לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4689 מאמרים 1454 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
מטבח

מהו מטבח אידיאלי עבורכם?- כל מה שצריך לדעת על עיצוב מטבחים אידיאלים, פונקצי

פורסם בתאריך 16/06/2022      /      נכתב ע"י cohenarik18

מטבח אידיאלי הוא מטבח שיוצר כאשר יש בו את מלוא העיצוב והפונקציונליות. ואולם, כאשר לרוב במטבחים מודרניים שמים את הדגש על כמה המקום שימושי ופונקציונלי. או במילים אחרות ניתן לראות את הדגש שיהיה על כמה נוח יהיה להשתמש באותו מטבח, וניסיון לחסל את הבלגן. כמו כן, בדרך כלל עיצוב מודרני שומר על המקום נקי מתוספות וקישוטים למיניהם. אלה דברים יפים מאד, אכן ואולם במטבחים מודרניים לא מחפשים יופי אלא משטחים פשוטים ומבריקים. ולכן, בדרך כלל לא תמצאו במטבחים מודרניים הרבה עץ, ומה שיש בהם הוא כדי לשמש כהטעמה, בדרך כלל במטרה להוסיף צבע וחום. כמו כן, בהרבה מטבחים מודרניים יש נטייה להיות בגווני שחור, לבן, ואפור, או לפעמים ניתן לראות זאת בשילוב של צבעים עזים אחרים, כשהמטרה היא לבחור צבע אחד או שניים ולהיצמד אליהם.

בניגוד לאוהבי הסגנון המודרני, ישנם אנשים רבים אשר אוהבים את הסגנון הכפרי, עם הדגש על עץ וטבע, הנותנים תחושה של חמימות ורוגע. מטבחים כפריים, בניגוד למטבחים מודרניים- שמאופיינים בקווים ישרים ומשטחים נקיים,  מאופיינים בדרך כלל בקווים רכים יותר, צבעים רכים יותר, ופרחים איפה שאפשר וכדאי להכניס אותם. עם זאת, הסגנון המודרני מאופיין גם במציאת מקום לכל דבר וניצול כל השטח, ואת העקרונות האלה בהחלט אפשר ליישם גם במטבחים כפריים. כמו כן, מטבחים כפריים הם בדרך כלל בצבעים שקטים יותר, כמו שמנת, ירוק בהיר, צבעי פסטל, ועוד. אך כמובן, כל עוד שאתם בוחרים בצבעים שקטים יחסית, תוכלו לבחור בכמעט כל צבע שתבחרו, מבלי להרוס את התחושה הכפרית. ייתכן שכדאי לכם לקחת מעצב פנים, במקום להשאיר לעצמכם ולחברת המטבחים את כל ההחלטות הקשות ואת כל מהלך התכנון. מעצב פנים יתייחס, בין השאר, לנושא של צבעים, אך הוא גם ידאג לפרטים הקטני בתכנון המטבח שלכם, ויוודא שאתם לא מפספסים שום דבר.

202 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת cohenarik18
מערכת הביוב היא אחת מהמערכות החיוניות ביותר בכל בית מערבת הביוב מאפשרת לנו לחיות בתוך ביתנו בצורה נוחה ובריאה. אך לעיתים קרובות מתרחשות בעיות כמו צנרות סתומות או תקלות אחרות במערכת הביוב
פורסם בקטגוריית כלי רכב, לפני 11 חודשים 2 שבועות
מגשי פירות מעוצבים- מגוון שיטות של חיתוך פירות ועיצוב מגשי פירות מי מאתנו לא מכיר את הסיטואציה הזאת אחר חיפוש מתנה מקורית וייחודית למישהו הקרוב אליכם?
פורסם בקטגוריית מתכוני קינוחים, לפני 2 שנים 1 חודשים
מטבחים כבר הפך לטרנט מודרני המטבח המודרני המקום הנעים לאכול בו
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 8 חודשים 2 שבועות
מטבחים מודרניים מטבחים מודרניים זה סגנון חיים
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 8 חודשים 2 שבועות
מטבחים ועיצוב אדרכלי כולנו יודעים שהמטבח הוא לב הבית, מקום שבו אנו מבשלים, אוכלים ומפגישים את המשפחה והחברים. אך לאחרונה, עם התפתחות הטכנולוגיה והעיצוב, המטבחים מודרניים עוברים התחדשות מרשימה. המטבח המודרני הוא יותר ממקום לבישול – הוא מרכז של יצירתיות, פונקציונליות וסגנון.
פורסם בקטגוריית אדריכלות, לפני 8 חודשים 2 שבועות