לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח

מחירון ניקוי ספות

פורסם בתאריך 22/11/2019      /      נכתב ע"י elegant wordpress

חשוב להבין כי מחיר ניקוי הספות תלוי בגורמים שונים וכאן נפרט עליהם, רגע לפני שנכתוב על העלויות.

גורמים אשר יכולים להשפיע על המחיר של הניקיון

ישנם מספר גורמים אשר יכולים להשפיע על העלויות של העבודה. הגורם הראשון הוא כמות הספות. באופן טבעי, ככל שיש יותר עבודה לעשות, כך העלות תהיה גבוהה יותר. עם זאת, ישנה אפשרות ליהנות מהנחה עבור מספר פעולות ולכן אם ברצונך ליהנות גם מניקיון של הספות וגם מהניקיון של המזרנים, נשמח להציע לך הנחה.

אלא אם יש לך סיבה לנקות רק כורסה או ספה יחידה, מומלץ להזמין אותנו לבצע את כל העבודות בבית שלך. עלייך לזכור כי הניקיון המקצועי מחזיר את הזמן לאחור. הוא יכול להפוך את הספות שלך לנוחות יותר ולהרחיק את ההחלפה שלהן. אנו מזמינים אותך לקבל מאיתנו מחירון ניקוי ספות משתלם ולפנות אלינו בכל שאלה נוספת.

מה חשוב להגיד לנו לפני הזמנת השירות

אנו נשמח לשמוע ממך פרטים על הניקיון ולענות על כל שאלה. בעינינו אין שאלה מיותרת ולכן נשמח לשמוע ממך. כמו כן, במידה והספות שלך ייחודיות, מחומרים שאינם סטנדרטיים או שישנן הוראות יצרן מגבילות שלדעתך כדאי שנדע עליהן, עלייך לספר לנו.

אנחנו נדאג לשאול אותך שאלות וזאת על מנת שנוכל לבצע את העבודה הטובה ביותר. כמו כן, לפני שנתחיל את הניקיון נבחן את הספה וכל רהיט או חפץ אחר שננקה.

מחירון ניקוי ספות ושירותי ניקיון נוספים

ניקוי ספות מתחיל מעלות של 250 ₪. זהו המחיר עבור ספה דו מושבית ותלת מושבית. אם יש ברשותך ספות של 2+3 העלות של הניקיון יהיה 400 ₪ וכך גם לסלון פינתי. מעבר לניקיון ספות, נוכל לבצע עבורך עבודות ניקיון נוספות. ניתן לנקות גם את המזרנים של המיטות בעלות של 180 ₪ למזרן יחיד, 250 ₪ למיטת נוער ו-300 למזרן זוגי. בהזמנה של ניקיון זה נעניק לך הנחה של 20% בעלות של ניקיון הספה הדו מושבית.

נשמח לעמוד לרשותך

ההתמחות שלנו באביתר אחזקות הוא מתן שירות ניקיון אצלך בבית. אין כל צורך לצאת מהבית על מנת ליהנות מספות מבריקות, שטיחים נקיים או אפילו לצורך ניקיון המכונית. אנו מבצעים את כל העבודה, אצלך ובלי כל מאמץ מצדך.

לאחר שנקבע את יום הניקיון, נופיע אצלך עם הכלים המתאימים והחומרים שמתאימים במיוחד לצורך העבודה. את הניקיון נבצע בהתאם לסוג הבד והתוצאה תהיה ריענון הבית ומתן תחושה חדשה ומבריקה. אם יש לך שאלות בנוגע למחירון ניקוי ספות מטעם אביתר אחזקות, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר, לקבל פרטים נוספים ולשמוע כיצד נוכל לעמוד לרשותך ולקבוע תאריך המתאים להברקה.

762 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת elegant wordpress
כירופרקט – בדרך הקלה אם יש לך כאבים שמציקים לך ובהם כאבי שרירים, ראש, צוואר, מפרקים וכאבים הקשורים במבנה ובשלד, יתכן כי כירופרקט יוכל לעזור לך.
פורסם בקטגוריית כירופרקטיקה, לפני 4 שנים 4 חודשים
איתור רטיבות בשיטת הסיב האופטי חשבון המים גבוה ולא ברור מדוע? יש נזילה או פיצוץ בצנרת אבל לא ברור מאיפה? מהי שיטת הסיב האופטי ומהן יתרונותיה?
פורסם בקטגוריית אינסטלציה, לפני 3 שנים 6 חודשים
שירותי IT לעסקים גדולים איך בוחרים שירותי IT לעסקים גדולים? מה ההבדל בין פתרונות מחשוב המיועדים לארגונים ולחברות?
פורסם בקטגוריית מחשבים וטכנולוגיה, לפני 3 שנים 4 חודשים
ארונות פתיחה לנישות מה היתרון של דלת פתיחה? איפה כדאי להציב ארונות פתיחה לניצול מקסימלי שלהם?
פורסם בקטגוריית רהיטים, לפני 3 שנים 6 חודשים
למה כדאי להתקין מערכת סולארית ביתית אם יש לך בית פרטי והגג שלך עוד לא מניב לך הכנסה, הגיע הזמן לשנות זאת.
פורסם בקטגוריית חשמל, לפני 4 שנים 4 חודשים