לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4646 מאמרים 1435 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח

הדברת פשפשים

פורסם בתאריך 01/01/2018      /      נכתב ע"י TamirT

מהו פשפש?

חשוב להבהיר כי פשפש אינו מסוכן לאדם, הוא אינו מעביר מחלות אך פשפש המיטה, הידוע לשמצה, ניזון מדם של בני אדם. הם מנקבים את העור של האדם ומוצצים את הדם שמועבר ישירות לקיבה שלהם. הם ניזונים בעיקר בלילה. פשפש המיטה שהוא המזיק העיקרי (שאר משפחת הפשפשאים אינם מזיקים לאדם אך יכולים להזיק לחקלאות) מעביר את הרוק שלו בעת העקיצה של העור. כתוצאה מכך נוצר כתם אדום מסביב לאיזור העקיצה המלווה בגירודים. רגישות האדם לעקיצה משתנה מאדם לאדם ויכולה להוות סיכון כאשר ישנה אלרגיה.

מאיפה מגיע פשפש המיטה ואיך מזהים אותו?

פשפש המיטה מגיע בעיקר דרך רהיטים, הוא מגיע ממקומות מוזנחים ומלוכלכים. הוא יכול להגיע איתכם בטיסה חזרה מחו"ל על המזוודה.

דרך הזיהוי העיקרית היא לאחר שרואים כתמי דם וצואה קטנים על הסדינים של המיטה. כמו כן, תוכלו לראות על הגוף עקיצות רבות אשר מרוכזות במקום מסויים. 

ברגע שזיהיתם שיש לכם פשפש מיטה מומלץ לקרוא למדביר באופן מיידי. הדברה פשפש המיטה הינה מלחמה קשה ויכולה להיות עבודה רבה.

הדברת פשפש המיטה!

הדברת פשפשים היא מאוד קשה, מדובר בהדברה שמשלבת מספר שיטות ודורשת הרבה הדברות. הדברה זו כמובן גם עולה בהתאם. ההדברה דורשת טיפול נפרד לפשפשים וטיפול נפרד לביצים. יש לשלב הדברה עם קיטור על מנת להרוג את הביצים בחום גבוה והדברה עם חומרים כימיים על מנת להרוג את הפשפש. מומלץ מאוד לא לנסות לעשות את ההדברה לבד מפני שהחומרים בהם צריך להשתמש הם מאוד חזקים, פשפשי מיטה הם עמידים מאוד ולכן יש שימוש במספר שיטות.

2359 צפיות
5 כניסות
מאמרים נוספים מאת TamirT
חולצות סוף מסלול בעיצוב מיוחד כולנו רוצים להגיע לסוף מסלול של הילד שלנו ולהראות לו כמה אנחנו גאים בו, כנסו למאמר להבין איך להראות לו זאת!
פורסם בקטגוריית חתונות, לפני 6 שנים 2 חודשים
טיסות מיוחדות בשמי הארץ טיסות בשמי הארץ הן דרך מיוחדת לתת לאדם שאתם אוהבים מתנה שהוא\ היא לא ישכחו לעולם.
פורסם בקטגוריית פנאי ותחביבים, לפני 5 שנים 7 חודשים
תכנון והקמת גינות מקצועיות רוצים שתהיה לכם גינה כמו בסרטים? כזאת שפורחת מסביב לשעון וכל הצמחים מתמודדים טוב עם הסביבה שלהם? כנסו למאמר להבין איך המקצוענים מתכננים גינות מאפס
פורסם בקטגוריית גינון, לפני 7 שנים 1 חודשים
לימודי תעודה Vs. לימודי תואר ראשון הרבה ישראלים מסיימים צבא ומתלבטים איך להמשיך? המאמר הבא יסכם לכם מה עדיף לימודי תעודה או לימודי תואר ראשון.
פורסם בקטגוריית ביטוח פנסיוני, לפני 7 שנים 1 חודשים