לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4699 מאמרים 1457 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
דודי שמש ברעננה

כשהמשפחה מתרחבת, נפח דוד השמש משתנה

פורסם בתאריך 24/02/2020      /      נכתב ע"י Ron Levi

מדובר על דבר שלא חושבים עליו מיידית, אך ככל שעובר הזמן ומרגישים כי המים החמים אינם מספיקים לכל בני הבית, מתעורר גם הצורך.מתקיני דודי שמש ברעננה ובערים נוספות בישראל, ממליצים גם לכם להגדיל את נפח הדוד בעת שהמשפחה מתרחבת. מדובר על התקנה פשוטה ומהירה, המתבצעת על ידי מתקינים מקצועיים ואמינים. באיזה נפח דוד כדאי לבחור? המידע הבא יסייע לכם:

נפח הדוד נקבע על פי 2 פרמטרים עיקריים:

הפרמטר העיקרי ביותר לפיו נקבע נפח הדוד שלכם, הוא מספר הנפשות בבית. חשוב לציין כי אין כל חשיבות לגילאים של בני הבית, זאת מאחר והחישוב מתבצע על פי מספר המקלחות ביום. וכן, גם תינוקות נחשבים בחישוב, ואף יותר מאחרים. הסיבה? לתינוקות עושים בכל יום (לפחות פעם אחת ביום), אמבטיה. 

נפח הדוד הגדול ביותר המוצע לכם הוא של כ-200 ליטרים, והוא יתאים לכם במידה ואתם משפחה של מעל ל-5 נפשות. הדוד הקטן ביותר הוא של כ-80 ליטרים, והוא מומלץ לאלו מכם שחיים בזוג. נפחים נוספים יהיו של 120 ליטרים ו-150 ליטרים, והם מתאימים למשפחות של בין 3-5 נפשות.

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא דפוסי השימוש שלכם. אם אתם משפחה שנוהגת ליהנות מאבטיה על בסיס יומי, הרי שכדאי לבחור בנפח דוד גדול יותר. לדוגמא: אם אתם 4 נפשות, ההמלצה תהיה על נפח דוד של 200 ליטרים, ולא של 150 כפי שלרוב מומלץ.

טיימר לדוד כבר התקנתם?

במעמד החלפת הדוד אצלכם לטובת נפח גדול יותר, הרי שכדאי לבחון דבר נוסף: האם מותקן אצלכם טיימר לדוד? מדובר על אביזר שיכול לשדרג בקלות את חווית השימוש שלכם, וגם לחסוך לכם לא מעט כסף. תפקידו של הטיימר בא לידי ביטוי בעונת החורף, בתקופה בה אתם מדליקים ידנית את הדוד ולא מסתמכים על השמש. 

הטיימר יודע להפעיל את עצמו ולכבות את עצמו בהתאם לדרישות שלכם ולשעות שהגדרתם. כך, אתם יכולים להימנע מצריכה מופרזת (כשאתם שוכחים לכבות את הדוד). מה יוצא לכם? אינכם מבזבזים אנרגיה לשווא, אינכם צריכים להתבאס מחשבון חשמל מנופח וגם אין חשש לשחיקה מוקדמת של הדוד בעקבות הפעלה ממושכת.


 

 
749 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת Ron Levi
אז איך מתכוננים לחדר בריחה? לצד השחקנים המושבעים שעושים חדר בריחה לפחות אחת לחודש, גם ישנם אלו שטרם התנסו באטרקציה המדוברת ביותר בשנים האחרונות. אז מה אתם ככל הנראה יודעים על חדרי הבריחה? לרשותכם 60 דקות לפתור חידות, כאשר ניצחון החדר הוא יציאה ממנו תוך פחות משעה.
פורסם בקטגוריית פנאי ותחביבים, לפני 4 שנים 1 חודשים
עד כמה הצלחה בעולם הבידור תלויה בסוכן? בתור שחקנים, הדבר היחיד שצריך להעסיק אתכם הוא משחק. בעת שאתם עוסקים בדברים נוספים, כמו בניהול של עצמכם, איתור אודישנים ויחסי ציבור, הרי שתשומת הלב שלכם מתמקדת בעוד המון דברים שהם לא התשוקה שלכם – המשחק. השאלה הנשאלת היא האם כל שחקן אכן צריך סוכן בכדי להצליח?
פורסם בקטגוריית טלוויזיה, לפני 4 שנים 1 חודשים
הלהיט הנוכחי: האשטאג לאירוע החתונה! אתם אנשים בוגרים שחיים בשנת 2019 – מה שאומר שגם אתם עושים שימוש באפליקציית האינסטגרם. כל תמונה שאתם מעלים לרשת החברתית שמתקשרת מסרים וחוויות באמצעות תמונות, מלווה גם במספר האשטגים שיוצרים חשיפה גבוהה יותר לתכנים שלכם.
פורסם בקטגוריית נישואין, לפני 4 שנים 1 חודשים
טיפים יעילים לרכישת אביזרי מין ישנם דברים שונים שאתם מתורגלים היטב ברכישתם. אביזרי מין כדוגמת וייב מי? זהו לא משהו שאתם רוכשים בכל יום. רגע לפני שגם אתם ממלאים את עגלת הקניות שלכם בשלל אביזרים שיתרמו לחוויה המינית שלכם, קחו אתכם טיפים מעולים לדרך שיאפשרו לכם ליהנות אפילו יותר...
פורסם בקטגוריית עסקים אחר, לפני 4 שנים 2 חודשים
השכרה או קנייה של מתנפחים לילדים – מה באמת כדאי? המון פעמים אתם מוצאים עצמכם מתלבטים בשאלה: האם כדאי לרכוש או לשכור דברים שאתם צריכים?
פורסם בקטגוריית ילדים, לפני 4 שנים 2 חודשים