לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4670 מאמרים 1450 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
אבחון דידקטי

אבחון דידקטי ולקויות למידה

פורסם בתאריך 29/05/2018      /      נכתב ע"י קידום אתרים SEOLIKE

כל הורה שיש לו ילד שסובל מליקויי למידה יודע שהדבר עשוי להסב הרבה סבל לילד הן בתחום הלימודי והן בתחום החברתי. אבחון וטיפול נכונים יכולים לקהל על הסבל ואף למנוע אותו לגמרי.

מה זה לקויות למידה?

לקויות למידה הן קשיים המתעוררים בהקשר דידקטי אצל הילד. זה יכול להיות קושי בלקרוא , קושי בחשבון , קושי במתמטיקה, קושי בהבנת הנשמע וכו'. את לקות הלמידה אפשר לזהות בשלב מוקדם יחסית כבר בגן אבל חשוב לדעת באיזה לקות למידה מדובר. סטודנט שאינו מצליח לצלוח קורס מסויים יכול להיות מאובחן כלקויי למידה? לא בטוח- צריך לבדוק מאיפה הלקות נובעת ומשם כיצד ליישם ולטפל או אפילו להגדיר את הבעיה.

אבחון דידקטי

המבדק האולטימטיבי אולי הוא אבחון דידקטי. באבחון זה נמדדות היכולות הקוגנטיביות של הילד = משמע הפעלות היומיומיות הבסיסיות בתחום הדידקטי כמו : קריאה, הבנת הנשמע, הבנת הנקרא, פעלות חשבון בסיסיות ועוד. אבחון דידקטי מאתר את לקות הלמידה (לעיתים גם כמה לקויות) מאתר לרוב את סיבת הקושי ומאפשר דרכי טיפול והתייחסות נכונה להמשך תקין.

מי עושה אבחון דידקטי?

עשיית אבחון דידקטי מצריכה אנשי חינוך שלמדו את המקצוע שכן צריך להיות זהיר הן בזיהוי הקושי והן בנתינת פתרונות יעילים. וותק וניסיון יכולים להועיל במקרה הזה בצורה משמעותית. חשוב לפנות למכון אבחון ידוע בעל המלצות בכדי לקבל את הטיפול ההולם

כמה עולה אבחון דידקטי?

האבחון עצמו יכול לעלות בין 1000 ש"ח ל 2000 ש"ח. הסיבה היא בקטגוריות האבחון. ישנם סוגי אבחונים שנוגעים במכלול נושאים, אם ידוע על הקושי של הילד - אפשר למקד אותו לעשיית אבחון דידקטי בתחום בו הוא מתקשה (לדוגמא : חשבון או אנגלית) 

1098 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת קידום אתרים SEOLIKE
שירלי בוגנים : אנדומטריוזיס סיבך לי את החיים שירלי בוגנים פרצה בבכי בכנסת כשדברה על הסבל שעברה בגלל מחלת האנדומטריוזיס ועד שגילתה בכלל שהיא חולה בה, הקשיים שמלווים אותה בטיפולי הפוריות והסבל הרב במסע להביא ילדים לעולם
פורסם בקטגוריית בריאות נשים, לפני 2 שנים 4 שבועות
סגולה זאת חנוכה פתק בחנוכיה ביום השמיני למי שלא מכיר את הסגולה הנפלאה הזאת שמדווחים שהיא הרבה פעמים עובדת, מי שמאמין ובא לו- אין לו מה להפסיד.
פורסם בקטגוריית חגים, לפני 1 שנים 3 חודשים
ניקוי מזגנים בפתח תקווה ניקוי מזגנים בפתח תקווה לא עושים אצל כל אחד, צריך חברה מקצועית ואיכותית שמכירה טוב את העיר על מנת לתת את השירות הטוב ביותר
פורסם בקטגוריית מיזוג אוויר, לפני 2 שנים 3 שבועות
דירות חדשות בדימונה בשכונת השחר שכונת השחר בדימונה שכונה מתפתחת שכדאי לב לשים לב אליה ואף להשקיע בה ברכישת נדלן או דירות חדשות באיזור.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 1 שנים 5 חודשים
מכירת ציוד היקפי למחשב בראש העין 938 מחשבים בראש העין עוסקת במכירת מחשבים מכל הסוגים וציוד היקפי למחשב בראש העין. ללא פערי תיווך ישירות מהיבואן לצרכן במחירים הכי טובים באיזור
פורסם בקטגוריית מחשבים וטכנולוגיה, לפני 1 שנים 9 חודשים