לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4668 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

יום כייף לחברה בבריכה

פורסם בתאריך 17/01/2019      /      נכתב ע"י Nirlidor18@walla.co.il

מחפשים מקום לערוך בו את יום החברה הבא? יש לפחות שלוש סיבות טובות מדוע כדאי לערוך יום כייף לחברה בבריכה.

כל מי שצריך לארגן יום כייף לחברה יודע שמדובר במשימה לא פשוטה. כל שנה מחדש צריך להפתיע עם רעיון אחר ותמיד יהיו טענות ותלונות מצד כאלו שיגידו שהפעילות משעממת ולא מספיק חווייתית. השנה אתם לא צריכים לשבור את הראש. ניתן לשכור מתחם הכולל ברכה ולערוך בו יום חברה גדוש בפעילויות, ואם אתם עוד לא משוכנעים, כדאי שתמשיכו לקרוא את שלושת הסיבות הבאות.

הסיבה הראשונה: אווירה פתוחה ומשוחררת

כאשר יוצאים ליום חברה, בדרך כלל מגיעים עובדים שיש להם תפקידים שונים בחברה וחלקם גם עובדים בכירים. במהלך העבודה היומיומית, קשה להכיר אחד את השני לעומק ולהתנהג בצורה חופשית זה ליד זה, אולם כאשר עורכים את האירוע בבריכה, האווירה מלכתחילה משוחררת ומהנה ולכן קל יותר להיפתח אחד לשני, לשוחח ולהכיר. בסופו של דבר אחת המטרות של יום כייף לעובדים היא לקרב ביניהם וליצור גיבוש, ואין מתאים יותר ממתחם עם בריכה כדי לקלוע למטרה.

הסיבה השנייה: פעילות חווייתית ומהנה המתאימה לכולם

כאשר מקיימים יום כיף בבריכה, אין אחד שלא ייהנה. הפעילות עצמה היא פעילות שכולם אוהבים ובניגוד לפעילויות אטרקטיביות אחרות, כאן אין צורך להמתין בתור או להיות בעל תחביב מסוים כדי ליהנות. כולם מבלים בו זמנית בתוך המים או מחוצה להם בלי שאף אחד ירגיש מחוץ לעניינים.

הסיבה השלישית: לא צריך להמציא את הגלגל

לא תמיד צריך להיות מקוריים. כשמוצאים רעיון טוב ליום כייף לעובדים, אין סיבה להמציא את הגלגל. ישנם מתחמים הכוללים בריכה בהם נערכו כבר ימי חברה רבים ולמקום יש ניסיון וידע מקצועי בהפקה של ימים כאלו. אפשר לשלב פעילויות ODT, סדנאות, הופעות וכמובן ללוות את כל היום עם דוכני אוכל ושתייה שיוסיפו לחוויה של העובדים. מבחינת ארגון אין יותר מה לעשות, רק למצוא את המקום המתאים ולשריין מולו את התאריך מספיק זמן מראש. לכל השאר ידאג הצוות המקומי, כמובן בשיתוף פעולה אתכם ולאחר שתגדירו בדיוק באיזה תוכן אתם מעוניינים ולכמה אנשים הפעילות מיועדת.

בפעם הבאה שאתם צריכים לארגן יום כייף לעובדים בחברה, אל תשכחו לקחת בחשבון פעילות בבריכה. מזג אוויר מתאים, כמה מתקנים מתנפחים, אוכל ומשקאות והרי לכם יום מוצלח שהעובדים יזכרו לפחות עד יום הכייף הבא.

2708 צפיות
3 כניסות
מאמרים נוספים מאת Nirlidor18@walla.co.il
יהלום הוא ידידו הטוב של הגבר אם חשבתם שהחיבה ליהלומים שמורה רק לנשים, טעיתם. גברים רבים אוהבים לענוד טבעות יהלומים כסמל ליופי, מעמד וטעם אישי
פורסם בקטגוריית תכשיטים ויהלומים, לפני 5 שנים 9 חודשים
קורס פסיכומטרי בצרפתית בתל אביב קורס פסיכומטרי בצרפתית
פורסם בקטגוריית חינוך ולימודים, לפני 5 שנים 6 חודשים
קורס IELTS לשיפור רמת האנגלית מהו מבחן IELTS ומתי צריך לעבור אותו? כיצד ניתן לשפר את רמת האנגלית? מה ההבדל בין קורסי הכנה למבחן IELTS?
פורסם בקטגוריית חינוך ולימודים, לפני 5 שנים 9 חודשים
קורס אפיון ממשק וחוויות משתמש חשבת לבצע קורס אפיון ממשק וחחווית משתמש (UI/ UX)? הגעת למקום הנכון שיסביר לך מה הכוונה בקורס למה זה טוב וחשוב כל כך.
פורסם בקטגוריית קורסים, לפני 5 שנים 7 חודשים
איפה אפשר לקנות רהיטים איכותיים בתל אביב? יש לא מעט חנויות רהיטים ברחובות תל אביב, אז איך תדעו היכן למצוא רהיטים איכותיים בדיוק כמו שאתם מחפשים?
פורסם בקטגוריית רהיטים, לפני 5 שנים 9 חודשים