לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

השיטה "הסודית" לקבלת לידים איכותיים לעסקים

פורסם בתאריך 10/08/2022      /      נכתב ע"י yair

 לידים איכותיים וחמים - לעומת לידים קרים

כמעט כל בעלי העסקים צריכים ומעוניינים בקבלת לידים איכותיים לעסק שלהם. הדבר נכון לעסקים הפונים לקהל לקוחות פרטיים (b2c) והן ללקוחות הפונים לקהל לקוחות עסקי (b2b).

פנייה טלפונית או השארת פרטי לקוח פוטנציאלי המתעניין באופן ישיר בשירותי או מוצרי החברה הספציפית מוגדר  כ"ליד איכותי" או "ליד חם" שסיכויי סגירתו לעסקה טובים, וזאת לעומת השגת "ליד קר" של לקוח אפשרי שמופיע ברשימת תפוצה כלשהיא או בדאטה מסוימת של לקוחות פוטנציאליים למוצרי או שירותי העסק, שסיכויי סגירת העסקה עמו הנם נמוכים הרבה יותר.

הדרכים "הרגילות" להשגת לידים איכותיים

רוב בעלי העסקים מכירים את השיטות הקונבנציונליות להשגת לידים: קידום ממומן בגוגל, בפייסבוק  ובאינסטגרם, קידום אורגני (SEO) במנוע החיפוש גוגל, וכן שיווק ברשתות חברתיות ע"י בניית קהל אוהדים רלוונטי באמצעות תכנים המעניינים קהל אוהדים זה.

אין לזלזל כלל בשיטות שיווק אלו. לעסקים רבים הן מהוות את עיקר "הצינור" שממנו מגיעים הלידים האיכותיים ברובם הגדול לעסק, לידים שחלקם מתורגמים לעסקאות מכירה על-בסיס שוטף.

לעומת זאת, בתחומים רבים ומגוונים, בעיקר בתחום העסקים המשווקים לעסקים (b2b) שיטות אלו אינן מצליחות לספק מספיק לידים איכותיים ו"חמים" לאותם עסקים.

הסיבות לכך הנן סיבות מגוונות: תחרות גבוהה מאד הקיימת בענף שבו פועל העסק (למשל: בתחום שירותי "ענן" או תחום שירותי ניקיון למשרדים), קהל לקוחות מאד נישתי ומצומצם (למשל: הספקת תוכנה ספציפית למפעלי כרסום מיכני, או הספקת תוכנה לניהול חדרי מחשב גדולים), וכן מוצרים או שירותים חדשים בשוק, שבהן קהל הלקוחות האפשרי עדיין אינו מכיר את המוצרים או השירותים החדשים ויתרונותיהם.

אותם עסקים יכולים להיעזר אמנם בשיטות הרגילות להספקת לידים, אולם סביר להניח שאחוז ההיענות וכן אחוזי "הסגירה" יהיו נמוכים מאד.

מהי השיטה "הסודית" להספקת לידים חמים ללקוחות אלו?

לאותם עסקים עומדת שיטה ייחודית להספקת לידים חמים והחשוב יותר: לידים איכותיים, שרובם יובילו גם לקביעת פגישות רלוונטיות פרונטליות או בזום, הגשת הצעות מחיר וסיכויים טובים לסגירת העסקאות.

השיטה היא פנייה ישירה לקהל הלקוחות הרלוונטי לעסק, ע"י טלמיטינג.

בשיטת הטלמיטינג לעסקים נעשית פנייה טלפונית יזומה, וזאת תוך שימוש בדאטה רלוונטית ואיכותית, לפונקציות מקבלי ההחלטות הרלוונטיים באותם החברות, העסקים או הארגונים המהווים קהל המטרה של העסק.

חברת טלמיטינג איכותית, תדע הן לספק דאטות איכותיות לביצוע הטלמיטינג (שיאושרו ע"י הלקוח), הן לספק איש.ת טלמיטינג אישי ומקצועי.ת לניהול הפרויקט, הן תדע ליצור "תסריט שיחה" איכותי, להכין חומר שיווקי לשליחה ללקוחות מתעניינים (לאחר ביצוע השיחות עמם), והן לספק דאטה מטויבת ומלאה להמשך המגעים השיווקיים עם הלקוחות האפשריים.

פעילות טלמיטינג אינה מתאימה לכל עסק, אך עסקים רבים, וביחוד הרוצים עסקים מ"הפרופיל" שנסקר לעיל, נהנים ע"י השימוש בטלמיטינג בהספקה יומיומית שוטפת של לידים חמים מאד, של עסקים חברות וארגונים שגילו עניין בשירותי העסק והרוצים "לעבור לשלב הבא" עמם, בדרך לסגירת העסקה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

169 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת yair
5 יתרונות בשכירת חברה לביצוע ניהול שיווק במיקור חוץ הצורך במנהל שיווק במיקור חוץ – מאין הוא נובע? מהם היתרונות של ניהול שיווק במיקור חוץ ? ניהול שיווק באאוטסורסינג לא מתאים לכל חברה ועסק, אולם הוא מתאים מאד לעסקים בינוניים וקטנים המעוניינים בניהול מקצועי וצמוד תוצאות של השיווק, ומהצד השני לחסוך בעלויות כספיות ובעלויות ניהול.
פורסם בקטגוריית מכירות, לפני 1 שנים 6 חודשים
מה זה מרקום - ניהול תקשורת שיווקית במיקור חוץ ומי צריך אותו? מה זה מרקום בכלל? ניהול תקשורת שיווקית במיקור חוץ – מי צריך את זה? איך לבחור חברה לניהול תקשורת שיווקית באאוטסורסינג?
פורסם בקטגוריית שיווק ופרסום, לפני 1 שנים 8 חודשים
יתרונות וחסרונות של ניהול מדיה חברתית לעסקים ע"י חברה חיצונית מה זה בכלל ניהול מדיה חברתית לעסקים? ניהול תוכן ומדיה חברתית באופן עצמאי-האם אפשרי? מהם היתרונות והחסרונות שבניהול מדיה חברתית ע"י חברה במיקור חוץ
פורסם בקטגוריית רשתות חברתיות, לפני 1 שנים 8 חודשים
ניהול שיווק במיקור חוץ לחברות ועסקים -מי צריך אותו ומהן היתרונות והחסרונות? מה זה ניהול שיווק במיקור חוץ? למי מתאים חברה חיצונית לשיווק? יתרונות וחסרונות של ניהול שיווק באאוטסורסינג
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 8 חודשים
מהו מקור הפחד לעשות שיחות לתיאום פגישות עסקיות - ואיך להתגבר עליו? ביצוע של "שיחות קרות" ללקוחות אפשריים חדשים הנו שלב הכרחי לחברות ועסקים רבים, במיוחד אצל עסקים המשווקים לעסקים אחרים (B2B). לדוגמא: חברות המשווקות תוכנות ארגוניות, הדרכות, השמה, מחשוב, ייעוץ, מכונות תעשייתיות, ביגוד עבודה, מזון ועוד ועוד! לעומת זאת, כולם מכירים את הרתיעה ואפילו "הפחד" מביצוע שיחות קרות. ונשאלת השאלה מדוע קיימת רתיעה ופחד זה ואיך ניתן להתגבר עליו?
פורסם בקטגוריית עסקים, מימון וכספים, לפני 1 שנים 10 חודשים