לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4871 מאמרים 1485 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

קורס אפיון ממשק וחוויות משתמש

פורסם בתאריך 01/09/2018      /      נכתב ע"י Nirlidor18@walla.co.il

מה הכוונה באפיון ממשק? למה זה טוב וחשוב כל כך?

כשאתם מחליטים לשחק במשחק מחשב מסוים, לגלוש באתר אינטרנט כזה או אחר או אפילו להיכנס לחנות אינטרנטית ולהזמין פריט מסוים שאתם מתעניינים בו אליכם הביתה- אתם נחשפים למושג שנקרא אפיון ממשק. בהנחה והאתר שאליו הגעתם יהיה מסובך, ולא נוח להפליא- מעטים מאיתנו יהיה האנשים שיחזרו יום למחרת לאותו אתר או תוכנה על מנת להשתמש בה שוב. כולנו, או לפחות רובנו ככלל, מעדיפים להשתמש בתוכנה שתהייה נוחה וקלה יותר להשתמש בה.

כך לדוגמא אם נשליך זאת לעולם המסעדנות- אנו נעדיף לחזור למסעדה שקיבלנו בה אוכל ושירות טוב, וספק אם נחזור למסעדה שקיבלו בה אוכל לא טעים וחוויות שירות לא טובה.

כל אלה מתחברים יחדיו ונקראים אפיון ממשק וחוויות המשתמש.

מה לומדים בקורס אפיון ממשק וחוויות משתמש?

אז כמו שציינו, על מנת שהמשתמשים יהיו מעוניינים להשתמש במוצר מסוים או במשחק מסוים, על הפריט להיות נוח וטוב למשתמש. אצלנו במכללת ANIMAYA, נלמד אתכם כיצד ניתן לעשות זאת על הצד הטוב ביותר מהשלב הראשוני.
קודם כל אנו צריכים להחליט למי אנו רוצים שהמוצר יימכר, על מנת שנדע להתאים את המוצר בצורה הטובה ביותר. כך לדוגמא, מוצר שמיועד לאוכלוסייה מבוגרת יותר, יצטרך להיות פשוט מאוד ונוח לשימוש.

כמו כן, אתם תצברו ידע מעשי ותיאורטי בכל הקשור להשגת וליצירת חוויות משתמש טובה ואיכותית שתגרום למשתמש לחזור ולהשתמש בתוכנה שלכם עוד כמה וכמה פעמים.כל זה בקורס אחד: קורס אפיון ממשק וחוויות משתמש.

למה כדאי לי ללמוד דווקא במכללת ANIMAYA?

הלימודים במכללת ANIMAYA מלווים ביתרונות רבים, ביניהם לימוד בכיתות קטנות ויחס חניכה קטן, מה שמאפשר מתן יחס אישי טוב ומקיף יותר. כמו כן, סגל המורים והמרצים שלנו הם עתירי ניסיון בתחום ונלהבים ללמד ולתת מהידע הרחב שיש להם. כמובן שבסוף כל קורס שהוא אתם תקבלו תעודה מקצועית אשר תהווה אסמכתא לכך שסיימתם את הקורס בצורה טובה ואתם רשאים לקבלה, ובסופו של הקורס אנו נסייע לכם עד כמה שניתן במציאת עבודות ועוד.

2177 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת Nirlidor18@walla.co.il
יהלום הוא ידידו הטוב של הגבר אם חשבתם שהחיבה ליהלומים שמורה רק לנשים, טעיתם. גברים רבים אוהבים לענוד טבעות יהלומים כסמל ליופי, מעמד וטעם אישי
פורסם בקטגוריית תכשיטים ויהלומים, לפני 5 שנים 10 חודשים
קורס פסיכומטרי בצרפתית בתל אביב קורס פסיכומטרי בצרפתית
פורסם בקטגוריית חינוך ולימודים, לפני 5 שנים 7 חודשים
קורס IELTS לשיפור רמת האנגלית מהו מבחן IELTS ומתי צריך לעבור אותו? כיצד ניתן לשפר את רמת האנגלית? מה ההבדל בין קורסי הכנה למבחן IELTS?
פורסם בקטגוריית חינוך ולימודים, לפני 5 שנים 10 חודשים
איפה אפשר לקנות רהיטים איכותיים בתל אביב? יש לא מעט חנויות רהיטים ברחובות תל אביב, אז איך תדעו היכן למצוא רהיטים איכותיים בדיוק כמו שאתם מחפשים?
פורסם בקטגוריית רהיטים, לפני 5 שנים 10 חודשים
יום כייף לחברה בבריכה מחפשים מקום לערוך בו את יום החברה הבא? יש לפחות שלוש סיבות טובות מדוע כדאי לערוך יום כייף לחברה בבריכה.
פורסם בקטגוריית פרופילי חברות, לפני 5 שנים 4 חודשים