לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

איך לדאוג לניקיון העסק ב-2018

פורסם בתאריך 01/05/2018      /      נכתב ע"י סיגי

אם גם אתם משוטטים מדי פעם בפייסבוק, כמו למעלה משביעית העולם כיום, בטח ראיתם לא פעם ולא פעמיים, פוסטים זועקים לעזרה של עסקים וחברות למיניהן, אשר מחפשים מנקה לעסק ולמפעל, נכון?

במאמר הבא ננסה להרחיב עבורכם את האופקים לגבי היתרונות של ניקיון העסק או המפעל באמצעות חברת ניקיון מקצועית.

למה בכלל לשלם על ניקיון? שהעובדים ינקו!

זאת בהחלט יכולה להיות הגישה שלכם, השאלה היא כמה זמן הגישה הזו תחזיק מעמד. כשמדובר במקום מקצועי, רציני, שמחזיק עובדים אשר לכל אחד תחומי אחריות משלו, לא מומלץ להוסיף לעובדים משימות ניקיון. מדוע? ראשית, מי אמר לכם שכולם יודעים לנקות במקצועיות? שנית, מי אמר לכם שכולם אוהבים לנקות ועושים זאת מכל הלב? נקודה נוספת, אולי אחד העובדים שלכם רגיש חלילה לאחד מחומרי הניקוי?

לנהל עסק במיטב המקצועיות פירושו שכל אחד עושה את מה שהוא הכי טוב בו, ובזו תרומתו הנשגבת לחברה / לעסק. ברגע שאתם נותנים לעובד שלא יודע לנקות, לקחת חלק בניקיון, בזבזתם משאבים לחינם, והתוצאות לא משביעות רצון כלל. הכל שאלה של איך אתם מנצלים נכון את המשאבים של העסק.

בשביל מה בכלל חשוב לנקות את העסק? נשיג מנקה פעם בחודש ונסגור עניין

אתם יכולים לעשות את זה, השאלה היא שוב, מה המחיר. ולא המחיר של המנקה, המחיר שתשלמו על עבודה בסביבה לא נעימה, לא נקייה, ומעבר לכל אלו, לא היגיינית. הניסיון מראה כי אפשר להחזיק מעמד שבוע במקום עבודה לא נקי, מעבר לכך זה מתחיל לגובת מחיר שבא לידי ביטוי דרך עובדים שמתחילים ללכלך את מקום העבודה שלהם ומראים חוסר אכפתיות לגבי איך שהמקום נראה, ומשם הדרך למטה מהירה ותלולה.

 

טוב השתכנענו, אבל למה חברה מקצועית ולא מנקה פרטית?

שאלה מצוינת, ופה חשוב להבין כמה דברים קריטיים. ראשית, עם חברת ניקיון אין "הברזות". החברה דואגת לספק לכם שירותים כפי שנקבע מראש. דבר שני וחשוב לא פחות, חברת ניקיון אחראית לבטח את העובדים שלה, מנקה פרטית לא תמיד מבוטחת, ואם חלילה קורה לה משהו, לא ברור בידי מי האחריות. המטרה שלכם היא, ולא משנה במה העסק שלכם עוסק, בכל יתנהל על הצד הטוב ביותר, עם כמה שיותר הצלחות, עם כמה שפחות תקלות. לזה אנו קוראים מקצועיות, ולכן ההמלצה שלנו היא שתיעזרו בשירותי ניקיון חיצוניים ומקצועיים של חברה המתמחה בכך, ונותנת לכם שירות מצוין, מקום נקי, ועובדים מרוצים.

 

1238 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת סיגי
מטבח מוסדי- איך הוא נראה ב 2018 איך חברת הסעדה בעלת ניסיון יודעת להתמודד עם האתגרים של החיך הישראלי, בלי לוותר על איכות בגלל הכמות
פורסם בקטגוריית קייטרינג, לפני 5 שנים 3 חודשים
טיפים לבחירת חברת ניקיון למשרדים ב-2018 שישה חוקים בסיסיים במציאת והעסקת חברת ניקיון מקצועית
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 5 שנים 11 חודשים
ניקיון מפעלים עבור מפעילי מחסנים ומפעלים מכל הצורות והגדלים, שמירה על המפעל נקי ומסודר הוא אחד המאבקים הגדולים ביותר של העבודה
פורסם בקטגוריית ניקיון, לפני 5 שנים 3 חודשים
גיל פוגוזליץ- איש קידמה גיל פוגוזליץ הינו מומחה בעיבוד אותות, בעל תואר שלישי במדעי המחשב ותואר שני במשפטים. בעולם העסקים גיל פוגוזליץ ידוע כמנהל מוכשר, משקיע, יזם, יועץ, דירקטור ואיש חזון במגוון תחומים: בטחון, רפואה, ביוטכנולוגיה ועתידנות.
פורסם בקטגוריית סרטן, לפני 5 שנים 10 חודשים
למה צריך חברת ניקיון מקצועית? המודעות לכך שעלינו לחיות בחברה נקייה ככל הניתן היא מושרשת בחברה הישראלית. זוהי דוגמא נוספת מדוע אנחנו מדינה מפותחת אשר הינה חלק ממדינות המערב ולכך שהמודעות לניקיון בארץ היא מאוד גדולה. אך העניין הוא כי רוב החברות צריכות לפנות אל שירותי ניקיון לחברות מקצועיים ולא לבצע את הניקיון לבד
פורסם בקטגוריית ניהול ואחזקת מבנים, לפני 5 שנים 6 חודשים