לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4699 מאמרים 1457 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

רופא שיניים חירום מודיעין

פורסם בתאריך 03/07/2019      /      נכתב ע"י linoyka

בחדרי המיון ברחבי הארץ ישנם רופאים רבים המעניקים טיפולים לסוגי הפציעות השונות אך לא בתחום רפואת השיניים. אמנם במידת הצורך ניתן להזעיק לחדר מיון כונן פה ולסת אבל הוא מוזעק רק במקרים של תאונה אשר גרמה לפציעה קשה בחלל הפה והלסת.

לעיתים רבות אנו נזקקים לטיפול שיניים דחוף בשל פציעה ודימום באזור השיניים. בדיוק מהסיבות שיש צורך לתת מענה למקרי חירום בתחומים רפואיים אחרים, כך גם ניתן לתת מענה בענף רפואת השיניים כאשר יש טיפול דחוף שאינו סובל דיחוי.

בארץ ישנם מקרים רבים של טיפולים דחופים ומרפאות עם רופא שיניים חירום מודיעין אשר פועלות 24 שעות ביממה כולל בחגים על מנת לתת מענה למטופלים הסובלים מבעיות דחופות באזור השיניים. יש מי המכנה את המרפאות הנ"ל חדרי מיון לרפואת שיניים בהם ניתן למצוא את טובי הרופאים אשר נותנים מענה במקרה של פציעה הקשור לחלל הפה.

האם ישנם מקרים הנחשבים למקרי חירום

כל מקרה המצריך קבלת טיפול מיידי ומענה ללא דיחוי נחשב מקרה דחוף- החלה מילד אשר נחבל בלסת או מבוגר אשר איבד את שיניו או אנשים הסובלים מדימומים בחניכיים. במידה והנכם סובלים מכאבים עזים בשעות הלילה, ההמלצה היא לא לדחות את הקץ אלא להגיע למרפאה אצל רופא שיניים חירום מודיעין ולקבל את הטיפול המתאים ביותר.

מה מתרחש במסגרת הטיפול

במסגרת הטיפול הרופאים מעניקים מענה ראשוני הכולל צילום וכל הליך טיפולי אשר נחוץ המבוצע על ידי המומחים במרפאה. במרפאה דחופה מבצעים עקירות כירוגיות,טיפול שורש, הדבקות שיניים בהתאם לצורך ובכל שעה.

המרפאה מתפקדת גם כמרפאה רגילה

נוסף על היותה מרפאה המעניקה רפואת שיניים דחופה במודיעין, המרפאה שלנו הינה מרפאה המתפקדת גם כמרפאה רגילה , כך שלא רק מתבצעים בה טיפולי חירום אלא שלל טיפולים אחרים. רבים מהמטופלים מתחילים את טיפולי החירום וממשיכים לטיפולים רגילים עד להשלמה מלאה.

צוות רופאים בעלי מומחיות נחוצה

אצלנו תמצאו צוות רופאים בעלי מומחיות נחוצה אשר יש ביכולתם להעניק טיפולים מורכבים ורב תחומיים. במרפאה תמצאו רופאים בעלי מומחיות מתאימה למגוון רחב של טיפולים.

רופא שיניים חירום מודיעין

ד"ר אמינוב מרפאת שיניים

 

 

1144 צפיות
36 כניסות
מאמרים נוספים מאת linoyka
איפה כדאי לקנות וילונות? במודיעין ישפרו סנטר תמצאו מבחר רחב של דגמים! אין הרבה פרטי עיצוב המשפיעים על מראה הבית כמו וילונות, אשר יכולים לרכך את התאורה בתוך החדר, לצבוע אותו בגוונים חדשים ומלאי חיים או לשדרג אותו למראה יוקרתי יותר. במאמר הבא נפרט את הסוגים והייחוד מהמגוון שבמתחם מודיעין.
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 5 שנים 3 חודשים
רופא שיניים במודיעין - כיצד מוצאים רופא שיניים בחירום דורי, אישתו של מיכאל, קמה באמצע הלילה וגילתה שהלא הפסיקה לדמם מהחניכיים. מה עושים במצב כזה?
פורסם בקטגוריית רפואת שיניים, לפני 4 שנים 6 חודשים
אולם אירועים קטן יש לכם אירוע אז ממגוון אולמות אירועים פתח תקווה כיצד בוחרים את המתאים ביותר
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 4 שנים 2 חודשים
כיצד שמים נכון עגילים באוזן? עגילים באוזניים תמיד היו חלק ממראה חיצוני זוהר ועשיר, בעוד שעגילים יפים כמו עגילי חישוק מזהב, עגילים צמודי אוזן, עגילי יהלומים ועוד: כולם, מתאימים לנשים ואף לגברים בכל הגילים ולכל מי שרוצה להתהדר במראה מעוצב וזוהר.
פורסם בקטגוריית תכשיטים ויהלומים, לפני 5 שנים 4 חודשים
Food-truck – מה זה אומר ומתי זה מתאים? בשנים האחרונות הדרך להגיש אוכל הפכה יותר ויותר מגוונות וכיום אנשים מחפשים דרכים מקוריות וצבעוניות להגשת כיבוד, כמו גם כאלה שיתאימו לקונספט האירוע שלהם. ואכן בכל הנוגע להגשת אוכל באירועים, אחד מסוגי ההגשות הפופולאריים הם הגשה באמצעות Food-truck
פורסם בקטגוריית אוכל, לפני 5 שנים 4 חודשים