לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

טיפים לניקוי ארונות מטבח מעץ

פורסם בתאריך 27/03/2018      /      נכתב ע"י comfi

בן השבע שלך עוזר לך להכין מילקשייק פירות ומפעיל את הבלנדר לפני שהספקת לשים עליו את המכסה וכל מיץ התפוזים והבננות המעוכות עפים ברחבי החדר. אפשר להילחם בשומנים ובלכלוך ולגרום לארונות להיראות במיטבם בעזרת המדריך הפשוט הזה לניקוי ארונות עץ.

ניקוי רהיטים מעץ - קומפי רהיטים

להלן כמה טיפים שימושיים לניקוי רהיטים מעץ

באפשרותך להשתמש בחומרי ניקוי מסחריים נפוצים לניקוי הארונות. כמו כן, ניתן להכין חומרי ניקוי באופן עצמאי מחומרים במטבח שיהיו ידידותיים לסביבה, יעילים ובמחיר סביר.

חומץ הוא הבחירה הטובה ביותר כשמתמודדים עם ניקוי ארונות שומניים. יש לערבב חומץ עם מים חמים ביחס של 50/50 ולמזוג אל תוך מיכל ריסוס. יש לרסס את התערובת על הארון, להמתין דקה או שתיים ולנקות עם מטלית רכה. ניתן להוסיף כמה טיפות של חומר לשטיפת כלים לתערובת החומץ והמים כדי לנקות ארונות שומניים במיוחד.

לא משנה באיזה חומר ניקוי תבחר, הצעדים הבסיסיים לניקוי ארונות מטבח מעץ הם זהים:

השתמש במטלית רכה או בספוג כדי ליישם את חומר הניקוי על חלקן החיצוני של דלתות הארון והמגירות. יתכן שתצטרך להשקיע מעט מאמץ להסרת הצטברויות שומן גדולות.

יישם את חומר הניקוי על ידיות המגירות והדלתות.

השתמש במברשת שיניים לאחר טבילתה בחומר הניקוי לקרצוף הרכיבים המתכתיים, העץ סביב הרכיבים המתכתיים והבקיעים של העיטורים.

יישם את חומר הניקוי על חלקן הפנימי של הדלתות והמגירות.

השתמש במטלית שנייה או בספוג שני אשר נטבלו במים נקיים בכדי להסיר את חומר הניקוי מכל המשטחים.

ייבש את כל המשטחים ביסודיות עם מגבת נקייה.

כך ניתן לנקות ארונות מטבח מעץ מכתמים דביקים, כמו סירופ או שוקולד. הכן משחה מחומץ ומלח. טבול את מברשת השיניים בתוך המשחה וקרצף קלות את האזור המוכתם. אל תקרצף חזק מדי ואל תשתמש בצמר פלדה, מאחר שזה ישרוט את העץ. הסר את המשחה באמצעות מים נקיים וייבש עם מגבת נקייה.

כמו כן, באפשרותך לפזר סודה לשתייה על ספוג לח ולקרצף את הכתם. השתמש במברשת שיניים רכה או במברשת קרצוף מניילון כדי לא לשרוט את פני השטח של הארון.

עכשיו, כשאתה יודע כיצד לנקות ארונות עץ, וודא שאתה מגן עליהם מפני כתמים עתידיים. ערבב שמן צמחי עם חומץ ביחס שווה ויישם קלות על פני השטח של הארון. קרצף בעזרת מטלית רכה ונקייה. נקה עד הברקה.

טיפים לניקוי רהיטים לסלון באדיבות "קומפי רהיטים".

6249 צפיות
34 כניסות
מאמרים נוספים מאת comfi