לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4711 מאמרים 1460 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מהו מפרט דירה, ומה נכלל במפרט דירה- באדיבות פסגת דן

פורסם בתאריך 12/05/2019      /      נכתב ע"י פסגת דן 2019

מה נכלל במפרט דירה- באדיבות פסגת דן

מעניין אם הגעתם לפה כי אתם רוכשים דירה ומעניין אתכם להבין מה זה בדיוק "מפרט" ואיך מסתכלים עליו?...

אז בשעה טובה כנראה שמצאתם דירה שאהבתם כמו בפרויקט פסגת דן!

מה זה המפרט הטכני בעצם?

למעשה, המפרט הטכני של דירה הינו טופס אשר ממולא ע”י היזם והוא יתאר בפרוטרוט את מבנה הבניין וזה במטרה למנוע חילוקי דעות שעלולים לצוץ בין המוכר לקונה.

די פשוט אבל חשוב.

למה צריך לשים לב במפרט הטכני כשקונים דירה? הנה כמה דברים שכדאי להבין:

ראשית, תבדקו טוב מה אתם קונים מבחינת חומרים וצבעים והאם אפשר לשדרג אותם. כדי להבין טוב יותר מה המפרט כולל כדאי שתראו בעצמכם בחנויות המתמחות, אילו אריחים, החיפוים, האסלות וכו.

 

דוגמאות לאלמנטים שחשוב לשים אליהם לב במפרט הם למשל מה צבע האלומיניום של החלונות מהסיבה הפשוטה שבדרך כלל אי אפשר להחליפם. מכיוון שמסגרות החלונות הם חלק בלתי נפרד מחזות הבניין. טוב להימנע מהפתעות או אכזבות.

ישנם יזמים שיאפשרו להזיז נקודות חשמל בזמן הבניה למשל, אבל חשוב לשים לב כי הם אינם מגבילים את מרחק הזזת הנקודה בסנטימטרים מסוימים.

כאמור מומלץ לבדוק את חומרי הצביעה ואת גוון הצבע, צביעת דירה נעשית בדרך כלל לפני הנחת המרצפות , כדיי שלא תצטרכו לצבוע שוב לאחר כניסתכם לדירה.

 

חשוב להגיד שהמפרט הטכני משתנה מחברה לחברה ומאוד תלוי האם מדובר בשלב התחלתי של הפרויקט (כלומר דירה על הנייר) אם אתם קונים בפרויקט פסגת דן, או בשלב מתקדם יותר (כלומר דירה בשלבי בניה) בפרויקט פסגת דן.

המפרט בעצם כולל את האלמנטים הטכניים של כל פריט: אם נרצה לדוגמה להתייחס לדלתות, נמצא במפרט את סוג הדלת, גימור חיצוני, בידוד פנימי, מידות מוצעות, ידיות ועוד.

בשלב הבחירות הלקוח מקבל מטריצה (רשימת החומרים המלאה המוצעים בסטנדרט) בעקבותיה, יכול הלקוח לבחור האם הוא נצמד לסטנדרט המוצע במפרט או משדרג כראות עיניו.

 

תתחדשו בדירה החדשה, ובהצלחה!

 

917 צפיות
10 כניסות
מאמרים נוספים מאת פסגת דן 2019
רוצים פנטהאוז? בואו פסגת דן נראה שהמילים פנטהאוז מקושרת בבירור לאורח חיים, מי שנאמר עליו שחי לא רע ונוסיף חיוך.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 4 שנים 11 חודשים
מחירי דירות פסגת דן השפעת סלילת הרכבת הקלה, אמורה להשפיע מאוד על כל אזור המרכז וגם על הפרויקטים החדשים שנבנים שישביחו את עצמם עוד יותר.
פורסם בקטגוריית אקטואליה, לפני 5 שנים 5 חודשים
פסגת דן - יותר מבית חכם פסגת דן מציעה מגדלי יוקרה למגורים ואיכות חיים ברמה גבוהה ואפשרית לכלל האוכלוסיה.
פורסם בקטגוריית בית חכם, לפני 5 שנים 5 חודשים
רמת גן מתעדכנת- באדיבות פסגת דן זה לא סוד שבעיני רבים רמת גן נחשבת לעיר רדומה, משעממת, אפילו זקנה. לשמחת תושבי העיר במיוחד, הצפיפות בגוש דן הביאה איתה שינוי אדיר בענף הנדל"ן בכלל וברמת גן בפרט.
פורסם בקטגוריית אירוסין, לפני 4 שנים 9 חודשים
מה צריך לדעת כשמחפשים חברת הובלות- באדיבות פסגת דן מעבר לדירה חדשה, לדוגמה בפסגת דן, הוא מעבר מלא בהתרגשות. במקביל, מדובר בתהליך הדורש מכם למצוא חברת הובלות מקצועית, איכותית ומהימנה להעביר את "החיים" שלכם לבית החדש.
פורסם בקטגוריית בנייה ושיפוצים, לפני 4 שנים 10 חודשים