לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4871 מאמרים 1485 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח

טיסות מיוחדות בשמי הארץ

פורסם בתאריך 29/07/2018      /      נכתב ע"י TamirT

כמה פעמים הגיע יום הולדת או אירוע של אדם חשוב לכם ולא באמת ידעתם מה לקנות לו או לתת לו מתנה? אצלי זה קרה מספר פעמים, שפשוט חיפשתי וחיפשתי ולא הייתי מרוצה מהמתנה הסופית שמצאתי. כאשר יום אחד חבר סיפר לי שהוא סגר לאחיו הקטן חבילה של טייס ליום אחד. שאלתי אותו על החבילה ושאחרי שהם יחזרו יספר לי איך היה.

אז מה זה טייס ליום אחד?

טייס ליום אחד זו חבילה אשר חברה שמתעסקת עם השכרת מסוקים וטיסות חוויה מציעה ללקוחות שלהם. טייס ליום אחד יכולה להתאים לכל אדם מעל גיל 13 אשר אוהב להרגיש את העוצמה של המסוק בידיו. טייס ליום אחד מאפשר לאדם להיות בשליטה על המסוק (כמובן כאשר יש מדריך בסביבה), חבילה זו מאפשרת לאדם להכיר את כל מערכות המסוק ואת דרך פעולתן. 

טייס ליום אחד היא מתנה מאוד משמעותית,  במיוחד כאשר מדובר במתנה לבר מצווה. כאשר ילד בן 13 מחזיק בידיו כלי כל כך עוצמתי הוא מתחיל להבין שעכשיו הוא מתבגר ואפשר לסמוך עליו יותר ולתת לו יותר אחריות. מעבר לחוויה הייחודית שהוא חווה (חבר שלי סיפר שאחיו התנהג בצורה שונה לגמרי לאחר הטיסה).

אבל חשוב להבין שמתנת טייס ליום אחד לא מתאימה לכל אדם, היא מתאימה לאנשים שאוהבים אקסטרים, אבל אקסטרים מיוחד כזה שלא הרבה עושים כמו טרקטרונים וכדומה. בטייס ליום אחד גם מקבלים טיסה במסוק בשמי הארץ ולזה יכולה להצטרף גם המשפחה. כך שהחוויה האישית הופכת לזמן איכות משפחתי וחוויה משפחתית בלתי נשכחת.

1777 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת TamirT
חולצות סוף מסלול בעיצוב מיוחד כולנו רוצים להגיע לסוף מסלול של הילד שלנו ולהראות לו כמה אנחנו גאים בו, כנסו למאמר להבין איך להראות לו זאת!
פורסם בקטגוריית חתונות, לפני 6 שנים 4 חודשים
הדברת פשפשים פשפשים הם מזיק שאינו מסוכן לאדם, אך הוא מהווה מטרד וחשוב מאוד להדביר אותו, כל הפרטים במאמר הזה!
פורסם בקטגוריית הדברה, לפני 6 שנים 4 חודשים
תכנון והקמת גינות מקצועיות רוצים שתהיה לכם גינה כמו בסרטים? כזאת שפורחת מסביב לשעון וכל הצמחים מתמודדים טוב עם הסביבה שלהם? כנסו למאמר להבין איך המקצוענים מתכננים גינות מאפס
פורסם בקטגוריית גינון, לפני 7 שנים 3 חודשים
לימודי תעודה Vs. לימודי תואר ראשון הרבה ישראלים מסיימים צבא ומתלבטים איך להמשיך? המאמר הבא יסכם לכם מה עדיף לימודי תעודה או לימודי תואר ראשון.
פורסם בקטגוריית ביטוח פנסיוני, לפני 7 שנים 3 חודשים