפיה, טיגון, חיתוך, שטיפת כלים וכן הלאה. על מנת שנצליח לבצע את כל הפעולות האלה בלי לסבול מחוסר במקום, עלינו להוסיף כמה שיותר פתרונות אחסון. אם יש במטבח מדפים, ארונות, מגירות ושידות, סביר להניח שנוכל לשמור על כל חומרי הגלם והכלים זמינים – בלי להתאמץ ובלי להסתכן. 

 

עיצוב מטבחים חייב להיות פרקטי

מטבח מעוצב משלב בין פרקטיקה ואסתטיקה. בשביל שהמטבח יהיה נוח לעבודה, על משטח העבודה להיות קרוב אל הכיור. במקביל, כדאי לחשוב היטב איפה בדיוק מציבים את מכשירי החשמל השונים ומה המרחק בין המקרר, התנור והמזווה. אם רוצים, ניתן לערוך סימולציה כללית מול מעצב פנים או אדריכל ורק אז להביא לידי ביטוי את התכנית המופשטת. 

 

טיפ חשוב לעיצוב המטבח: בחרו צבע מתאים לקירות

אחד הטיפים החשובים לעיצוב המטבח הוא לבחור צבע מתאים לקירות. כיום כבר לא מתעקשים להשתמש רק בצבע לבן או אפילו שמנת, אלא בוחרים לפחות קיר אחד בצבעי פסטל. בין היתר, האפשרויות שעל הפרק הן צבעים כגון חרדל, טורקיז, תכלת וכן הלאה. באמצעות צביעה של הקירות, ניתן לעצב את המטבח לפי הטעם האישי. בנוסף, צביעה של הקירות לא גוזלת מקום יקר ערך גם ממטבחים קטנים ולכן היא מקבלת עדיפות. 

 

אל תשכחו אוורור ותאורה

הדרך הכי טובה לעצב את המטבח היא להתחיל עם התאורה. בשביל שהמטבח יהיה נוח לעבודה ואסתטי למראה, הוא חייב להיות מואר. הדרך להאיר את המטבח יכולה להיות טבעית – כמו למשל עם חלון גדול – או מלאכותית, כמו למשל נברשת ופתרונות תאורה ספציפיים. לאחר מכן, אפשר גם לנצל את ההזדמנות על מנת לעצב מטבח שבו יהיה קל לאוורר ריחות של טיגון, עשן וכן הלאה. 


לסיכום, טיפים לעיצוב מטבחים עוסקים בנושאים שונים ומגוונים. אם רוצים לעצב את המטבח שהוא כאמור החדר הכי חשוב בבית, צריך לחשוב מראש על הפרטים הקטנים. במידת הצורך, אפשר לערב בעלי מקצוע ולקבל מהם השראה לגבי פתרונות אחסון, דרכים להפוך את המטבח למקום פרקטי יותר, צבע מתאים לקירות, חומרי גלם ותאורה. 

 

339 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת KitchenNerosta