לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4711 מאמרים 1460 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מספר רעיונות לא להיגרר לפריצת הבית

פורסם בתאריך 05/10/2020      /      נכתב ע"י eyal123915@gmail.com


ההרגשה המתסכלת להשאר עם דלת נעולה
התחושה הלא נעימה להימצא נעול מבעד לבית
טיפים לא להינעל מבעד לדירה
באשר אם מדובר בכלי רכב שננעל או בבית שננעל ובלתי ניתן לגשת לתוכו כלל מחוצה לו, זה בהחלט מתסכל וזה יכול להרוס לך את כל היום. זה מבזבז עבורך לא מעט זמן חיוני ועושה בשבילך מצבים קשים או בלתי חיוניים לסדר החיים. אבל אם הנך מכיר איך להתמודד עם התרחיש הזה וגם שנמצא ברשותך את הציוד הטוב לפתיחת המנעול , לעולם הדלת לא תיטרק לך שנית בעתיד.
להיות בחוץ נעול למעשה אחת ההרגשות המתסכלות שיכולות להיות שאדם לא מעוניין לחוש אותה. מרבית האנשים מבצעים טעויות כשהם פזיזים, וננעלים מחוץ לבית. לעולם לא תינעל שנית בפעם הבאה עם תזכור כמה רעיונות מקוריים. עקוב אחר הטיפים שיש ומזער את הסכנה לתרחישים הללו הבלתי רצויים. מצ"ב כמה רעיונות מאיש מנעולים מוסמך.
• הסתר מפתחות נוספים במקום מאובטח: זו אחת השיטות הנפוצות ביותר להיפטר מאפשרות שגנב עלול להיכנס לנכס שבבעלותך. בעלי נכסים לא מעטים מחביאים את מפתחות הבית הנוספים שיש להם מתחת למחצלת או בעציץ. למעשה זה די מרתיע, כי פורצים עלולים לקבל את הדרך לבית שלך בפשטות באפשרות גנבת המפתח מהמחבוא הזה. אם הנך צריך להסתיר את מפתחות הרזרביים, נסה להחביא באזור מאובטח.
• החבא מפתחות או ציוד מתאים: במקרה של אבדן מפתחות לדירתך, אתה צריך פטיש או כל כלי אחר על מנת לפתוח את דלת ביתך. בעזרת מכה בעזרת הפטיש על כלי חד תצליחו לפתוח את דלת הדירה. הסיוע בדרך זו יכולה להיות מעט מסובכת, לכן טרם הניסיון וודא שהנך יודע מה עליך לעשות.
• השאר מפתחות הדלת לקרוב משפחה הסמוך לדירתך: האם אתה מתגורר קרוב לקרובי משפחתך בנתניה? יש בסביבתך שכן שאתה סומך עליו? ובכן, זה אחלה. הנך יכול לתת את המפתח הרזרבי שברשותך לשכנך או לבני משפחה הקרובים. לפני שתשאיר את המפתחות שלך, זכור שאתה מכיר את האדם מצויין וסומך עליו .
• שנה את הצלינדרים הרגילים למנעולים מתקדמים: מנעול חכם או מנעול דיגיטליים הם מנעולים שאינם זקוקים למפתח מכאני כדי לפתוח את המנעול. מנעולים הללו באים במספר דגמים שונים. מנעולים אלה הם דבר מאוד לא פשוט לפתיחה בשביל פורצים שונים, מכיוון שהם זקוקים לשילוב מספרים מקורי, טביעות אצבעות וגם סריקת עיניים כדי לפתוח את המנעול.
• החלף מנעולים ישנים ושחוקים: מנעול פגום עלול לעשות לצרות רבות. מאוד נפוץ שאם המנעול לא יסתובב עם המנעול הנכון. במידה והוא הולך לא בקלות עם המפתח, הוא יתעקם. אם ברגע שהוא יתעקם, יתכן שתצטרך לחייג לאיש מנעולים בעירך כגון מנעולן בנתניה כדי להוציא את המפתח התקול מהמנעול או לתקנו.
במידה הנך נמצא עם התקלה, וודא שאתה רגוע ולא לחוץ. מצא הפיתרון הכי הנכון. אם אתה לא יכול לפתוח את המנעול, בתרחיש כזו חייג ל מנעולן 24/7 מנתניה.

605 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת eyal123915@gmail.com
מנעולן ופורץ מנעולים בראשון לציון מנעולן ופורץ מנעולים בראשון לציון, מה הוא עושה ומה תפקידו ומתי נזמין אחד כזה
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 4 חודשים
מנעולן מורשה מבאר שבע מתי נזדקק למנעולן מורשה בבאר שבע ומה תפקידו של המנעולן בעיר
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 5 חודשים
מנעולן טוב בקריות מאמר על מציאת מנעולן טוב בקריות, מתי ואיך למצוא ולחפש מנעולן כזה
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 6 חודשים
חשיבות מנעול עליון לבית מאמר שמדגיש על חשיבות התקנת מנעול עליו כספת בעיר פתח תקווה ואיזה סוג יותר מומלץ
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 4 שנים 4 ימים
מנעולנים מחיפה 24 שעות אודות מנעולנים מחיפה העובדים וזמינים 24 שעות סביב השעון
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 1 שנים 6 חודשים