לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

הקשיבו ללבכם כשהוא קורא לכם: כך תדעו מה ללמוד

פורסם בתאריך 31/10/2017      /      נכתב ע"י rsseowebz

מה המניע שלכם: קריירה חדשה או טיפוח תחביב?

דרך אחת להגיע אל תחום הלימודים המתאים לכם ביותר היא להבין מה המטרה שלכם מהלימודים: בעוד ישנם אלו שרוצים למלא משבצת פנוייה בלוח הזמנים שלהם ולהעשיר את עולמם לטובת העשרה בלבד, ישנם אלו הבוחנים אפשרויות של עזיבת הקריירה הנוכחית והתחלתה של אחת חדשה. תחום המשכנתאות לדוגמא מעניין אתכם? לימודי ייעוץ משכנתאות הם דוגמא מצוינת לתחום שיכול לשרת אתכם גם עבור העשרה וגם לטובת אופק תעסוקתי חדש.

 

מקשיבים ללבכם או לקולות חיצוניים?

הטעות הנפוצה ביותר שתוכלו לעשות היא להקשיב לקולות חיצוניים ולא לקול הפנימי שלכם. המון פעמים בחירות שלא מבוססות על האמת הפנימית שלכם הן בחירות שלבסוף עולות לכם בזמן יקר ובכסף רב. לבטח גם אתם שמעתם על סטודנטים שהתחילו את לימודיהם ועזבו אותם כעבור שנה ועל אנשים שהבינו עם סיום לימודיהם כי הם עשו טעות. על כן, נסו לסנן כמה שרק ניתן את ההשפעות החיצוניות ונסו להבין מה אתם אוהבים, באיזה תחום תרצו להשתלב ומה יאתגר אתכם.

 

עד כמה תכנית הלימודים משתלבת באורח החיים שלכם?

כמו כן, חשוב להבין מה תכנית הלימודים שאותה אתם רוצים ללמוד דורשת מכם. לדוגמא, ישנם אנשי קריירה שעובדים במשרות מלאות אך עדיין רוצים להמשיך וללמוד על תחומים שאינם מכירים. דוגמא נפלאה היא לימודי נדלן או קורס יועצי משכנתאות שרבים אלו המתעניינים בהם. קורסים שכאלו זמינים בשעות הערב, כך שאלו מכם שהינם אנשי קריירה או הורים במשרה מלאה, עדיין יכולים ללמוד מבלי לפגוע במחוייבויות השונות!

 

1399 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת rsseowebz
דירות דיסקרטיות קרית ביאליק במאמר זה אנו נסביר לכם על דירות דיסקרטיות והמארחות שנמצאות בהן.
פורסם בקטגוריית נישואין, זוגיות ואהבה, לפני 3 שנים 11 חודשים
האם ניתן לכתוב עבודה סמינריונית לבד? הלימודים האקדמים שלכם מפגישים אתכם עם המון חוויות שטרם עברתם. אחת החוויות המשמעותיות ביותר היא כתיבה של עבודות על בסיס החוקים האקדמים.
פורסם בקטגוריית לימודים אקדמאיים, לפני 5 שנים 5 חודשים
היכן מחביאים את אביזרי המין מהילדים? סביר מאד להניח שהדבר האחרון שתרצו להתמודד איתו בתור הורים, הוא שאלות של ילדיכם על אביזר מין שהם מצאו בבית. היכן כדאי לכם להחביא אותם ? המשיכו לקרוא >>
פורסם בקטגוריית זוגיות, לפני 4 שנים 3 חודשים
איך לרכוש מתנות לראש השנה מבלי לשבור את הכיס? כשראש השנה מתקרב, הרצון לחגוג עם מתנות משמעותיות ליקירינו הוא רב, עם זאת, חיוני למצוא דרכים להפגין הערכה מבלי להעמיס על הארנק שלנו. עם קצת יצירתיות ותכנון נכון, אתם יכולים לקנות מתנות נהדרות לראש השנה מבלי לשבור את הכיס. הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לחגוג את החג בשמחה תוך שמירה על התקציב שלכם.
פורסם בקטגוריית בית ומשפחה, לפני 8 חודשים 3 שבועות
היתרונות של בנייה ירוקה: יתרונות סביבתיים, כלכליים וחברתיים שיטות בנייה ירוקה זכו לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל הפוטנציאל שלהן לטפל בדאגות סביבתיות דוחקות, לקדם צמיחה כלכלית ולשפר את הרווחה החברתית. על ידי מתן עדיפות לקיימות ויעילות אנרגטית, מבנים ירוקים מציעים מגוון רחב של יתרונות המשתרעים מעבר למבנה הפיזי בלבד. מאמר זה בוחן את היתרונות הסביבתיים, הכלכליים והחברתיים של שיטות בנייה ירוקה.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 9 חודשים 2 ימים