לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4858 מאמרים 1480 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מחירי דירות פסגת דן

פורסם בתאריך 23/11/2018      /      נכתב ע"י פסגת דן 2019

פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב מיועדת להיות אמצעי תחבורה העיקרי ברחבי ת"א והסביבה, ולפעול אף לקישור טוב יותר בין העיר לפרברים של גוש דן. נכון לשנת 2017 המערכת כוללת ארבעה קווי רכבת קלה (LRT – Light Rail Transit). בנוסף נבחנת היתכנות הקמתם של עוד שלושה קווי מטרו. על תכנון ויישום המערכת מופקדת נת"ע- נתיבי תעבורה עירוניים.לפי תחזיות נת"ע, עם חנוכת הקו יֵרדו 50–100 אלף רכבים מהכבישים, וזאת משום שבכל יום יבוצעו בו כ־200 אלף נסיעות יחידות — כמות השווה לכלל הנסיעות שנעשות כיום בכל קווי רכבת ישראל באותו זמן. אבל המהפכה הזו לא תישאר בתחומי התחבורה בלבד, אלא תשפיע כמובן גם על הנדל"ן באזורים הגובלים בקו. לנגישות תחבורתית לאזורי מגורים ותעסוקה יש קשר ישיר וחיובי לערך הנכסים, ויש להניח שיגבר הביקוש לדירות או משרדים הסמוכים לתחנות. 

אחת הערים שעומדת להשתנות באופן מהותי היא העיר רמת גן אשר מאופיינת בבנייה לגובה. אחד הפרויקטים היותר מסקרנים באזור הוא פרויקט פסגת דן, פרויקט בניה חדש של חברת נהור מקבוצת דן נדל"ן. המבנה הבולט בפרויקט הוא מגדל מגורים בן ארבעים קומות, אשר יהיה ממוקם ברח' המעפיל 12, ממש בסמוך לרחוב ז'בוטינסקי המרכזי. פרויקט הרכבת הקלה כאשר יגיע לסיומו ישפיע לאנשים שיתגוררו בפרויקטים כפסגת דן אך גם על כאלה שעובדים במקומות כמו מתחם הבורסה ברמת-גן שהוא אחד מהמרכזי העסקים מהחשובים בגוש דן, אם לא בכל הארץ. 

הרשת אמורה להשתלב עם קווי הרכבת הקלה כך שתספק גם ליישובים הרחוקים יותר אמצעי הגעה יעילים ומהירים לתוך מטרופולין תל אביב, בדומה לערים הגדולות בעולם, כולל פסגת דן ברמת גן. סיום העבודות לטענת משרד התחבורה צפוי להיות ב-2028 – שש שנים של עבודות בסך הכול מרגע התחלת העבודות. לפי גורמים בתחום התחבורה, מדובר בלוח זמנים שספק אם ניתן לעמוד בו. העבודות אמורות להימשך לפי אותם גורמים לפחות עשר שנים. ומניסיון במדינה הזאת דברים זזים מאוד לאט אז ספק אם גם 10 שנים יספיקו. ספק רב עם הרכבת הקלה תפתור כליל את בעיית הפקקים כך גם לדעתו של מנכ"ל נת"ע שטען ״הרכבת הקלה לא תפתור את הפקקים, הם יהיו גם אחרי״.  מה שבוודאות נכון פרויקטים כפי שציינתי קודם לכן כפסגת דן המחירים שלהם רק ישתבחו ברגע שהרכבת הקלה תעשה את הנסיעה הראשונה ובעלי הדירות רק ירוויחו מכך.

 

2295 צפיות
62 כניסות
מאמרים נוספים מאת פסגת דן 2019
רוצים פנטהאוז? בואו פסגת דן נראה שהמילים פנטהאוז מקושרת בבירור לאורח חיים, מי שנאמר עליו שחי לא רע ונוסיף חיוך.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 4 שנים 11 חודשים
מהו מפרט דירה, ומה נכלל במפרט דירה- באדיבות פסגת דן המפרט הטכני של דירה הינו טופס אשר ממולא ע”י היזם והוא יתאר בפרוטרוט את מבנה הבניין וזה במטרה למנוע חילוקי דעות שעלולים לצוץ בין המוכר לקונה.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 5 שנים 2 ימים
פסגת דן - יותר מבית חכם פסגת דן מציעה מגדלי יוקרה למגורים ואיכות חיים ברמה גבוהה ואפשרית לכלל האוכלוסיה.
פורסם בקטגוריית בית חכם, לפני 5 שנים 5 חודשים
רמת גן מתעדכנת- באדיבות פסגת דן זה לא סוד שבעיני רבים רמת גן נחשבת לעיר רדומה, משעממת, אפילו זקנה. לשמחת תושבי העיר במיוחד, הצפיפות בגוש דן הביאה איתה שינוי אדיר בענף הנדל"ן בכלל וברמת גן בפרט.
פורסם בקטגוריית אירוסין, לפני 4 שנים 9 חודשים
מה צריך לדעת כשמחפשים חברת הובלות- באדיבות פסגת דן מעבר לדירה חדשה, לדוגמה בפסגת דן, הוא מעבר מלא בהתרגשות. במקביל, מדובר בתהליך הדורש מכם למצוא חברת הובלות מקצועית, איכותית ומהימנה להעביר את "החיים" שלכם לבית החדש.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 4 שנים 10 חודשים