לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4868 מאמרים 1484 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
ויברטור

היכן מחביאים את אביזרי המין מהילדים?

פורסם בתאריך 09/01/2020      /      נכתב ע"י rsseowebz

גם כהורים אתם ממשיכים להיות יצורים מיניים – כאלו המונעים על ידי תשוקות וחשקים, וכאלו שרוצים לצד גידול המשפחה, להמשיך ולטפח את מערכת היחסים המינית שביניכם. המון זוגות בוחרים לרכוש אביזרי מין, ובאמצעותם לשמר את אש הלהבה וליהנות מתשוקה אדירה.
אז מדוע חשוב להחביא את אביזרי המין מהילדים, ובעיקר: היכן מחביאים אותם?

מדוע צריך להסתיר אביזרי מין מילדים?

ילדים מטבעם סקרנים, כך שבעת שהם מגלים משהו זר להם, הם ממהרים לשאול אתכם מה הם רואים או מחזיקים ביד. הדבר האחרון שתרצו הוא לראות את ילדיכם מחזיק ביד אביזר ששייך לחדר המיטות שלכם בלבד. מעבר למבוכה הגדולה וחוסר הנעימות, הרי שאתם עתידים להישאר ללא תשובה וללא מילים. אין באמת שאלה האם צריך להחביא את האביזרים מהילדים, אלא שהשאלה היא – היכן?

אחסנת האביזרים במקום שאיננו נגיש

אתם סומכים על הילדים שישמרו על הפרטיות שלכם. לדוגמא, ישנם הורים שמאחסנים המון דברים אישיים במגירות בחדר השינה, תוך האמונה כי הילדים לעולם לא יפתחו את המגירות ללא רשות. בפועל, אי אפשר לצפות מהילדים להיצמד לכל ההוראות שלכם, ולבטוח כי כך יהיה. אחסנת ויברטור במגירה נגישה תהיה טעות! אל תהמרו על הפרטיות שלכם ושמרו על חיי המין שלכם כאזור סטיירלי השייך אך ורק לכם!

יש לכם בבית כספת? מעולה

כל עוד אתם מחזיקים בבית כספת, הרי שהיא מסתמנת כמקום האידיאלי ביותר להסתיר בו את אביזרי המין. רק אתם יודעים מהו הקוד לכספת, כאשר לרוב היא איננה נגישה כלל לילדים. אחסנת האביזרים בה – מהויברטור ועד הדילדו, שומרת על הפרטיות שלכם ומונעת מבוכה אל מול הילדים הקטנים שלכם. במידה ואין לכם כספת, כדאי לאחסן אותם במדף העליון ביותר בארון הבגדים שלכם.

שימור יחסי המין – בעיקר בתור הורים!

עד שהפכתם הורים, כל מה שהיה לכם זה רק אחד את השניה. מדובר על סיטואציה אידיאלית לטפח פה את הקשר הזוגי וליהנות ממערכת יחסים מינית - מפרה ותשוקתית. מהרגע בו הילדים הגיעו לעולם, הפכתם למשפחה וזכיתם בשמחה גדולה שהציפה את הבית שלכם. עם זאת, לעתים מערכת היחסים המינית מעט נדחקת לצד. בהדרגה, ומבלי שאתם שמים לב, יחסי המין הופכים משהו נדיר מאד. חשוב שבתור הורים תשמרו את מערכת היחסים המינית שלכם, ואביזרי המין יכולים לעזור לכם לעשות זאת!

731 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת rsseowebz
דירות דיסקרטיות קרית ביאליק במאמר זה אנו נסביר לכם על דירות דיסקרטיות והמארחות שנמצאות בהן.
פורסם בקטגוריית נישואין, זוגיות ואהבה, לפני 4 שנים 5 שעות
האם ניתן לכתוב עבודה סמינריונית לבד? הלימודים האקדמים שלכם מפגישים אתכם עם המון חוויות שטרם עברתם. אחת החוויות המשמעותיות ביותר היא כתיבה של עבודות על בסיס החוקים האקדמים.
פורסם בקטגוריית לימודים אקדמאיים, לפני 5 שנים 6 חודשים
איך לרכוש מתנות לראש השנה מבלי לשבור את הכיס? כשראש השנה מתקרב, הרצון לחגוג עם מתנות משמעותיות ליקירינו הוא רב, עם זאת, חיוני למצוא דרכים להפגין הערכה מבלי להעמיס על הארנק שלנו. עם קצת יצירתיות ותכנון נכון, אתם יכולים לקנות מתנות נהדרות לראש השנה מבלי לשבור את הכיס. הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לחגוג את החג בשמחה תוך שמירה על התקציב שלכם.
פורסם בקטגוריית בית ומשפחה, לפני 9 חודשים 3 שבועות
היתרונות של בנייה ירוקה: יתרונות סביבתיים, כלכליים וחברתיים שיטות בנייה ירוקה זכו לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל הפוטנציאל שלהן לטפל בדאגות סביבתיות דוחקות, לקדם צמיחה כלכלית ולשפר את הרווחה החברתית. על ידי מתן עדיפות לקיימות ויעילות אנרגטית, מבנים ירוקים מציעים מגוון רחב של יתרונות המשתרעים מעבר למבנה הפיזי בלבד. מאמר זה בוחן את היתרונות הסביבתיים, הכלכליים והחברתיים של שיטות בנייה ירוקה.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 10 חודשים 1 ימים
האם לימודי תיווך נדל"ן הכרחיים כדי להיות מתווך? להיות מתווך נדל"ן זו בחירת קריירה שאפתנית הדורשת הבנה מקיפה של הענף. בעוד שיש הטוענים שניסיון מעשי בלבד מספיק, מאמר זה מדגיש את הנחיצות והחשיבות של לימודי תיווך נדל"ן כצעד מכריע בקידום הקריירה של האדם בתחום. על ידי התעמקות ביתרונות של קורס נדל"ן, נדגיש כיצד הוא מצייד מתווכים בידע ובכישורים הדרושים כדי לשגשג בשוק הנדל"ן התחרותי.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 9 חודשים 4 שבועות