לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

Google Basics עבור עסקי מסחר אלקטרוני

פורסם בתאריך 19/01/2022      /      נכתב ע"י יונה


 גוגל שולטת בעולם מנועי החיפוש, למרות העובדה ששיעור ההמרה לקונה ב-MSN גבוה בהרבה.  זה מאלץ את רוב עסקי המסחר האלקטרוני לנסות ולרקוד ואלס של גוגל, מבלי להבין את כל הפרטים והפרטים של איך גוגל עובדת.

 

 הניווט בגוגל קשה.  רוב מומחי האופטימיזציה לקידום אתרים ומשווקי קידום אתרים באינטרנט לא מבינים מה הם עושים.  למעשה, רובם נמצאים כל כך הרבה מאחורי הזמנים שהמידע שלהם חסר תועלת.  בקיץ 2021 נרשם השינוי האחרון באלגוריתם של גוגל והותיר לעסקי מסחר אלקטרוני רבים ירידה חדה בתנועה.

 

 מהו אלגוריתם של גוגל

 

 האלגוריתמים של גוגל הם בעצם הנוסחאות המתמטיות המשמשות כדי לקבוע אילו דפי אינטרנט מדורגים גבוה בחיפושים, ואילו מדורגים נמוך, או אסורים.  גוגל משנה את הכללים כל 18 - 24 חודשים כדי לעזור להם לטאטא אתרים שאינם מותאמים ואתרים סטטיים של MFA (Made For AdSense).

 

 גוגל גם מבצעת שינויים כדי לענות על הצרכים של מנהלי האתרים.  כשגוגל הביאה את מערכת דירוג הקישורים הנכנסים שלהם, היא נתנה למנהלי אתרים רבים הזדמנות לבנות חוות קישורים, והשיגה יתרון לא הוגן.  בתגובה גוגל מחפשת כעת תוכן סביב קישור.  אם אין תוכן, אז לקישור אין ערך.

 

 כאשר גוגל החלה להתמקד בתוכן, מנהלי אתרים ומתכנתים יצרו מערכות ניהול תוכן.  לרוע המזל, עד לאחרונה גוגל לא יכלה לקרוא דפי מסד נתונים.  כעת, המתכנתים יצרו שיטת דפים סטטית ליצירת דפים, ומנועי החיפוש למדו כיצד לקרוא תוכן מתוך מסדי נתונים.

 

 אופטימיזציה למנועי חיפוש

 

 מנהלי אתרים רבים אינם מבינים מה זה אומר.  וכן, אופטימיזציית SEO רבים לא מבינים מה זה אומר.  עבור רבים, זה עדיין אומר קידוד דף כך שמילות המפתח יודגשו, ותחת .05% מהתוכן (כולל סרגלי קישורים).  הם מאמינים שזו שיטה לעיצוב אתרים.

 

 עסקים בתחום המסחר האלקטרוני עדיין מתאמצים לשלם לממטבי קידום אתרים כסף גדול כדי לגרום לדפים שלהם לדרג גבוה, כאשר למטא תגים ולטריקים של קידום אתרים יש מעט מאוד חשיבות.  כעת, מנועי החיפוש מחפשים תוכן טוב, עם כותרות, ואתר מלא בתוכן דומה, עם מאמרים המקושרים יחד באמצעות אותם עוגני מילות מפתח.

 

 האלגוריתמים החדשים של גוגל אפשרו לעסקי מסחר אלקטרוני קטנים רבים לבנות את דירוג הדף שלהם ואת דירוג מנוע החיפוש שלהם, מבלי לשלם אגורה למומחה SEO.

 

 ארגז החול והאינדקס המשלים של גוגל

 

 שני אלה גורמים לצמרמורת להעלות את עמוד השדרה של רוב מנהלי האתרים, אבל רק בגלל שהם לא מובנים, לגוגל אין ארגז חול.  כן, ייתכן שיחלפו מספר חודשים עד שהאתר שלך יופיע ברשימה ויופיע, ייתכן שקישורים נכנסים לא יופיעו במשך זמן רב, וייתכן שאתר לא יופיע בעת חיפוש - אבל זה לא ארגז חול.  זה רק פיגור.  אחת הדרכים להתגבר עליה היא לקחת חלק בתוכנית PayPerClick של גוגל.  גם אם אתה משקיע רק $20 בחודש, להיות חלק מהתוכנית הזו מקשרת מיד את האתר שלך, כך שאתה לא צריך לחכות.

 

 מהמדד המשלים קל לצאת ממנו.  ראשית, תסתכל על המטא מידע - האם הוא גנרי מדי?  אם כן, אז אל תשתמש במילות מפתח אלא השתמש בביטויי מפתח.  מילת המפתח מסחר אלקטרוני היא כללית מדי, וכך גם עסק מסחר אלקטרוני.  עם זאת, למד כיצד להקים עסק מסחר אלקטרוני יעזור למקד את הדף הזה.  לאחר מכן, ודא שהדף מקושר לעמוד בדירוג גבוה.  ניתן לעשות זאת על ידי הכנסת קישורים בתוך הדף - או על ידי הוספתו למערכת הניווט של האתר.  תוך זמן קצר, הדף הזה לא יהיה יותר באינדקס המשלים. 

בחסות אתר תמלול

209 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת יונה