לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4711 מאמרים 1460 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
מילוי שפתיים

מילוי שפתיים - כל האופציות לקבלת מראה חושני

פורסם בתאריך 01/03/2019      /      נכתב ע"י linoyka

מראה שפתיים עבות נחשב תמיד לנשי וחושני כבר מימי התנ"ך וימי הביניים בהם נשים בעלות שפתיים חושניות כמו גם גברים, נחשבו מושכים במיוחד. כיום באמצעות שיטות שונות, אפשר ליהנות מראה שפתיים טבעי ומלא, תוך שרבים מחפשים אחר פתרון טבעי למילוי שפתיים.

החדשות הטובות הן כי בכל הנוגע למילוי שפתיים, הטכנולוגיה והקדמה מאפשרים למלא שפתיים במהירות ללא כאבים וללא פרוצדורות ניתוחיות. באמצעות חומרים ובחירת קליניקה מעולה למילוי שפתיים ניתן ליהנות ממראה ננעים, צעיר ורענן!

אז מהן האופציות לקבל מראה שפתיים מלאות? הנה 4 אלטרנטיביות ראויות:

מילוי על ידי חומצה היאלורונית – מילוי על ידי חומצה היאלורונית נעשה בשנים האחרונות בכל העולם וזאת בשל החומצה והיא חומר טבעי הנמצא אצלנו בגוף. חומצה היאלורונית היא חומר שמצוי בין רקמות בני אדם ובעלי חיים והוא נמצא בכמות גבוהה בגיל צעיר אך הולך ומצטמצם עם השנים.

בשל כך רבים פונים להזרקת חומצה היאלורונית למילוי שפתיים, בעוד שהחומר הטבעי הסופח אליו מים מקנה מראה נפוח ומלא של השפה, תוך שבקליניקה טובה תוכלו ליהנות ממראה טבעי. באמצעות החומצה שאינה רעילה או מסוכנת, רבים מבצעים הזרקות מידי שנה ובכך נהנים משפתיים מלאות לאורך זמן.

שימוש בבוטוקס – בוטוקס הלוא הוא הבוטנין, הוא חומר גמיש שנמצא בבעלי חיים והוא החומר הראשוני בו השתמשו על מנת למלא שפתיים. עם זאת בוטוקס הוא גם סוג של רעלן, לכן רבים בוחרים מילוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית שנחשבת בטוחה וטבעית יותר.

שמירה על שפתיים לחות – יובש, סדקים, קור, הרפס, ושאר תופעות שקורות בשפתיים גורמות לשפתיים סדקים, יובש ומראה שאינו מלא. לכן רבים רוצים לפתור את הבעיה וליהנות משפתיים מלאות ובריאות.

במידה ואתם סובלים מהרפס, פנו לטיפול רפואי של רופא משפחה ובמידה והשפתיים שלכם סדוקות או יבשות: חשוב באמצעות שפתוני לחות או וזלין לרכך את השפה ובכך להחזיר את המראה המלא שלה.

איפור נכון – בזמן שאתם רוצים להעניק לשפתיים שלכם מראה מלא, רצוי להתאפר נכון. כדי לקבל מראה חושני, יש למרוח וזלין על השפתיים, ולעסות אותן כמה דקות באמצעות האצבעות.

לאחר מכן באמצעות תוחם בהיר (עדיף וורוד) יש לשרטט את קו השפתיים וזאת עם חריגה של מילימטר מקו השפתיים הטבעי. כעת יש למלא את השפתיים בעיפרון וורוד בהיר ולשמור על מראה שפתיים מט ולא מבריק מה שייצור אשליה של נפח. באמצעות כל אלה תוכלו לאפשר לשפתיים מראה חושני, נעים ומלא.

דיי ספא רפואה אסטתית

637 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת linoyka
איפה כדאי לקנות וילונות? במודיעין ישפרו סנטר תמצאו מבחר רחב של דגמים! אין הרבה פרטי עיצוב המשפיעים על מראה הבית כמו וילונות, אשר יכולים לרכך את התאורה בתוך החדר, לצבוע אותו בגוונים חדשים ומלאי חיים או לשדרג אותו למראה יוקרתי יותר. במאמר הבא נפרט את הסוגים והייחוד מהמגוון שבמתחם מודיעין.
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 5 שנים 3 חודשים
רופא שיניים חירום מודיעין מה הוא מקרה חירום בטיפולי שיניים?
פורסם בקטגוריית בריאות ורפואה, לפני 4 שנים 9 חודשים
רופא שיניים במודיעין - כיצד מוצאים רופא שיניים בחירום דורי, אישתו של מיכאל, קמה באמצע הלילה וגילתה שהלא הפסיקה לדמם מהחניכיים. מה עושים במצב כזה?
פורסם בקטגוריית רפואת שיניים, לפני 4 שנים 6 חודשים
אולם אירועים קטן יש לכם אירוע אז ממגוון אולמות אירועים פתח תקווה כיצד בוחרים את המתאים ביותר
פורסם בקטגוריית אירועים שונים, לפני 4 שנים 2 חודשים
כיצד שמים נכון עגילים באוזן? עגילים באוזניים תמיד היו חלק ממראה חיצוני זוהר ועשיר, בעוד שעגילים יפים כמו עגילי חישוק מזהב, עגילים צמודי אוזן, עגילי יהלומים ועוד: כולם, מתאימים לנשים ואף לגברים בכל הגילים ולכל מי שרוצה להתהדר במראה מעוצב וזוהר.
פורסם בקטגוריית תכשיטים ויהלומים, לפני 5 שנים 4 חודשים