לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4699 מאמרים 1457 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
מגש פירות

מגשי פירות מעוצבים- מגוון שיטות של חיתוך פירות ועיצוב מגשי פירות

פורסם בתאריך 26/02/2022      /      נכתב ע"י cohenarik18

אז אם גם אתם רוצים להפתיע במתנה מקורית ואיכותית שתהיה גם מפנקת ומתוקה דעו כי ניתן לעשות זאת באמצעות מגש פירות מעוצב. כמו כן, היום קיימות מגוון רחב של שיטות לחיתוך הפירות ולעיצוב מגשי פירות. בהמשך המאמר נציג חלק מהשיטות הנפוצות.

עיצוב מגשי פירות בו חיתוך הפירות במראה טבעי- זהו אחד החיתוכים הנפוצים ביותר שכל חברה משתמשת. עיקרון החיתוך הזה הוא שחותכים את הפרי לפי התצורה הטבעית שלו כלומר: בננה תיחתך לעיגולים, אבטיח יחתך בצורת ירח.

חיתוך לעיגולים- ניתן לעצב מגש פירות עגול בו החיתוך של פירות שונים יהיו לעיגולים- חלקם יכולים להיות עבים וחלקם של העיגולים יכולים להיות דקים. ניתן לחתוך את העיגולים בסכינים מיוחדים או ניתן לחתוך אותם גם בצורה ידנית. כך או כך זוהי צורה שמקובל לראות במגשי פירות.

מגש פירות בו חיתוך הפירות למקלות דקים- לאחר שטיפת וקילוף של פירות יש צורך לחתוך אותם היטב וזוהי אחת הפעולות שדורשת השקעה רבה במיוחד מחברת הפירות אחת הדרכים המקובלות ביותר לחיתוך פירות היא צורה של מקלות. הפירות המתאימים לכך הם פירות קשים במיוחד שכן כל חברה שמכבדת את עצמה מעסיקה שפים שמתמחים בחיתוך כל סוגי הפירות. 

בנוסף, מגשי פירות בהם חיתוך הפירות בצורת ריבועים- מדובר על חיתוך הפירות בצורה של ריבועים סימטריים ויפים חיתוך זה נעשה על ידי שף מיוחד או על ידי מכונות מיוחדות היכולות לחתוך כך אף את פירות הקשים ביותר שקשה מאד לחתוך אותם. כמו כן, אחד החיתוכים היפים ביותר המעניק מיופיו למגשי פירות הוא חיתוכי פירות בצורות שונות בשיטת חיתוך זו הדמיון נוטל בו חלק רב. שפים המתחים בשיטות חיתוך יוכלו לחתוך כל פרי לכל צורה שהיא בין הצורות החביבות ביותר תוכלו למצוא ברבורים או דובים, סוגי פרחים שונים כמו שושנים וורדים ועוד.

כיום, אחת הדרכים היפות והנפוצות יותר לחיתוך פירות הם בעזרת חותכני צורות מיוחדים. חותכי צורות אלו יכולים להיות בכל צורה שתבחרו וניתן לחתוך בהם גם פירות רכים וגם פירות קשים במיוחד דבר המעניק יופי וחן למגשי פירות יפים במיוחד. בנוסף, מגשי פירות עם חיתוך הפירות בגילוף- כאמור, שיטה זו דורשת מומחיות רבה בשיטה זו מגלפים אותיות על פירות שלמים ניתן לגלף על כל פרי אך הפירות שניתנים לגילוף בצורה הטובה ביותר הם דווקא הפירות הקשים כמו אבטיח ומילון . ניתן לגלף עליהם תאריכים תמונות וברכות. נסכם שאין כמו להנות ממגש פירות מפנק. כמו כן, פירות מגולפים מוסיפים יוקרה למגשי פירות.

372 צפיות
3 כניסות
מאמרים נוספים מאת cohenarik18
מערכת הביוב היא אחת מהמערכות החיוניות ביותר בכל בית מערבת הביוב מאפשרת לנו לחיות בתוך ביתנו בצורה נוחה ובריאה. אך לעיתים קרובות מתרחשות בעיות כמו צנרות סתומות או תקלות אחרות במערכת הביוב
פורסם בקטגוריית כלי רכב, לפני 11 חודשים 3 שבועות
מטבחים כבר הפך לטרנט מודרני המטבח המודרני המקום הנעים לאכול בו
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 8 חודשים 3 שבועות
מטבחים מודרניים מטבחים מודרניים זה סגנון חיים
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 8 חודשים 3 שבועות
מטבחים ועיצוב אדרכלי כולנו יודעים שהמטבח הוא לב הבית, מקום שבו אנו מבשלים, אוכלים ומפגישים את המשפחה והחברים. אך לאחרונה, עם התפתחות הטכנולוגיה והעיצוב, המטבחים מודרניים עוברים התחדשות מרשימה. המטבח המודרני הוא יותר ממקום לבישול – הוא מרכז של יצירתיות, פונקציונליות וסגנון.
פורסם בקטגוריית אדריכלות, לפני 8 חודשים 3 שבועות
מטבחים מודרניים: שילוב בין עיצוב, פונקציונליות ויצירתיות המטבח, כמו כל חלל בבית, משמש כמרכז חברתי ויצירתי. במהלך השנים, התפתחו טכנולוגיות חדשות ועיצובים מתקדמים, השפיעו על עולם המטבחים בצורה עמוקה.
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 8 חודשים 3 שבועות