לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4858 מאמרים 1480 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

טפט קיר.

פורסם בתאריך 13/04/2022      /      נכתב ע"י tomer1977

כמה פעמים חלפה בראשכם המחשבה לשדרג ולעצב את סלון הבית שלכם או את המשרד שלכם?
טפט קיר הוא הפתרון המושלם לכך! למה? כי הוא מעניק תוצאה מושלמת והוצאה כספית נמוכה יחסית.
טפט קיר בחללי הבית או המשרד שלך יעניקו תחושה של אווירה נעימה וכיפית.
בבית הדפוס Pixelim, אנו מתמחים בייצור של טפט קיר בכל הגדלים, הסוגים והמינים שרק אפשר לתאר. אנו עובדים עם המכשור המתקדם והחדשני ביותר ומעסיקים אנשי צוות מקצועיים אשר עושים את עבודתם בדקדקנות רבה, תוך הקפדה על כל הפרטים, גם על אלו הקטנים ביותר.
טפט הקיר שלנו, העשוי נייר ויניל איכותי, מודפס ישירות בטכנולוגיית UV- דבר זה גורם לכך שאיכות ההדפסה והצבעים החדים ישמרו לאורך שנים רבות ולא ידהו עם הזמן.
בפיקסלים מדפיסים טפט קיר בהתאמה אישית לפי דרישות וצרכי הלקוחות ואפילו טפט קיר תלת ממדי, אשר גורם לחלל להיראות אחרת לגמרי כי הוא משנה את הגיאומטריה שלו.
בשנים האחרונות, טפט קיר הפך להיות פופולרי מאוד בבתים ובמשרדים רבים ויותר ויותר אנשים אשר רוצים לתת לבית או למשרד שלהם טאץ' קצת אחר, פונים לאפשרות זו של טפט קיר.
ישנם שלל סגנונות וגדלים של טפט קיר והאפשרויות הן בלי מוגבלות, כך שאתה יכול לעוף בדמיונך ולעצב לעצמך את טפט הקיר שתמיד חלמת עליו ואנו נדאג להדפיס לך אותו בגודל שתבקש.
יש ברשותנו מדפסת בפורמט רחב שאורכה בלתי מוגבל, כך שניתן להדפיס טפט קיר גם לחללים גדולים במיוחד.
אז אם גם אתה מעוניין בשדרוג עיצובי אמיתי בעזרת טפט קיר אשר ידהים את כל מי שמתבונן בו, פנה עוד היום אל Pixelim ואחד מצוות המומחים שלנו ישמח להעניק לך את השירות הטוב ביותר!

 

225 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת tomer1977
חיתוך צורני. חיתוך צורני הוא טכנולוגיה פופולארית מאוד כיום לשם חיתוך קווי מתאר של מגוון חומרי הדפסה שונים באופן מדויק.
פורסם בקטגוריית עיצוב, לפני 2 שנים 3 חודשים
תמונות קנבס. כיום, אין כמעט בית או משרד שלא תמצאו בו תמונת קנבס אחת לפחות. תמונות קנבס הפכו פופלאריות מאוד, במיוחד בשנים האחרונות, וזאת הודות לטכנולוגיית הדפסה ישירה המעניקה תמונה חדה, עמידה ואיכותית.
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 1 שנים 10 חודשים
שירות חיתוך בלייזר. חיתוך לייזר הינו תהליך של חיתוך קווי מתאר של כל מיני חומרים קשיחים, במטרה לעצב צורה מסוימת וייחודית ברמת הדיוק הגבוהה ביותר שניתן למצוא.
פורסם בקטגוריית עיצוב, לפני 2 שנים 1 חודשים
הדפסה על קאפה. תמונות בהדפסה ישירה על קאפה מעניקות מראה מרשים ואטרקטיבי לכל חללי הפנים שאותם תהיו מעוניינים לעצב ולשדרג.
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 2 שנים 1 חודשים
הדפסה דיגיטלית על פרספקס. בעזרת הדפסה דיגיטלית על פרספקס מתקבלת תמונה איכותית, בהירה ובעלת חדות יוצאת מן הכלל וזאת בזכות לוח הפרספקס המעולה אשר מאפשר זאת.
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 2 שנים 1 חודשים