לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4697 מאמרים 1457 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

כמה חשוב מפיץ ריח לעסק?

פורסם בתאריך 14/10/2019      /      נכתב ע"י alex

כמה חשוב מפיץ ריח לעסק? 

מדוע ניחוח טוב כל כך חשוב בעסק שלנו ? כשאתם נכנסים לחנות בגדים לדוגמא, מה הם הדברים שיגרמו לכם להישאר יותר זמן ? חשבתם על זה ? ובכן, מחקרים הוכיחו ששני חושים פועלים יותר מכל שאר החושים, חוש המישוש וחוש הריח, כאשר תפקידו של חוש המישוש הוא לחוש את הטמפרטורה ותפקידו של חוש הריח הוא להבין האם המקום נקי, מתוחזק ומושקע.

בעולם תחרותי כמו היום אנו מגיעים עם ציפייה לקבל חוויה בעת הקניה שלנו ונוהגים לקבל החלטות על פי השוואות שנעשות באופן מודע או לא מודע לחוויות אחרות.

למשל, בוצע מחקר בקניון בקליפורניה ע"י שני סטודנטים מאוניברסיטת ברקלי שבו נבחנו שתי חנויות בגדים, עם אותם מוצרים בדיוק, באותו הקניון, עם מיקומים פיזיים זהים.

הסטודנטים ספרו את כמות הלקוחות שנכנסו לחנויות במשך שבוע שלם וחילקו לשבעת הימים על מנת לקבל ממוצע. התוצאה הייתה כמעט זהה לחלוטין. באחת 120 לקוחות ליום ובשנייה 123 לקוחות.

לאחר מכן, אותם הסטודנטים מיקמו באחת מהחנויות מכשיר המפיץ בושם עם ניחוח של פרחים וביצעו בדיוק את אותה הספירה במשך שבוע שלם, מה הייתה התוצאה לדעתכם ?

אם ניחשתם שהחנות עם ניחוח הפרחים זכתה לכניסת לקוחות מרובה יותר צדקתם ובגדול !

התוצאות היו כל כך קיצוניות, כאשר לחנות שלא הייתה מבושמת נכנסו 120 לקוחות ולחנות המבושמת נכנסו 300 לקוחות. כמעט פי 3 !

ולא רק שנכנסו הרבה יותר אנשים, גם מחזור המכירות גדל כמעט פי 3 !

הלכה למעשה היא שברגע שפורסם המחקר הנ"ל החלו המון רשתות שיווק בעולם לחפש אחר הריח הייחודי שלהם ולהשקיע משאבים רבים במפיצי ריח לעסקים.

תאכלס? אפשר להבין אותם כאשר התמורה המתקבלת ממפיצי ריח לעסקים גדולה כל כך.

אם גם אתם מעוניינים במפיצי ריח לעסקים וליהנות מניחוחות מיוחדים שיש רק לכם אל תבזבזו זמן בחיפושים מיותרים ותפנו למומחים במפיצי ריח לעסקים.

סמארט סנט smart scent – מפיצי ריח לעסקים.

797 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת alex
מפיץ ריח חשמלי כיצד פועל מפיץ ריח חשמלי של סמארט סנט ? מפיץ ריח חשמלי פועל בשיטת אידוי, כאשר תמצית הריח מתפזרת בצורת אדים בחלל החדר ובכמויות מזעריות, כשמולקולות התמצית מתפזרות באמצעות אידוי הן קלות יותר ונשארות בגובה החלל לזמן רב, לעומת מטהר אוויר בשיטת ספריי שבו התמצית שוקעת יחסית במהירות, לכן שיטת האידוי ידועה כשיטה אפקטיבית מאוד ואולי היעילה ביותר להפצת ריח כיום.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 4 שנים 5 חודשים
כמה דברים שלא ידעתם על חוש הריח מדוע ריח חשוב? במהלך החיים ריח משפיע עלינו רבות, הוא אחראי במידה רבה למצב הרוח שלנו ועל הרצון שלנו להימצא או שלא להימצא בסביבה מסוימת.
פורסם בקטגוריית עסקים אחר, לפני 4 שנים 5 חודשים
מפיצי ריח כל מה שכדאי לדעת על מפיצי ריח לעסקים אין זה סוד כי חוש הריח הינו אחד מחמשת הריחות המפותחים ביותר של האדם אשר מאפשרים לו לשרוד את חיי היומיום אך גם ליהנות מריחות וניחוחות נעימים. תחשבו על זה – כמה פעמים נכנסתם לקניון, לבנק או אפילו ללובי בניין מגורים ומיד מילא את אפכם ריח נעים אשר גרם לכם לתחושה נעימה ואווירה מזמינה.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 4 שנים 6 חודשים
למה כדאי לבחור בהשכרת מפיצי ריח מפיצי ריח חשמליים הפכו בשנים האחרונות להיות אחד המכשירים ההכרחיים בכל עסק ואפילו בתים פרטיים שכן אנשים הבינו כבר מזמן את החשיבות האדירה הטמונה בריח נעים באוויר. בעזרת מפיצי ריח תוכלו להעניק לעסקכם סגנון ייחודי, אופי אישי, ולהשרות אווירה נעימה ומזמינה על לקוחותיכם וכך, בדרך סמויה אף להגדיל את המכירות שלכם.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 4 שנים 6 חודשים
למה כדאי לבחור בהשכרת מפיצי ריח מפיצי ריח חשמליים הפכו בשנים האחרונות להיות אחד המכשירים ההכרחיים בכל עסק ואפילו בתים פרטיים שכן אנשים הבינו כבר מזמן את החשיבות האדירה הטמונה בריח נעים באוויר.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 4 שנים 6 חודשים