לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

משחקים לילדים בחינם

פורסם בתאריך 08/09/2017      /      נכתב ע"י NetGames

משחקים ברשת זהו דבר לא קטן, יותר נכון זהו דבר ענקי מאוד שכולל בתוך מאות אלפי משחקים שונים, משחקי מכות, משחקי פעולה, משחקי אסטרטגיה, משחקי ילדים, משחקי בובספוג, משחקים קלאסים ועוד מאות סוגי משחקים כאילו שפשוט מתאימים את עצמם לאו דווקא לילדים אלא לכל אדם ואדם בכל גיל וגיל ופשוט ישנם משחקים שמתאימים לכל אדם אין אדם שלא יאהב לשחק משחקים ברשת, ובגלל זה זהו דבר גדול.

עוד דבר שיש לציין על המשחקים ברשת הוא שהמשחקים ברשת זהו דבר כמובן עם מבחר ענק ומגוון וכל הטוב שבדבר הוא שהדבר לא עולה כסף, כן כן כמו שאתם רואים הוא לא עולה אף פרוטה - מאות אלפי משחקים, אפילו מיליוני משחקים ואין צורך לשלם אף שקל, כל שעליכם לעשות הוא רק להיכנס לגוגל, להקיש את צירוף משחקים ברשת ולהתחיל לראות ולהיות בהלם מכמות המשחקים שיש, ולראות איזה משחק ואיזה ז’אנר אתה אוהב מכל המשחקים ברשת ולהתחיל לשחק, זה לא נגמר לעולם יש מבחר ענק פשוט שלא נגמר וזה מאוד אבל מאוד ממכר.

יום אחד אחרי כבר הרבה זמן ששיחקתי במשחקים ברשת המהנים והאלופים, יוסי התקשר אליי אמר לי שמשעמם לו ושאבוא אליו וגם אצלו היה לנו קצת משעמם אז אמרתי לו “יוסי למה אתה לא משחק משחקים ברשת זה מעביר את הזמן כמו מים! ” אז הוא אמר לי מה פתאום שאני אשלם כסף על משחקים מטופשים אתה חושב שאין לי דברים אחרים להוציא עליהם כסף, אני לא אשלם על משחקים באינטרנט כסף כי זה פשוט לא שווה אז צחקתי ואמרתי לו “יוסי, כל הקטע הוא שכל המשחקים ברשת, כל המגוון העצום של המשחקים הוא בחינם לחלוטין שום משחק לא עולה אף פרוטה ויש לך מגוון עצום וענק של משחקים ברשת והוא לא נגמר פשוט ומתאים לך ולכל אחד!”

אז שאלתי אותו איזה משחק הוא אוהב אז הוא ענה לי כדורגל , אז חיפשתי בגוגל משחקים ברשת ואז נכנסתי לקטוגריית משחקי ספורט ומשם כבר מצאתי מלא משחקי כדורגל בשביל יוסי, והוא נדהם לגלות משחקי כדורגל מאוד מאוד כיפיים ומאוד מהנים והוא פשוט הודה לי על שהראיתי לו את החוויה העצומה הזאת של המשחקים ברשת והוא אמר לי שישנם המון משחקים שווים ואלופים ברשת כמו משחקי מכות ומשחקי מירוץ משום שהוא מאוד אוהב מכוניות ועל כל זה הוא לא משלם כלום. משחקים ברשת זהו דבר מעוד שימושי לכולם ועוזר לכולם להעביר את הזמן בכיף ובלי לשלם אף תשלום נוסף ורק להנות בנוסף אז תתחילו לשחק חברים !

1484 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת NetGames
וורדל בעברית - משחק מילים - נחשו את המילה בכל יום משחק וורדל הוא משחק מילים ממכר מאוד ויש הטוענים שמשחק ניחוש מילה ב-6 ניחושים הפופולרי בעולם כיום.
פורסם בקטגוריית משחקים, לפני 8 חודשים 2 שבועות
פריב משחקים - משחקים חדשים כל יום אין ספק שמשחקי פריב ברשת זהו הפיתרון הטוב ביותר לילדים וילדות בשעות הפנאי ואני אסביר גם מדוע.
פורסם בקטגוריית משחקים, לפני 4 שנים 4 חודשים
משחקי בנות ברשת חינם משחקי בנות ברשת הם הדבר הכי חם בעולם המון בנות מתוקות חולות על משחקי בנות כאלו ואחרים ורוצות רק פאן לשחק בהם כל היום.
פורסם בקטגוריית משחקים, לפני 6 שנים 7 חודשים
שש בש אונליין - טיפים למתחילים כולם אוהבים לשחק שש בש באינטרנט וכמעט כולם מתגאים בכישורי המשחק שלהם, אבל על מנת שתהיו תותחים אמיתיים במשחק, לא מספיק לדעת את החוקים.
פורסם בקטגוריית משחקים, לפני 6 שנים 1 חודשים
משחק באבלס - משחק הבועות הפופולארי ביותר משחק באבלס הוא דבר ידוע ומוכר לכל האנשים כולם רוצים לשחק באבלס ולחרוש עליו כל החברים שלי אומרים כי משחק באבלס מעביר להם את השעמום ובנוסף גם חברות של אמא שלי טוענות כי משחק באבלס מעביר להם את הזמן בעבודה כאשר משעמם להן.
פורסם בקטגוריית משחקים, לפני 4 שנים 5 חודשים