לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4696 מאמרים 1455 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

תחומי התמחות חג'ג' בוכניק משרד עורכי דין

פורסם בתאריך 21/11/2018      /      נכתב ע"י hbw

משרד עורכי דין נמדד ומוערך על פי מגוון השירותים הרחב שמציעים ללקוחותיו תחומי התמחותו. ומאחר ותחום המשפטים הינו רחב וכולל תחתיו אינספור תחומי התמחות, עומדות בפני משרדי עורכי הדין אפשרויות רבות להרשים את לקוחותיהם בשירותים המגוונים אותם הם מציעים להם. תחומי התמחות של חג'ג' & בוכניק אף הם נאמדים באותה הדרך, והם הסיבה לכך כי מזה שנים ידוע המשרד כאחד ממשרדי עורכי הדיו הבולטים והמשפיעים ביותר על נוף המשפט הישראלי.

תחומי התמחות חג'ג' & בוכניק - משרד עורכי דין

על מנת להתרשם ממבחר תחומי התמחות הבה נכיר אותם מעט יותר לעומק, ונלמד מהן התועלות שיכולים להפיק מהן לקוחותיו המרוצים של המשרד.

רכישות, מיזוגים וטיפול בנדל"ן המצוי בחו"ל

משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק הינו משרד בעל היקף פעילות בין לאומי, ואינו מסתפק במתן שירות אך ורק לתושבי ישראל או לאזרחים ישראלים בגבולות מדינת ישראל. מסירותו ללקוחותיו אינה עוצרת בגבול גיאוגרפי או מדיני כלשהו, אלא חוצה ימים ויבשות, על מנת לספק להם את המטריה המשפטית הגדולה ככל האפשר. בשל כך, רבים לקוחותיו הישראלים והזרים אותם הוא מלווה בכל ענייניהם המשפטיים העוסקים בעסקיהם שמחוץ לגבולות המדינה. במסגרת ליווי מלווים אנשי המשרד את לקוחותיהם בעת ניהול משא ומתן עם גורמים משפיעים בשווקים הזרים. וזאת, החל בתכנון ובהקמה של מבנה ההחזקות, דרך גיבוש אופן הניהול שמתאים ספציפית לפעילות העסקית של הלקוח, וכלה בניסוחם של חוזי העסקאות אשר נדרשים לצורך ניהול פעילותו העסקית. כשהוא מצויד בידע ובניסיון אשר נדרשים לניהול ענייני המסחר והעסקאות בארץ ובחו"ל, מציע המשרד ללקוחותיו את סיועו החיוני בהקמת מיזמים משותפים ובטיפול בחברות שהמבנה שלהן מתפרש על פני מספר מדינות, בביצוע מיזוגים ורכישות (M&A), בהפצה, בטיפול בהסכמי ייצור, בעריכת הסכמי שת"פ וכן הלאה.

סניפי משרד עו"ד חג'ג'' & בוכניק במוסקבה, מינסק, אוקראינה ולונדון אף הם מנותבים לתועלתם העסקית של לקוחותיו, וכמו הסניף הראשי בישראל, הם מציעים ללקוחות הישראלים והזרים של המשרד את מיומנותם, מהימנותם ואת ניסיונם הרחב והמגוון. בשל כך, הוביל המשרד בשנים האחרונות כמה עסקאות M&A שנחשבות בין העסקאות התקדימיות והמתוקשרות ביותר במדינות ה-CIS.

נדל"ן, תכנון ובניה

אם הזכרנו את תחום הנדל"ן שמחוץ לגבולות ישראל, גם בשטחה של מדינת ישראל נחשב המשרד כאחד ממשרדי עורכי הדין הבולטים בישראל בתחום התמחות זה. להכרה בכך, הוא זוכה בדמות דירוג קבוע ברשימה של משרדי עורכי-הדין הבולטים והמקצועיים בארץ של D&B. פעילות מחלקת הנדל"ן של משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק תופסת חלק משמעותי בפעילות המשרד, ועוסקת בתחומי הנדל"ן והמקרקעין על צדדיהם השונים. על תחומי ההתמחות של המשרד ניתן למנות תחומי התמחות ממגוון תחומי העיסוק המשפטי בנדל"ן, כניהול מו"מ עסקי וחוזי, ליווי של יזמים ופרויקטים, מעורבות בעסקאות תכנון ובניה, יעוץ וטיפול במיסוי מקרקעין, ליטיגציה, ייצוג לקוחותיו בפני הרשויות והערכאות המשפטיות הנדרשות וכד'. בנוסף לכך, מתמחה המשרד בליווי הדוק של פרויקטים ממושכים ורחבי-היקף, וזאת, החל משלב התכנון שלהם, דרך מכירת יח' הדיור וההתנהלות מול הרוכשים וכלה ברישום יחידות הדיור הקנויות על שמם של הרוכשים. משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק מטפל בפרויקטי הנדל"ן מצפון הארץ ועד דרומה, וחלק מהפרויקטים בהם הוא מטפל נחשבים לפרויקטים המתוקשרים והגדולים בארץ.

במסגרת פעילותו בתחום הנדל"ן, עוסק המשרד גם בהיבטים הנדרשים לפעילות הכוללת שמבצעים בעלי הקרקעות ונכסי הנדל"ן, החברות הקבלניות ויזמי הנדל"ן, איגודים העוסקים במקרקעין ונותני שירותים בתחומים הללו.

את המומחיות הייחודית שלו לליווי קבוצות המשקיעים וקבוצות הרכישה צבר המשרד במשך שנות פעילותו. במסגרת זו, מייצג המשרד קבוצות רבות, אותן הוא מלווה לאורך התהליך, ממעורבות ברכישת המקרקעין ודרך שלבי התכנון והבניה המסובכים. שירותיו של המשרד מסתיים בשלב בו נרשם הנכס על שם האנשים או הגוף אשר רכשו אותו. פעילות מחלקת הנדל"ן של משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק כוללת גם את ליווי שוטף של לקוחות עסקיים ופרטיים מהאספקטים של המיסוי החל על המקרקעין ואספקטי תכנונו ובנייתו. כמו כן, צבר המשרד ניסיון רב ערך בניהולם של ערעורים ועתירות מנהליות על החלטותיהם של הרשויות והמינהל, אשר חלקם מורכב ביותר ועוסק בנושאים בעלי חשיבות עליונה. במסגרת פעילותו זו, אחראי המשרד ליצירת תקדימים שונים, ובשל כך, הוא זוכה להיות מדורג בעשרה משרדי עורכי הדין הבולטים בתחום התכנון והבניה.

ייצוגן של חברות טכנולוגיה והיי-טק

גם כאן, לרשות המשרד עומד ניסיונו הרב והארוך בייצוגם של חברות ויזמים מתחומי הטכנולוגיה וההיי-טק השונים, כמו גם ייצוג של לקוחות מגייסי הון, מצד אחד, ומשקיעים פרטיים ומוסדיים במגזר הטכנולוגי, מצד שני. את לקוחותיו (יזמים, חברות או משקיעים) מלווה המשרד החל בשלב הקמתו של הסטארט אפ ועד להנפקתו או לביצוע אקזיט מסוגים אחרים. הליווי המשפטי שמציע המשרד ללקוחות ההיי-טק שלו כולל תחומי התמחות שונים, כפיתוח האסטרטגיה הנדרש למסחורו של הקונספט, תכנון והקמת מבנה משפטי אשר רלוונטי לחברה, סיוע בגיוס ההון הנדרש, כדוגמת איתורן של תוכניות סיוע או מימון ממשלתיות התואמות את פעילות החברה, סיוע בהגנה על קניינה הרוחני של החברה וליווי שוטף במהלך פעילותה העסקית.

1135 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת hbw
משרד עורך דין מסחרי בתל אביב כל עמותה, ארגון, תאגיד או עסק, חייב בצורה חוקית ונכונה, ההתנהלות הנכונה אינה מתחילה רק בעת הכנת החוזה.
פורסם בקטגוריית נדלן, לפני 5 שנים 4 חודשים
מה תפקידו של עורך דין תכנון ובניה? למרות, שעל פי הפרסומים, ישנה הצפה של מסיימי לימודי משפטים בכל שנה, מספרם של עורכי הדין המתמחים בתחום התכנון והבניה נחשב לקטן יחסית, ויתרה מכך: לא כל עורך דין המציג את עצמו כמתמחה בדיני מקרקעין, אוחז בידע מספק בדיני תכנון ובניה, ולא כל עורך דין אשר מתמחה בדיני התכנון והבניה מכיר לעומקו את המשפט הפלילי בהיבטי התכנון והבניה.
פורסם בקטגוריית עורכי דין, לפני 6 שנים 1 חודשים