לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4876 מאמרים 1487 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
מודעות דרושים

סי וי. פול: מה צריך להופיע בתוך מודעות דרושים?

פורסם בתאריך 12/06/2019      /      נכתב ע"י דניאל ביטון

החלטתם להגדיל את הצוות או להחליף עובד סורר? בשעה טובה, הגיע השלב לנסח מודעת דרושים. אחרי שהבנתם בדיוק מה הגיוס, מה חשוב לכם במועמד, מה קהל היעד אליו אתם מעוניינים להגיע וכמובן, באיזה פלטפורמה הכי מתאים לפרסם את המודעה, הגיע הזמן לנסח מודעת דרושים. ככל שמודעת הדרושים שלכם תהיינה טובה יותר, כך תקבלו יותר פניות של מועמדים רלוונטיים וגיוס העובדים שלכם יהיה מהיר יותר ויעיל יותר. פרסום המודעה הוא לב ליבו של הליך הגיוס ולכן חשוב להקפיד לנסח את המודעה "כמו שצריך".

הטעות הנפוצה בגיוס עובדים היא לנסות לחסוך זמן בעזרת ויתור על ניסוח מוקפד של מודעות הדרושים. כתוצאה מכך, כאשר דרושים עובדים למשרות בכירות נוצר מצב שבו רוב קורות החיים שמגיעים למחלקת משאבי אנוש הופכים להיות מיותרים. לשם השוואה, מעסיק שדואג שבתוך המודעות יופיעו רק הפרטים שחשובים לו יכול להגיע בצורה טובה יותר אל המועמדים הרלוונטיים ואף לעודד אותם לשלוח קורות חיים למשרות הפנויות. ניסוח טוב למודעה, שמפרט את הדרישות וגם את המשרה בפועל, יחסוך קורות חיים לא רלוונטיים(כמה שניתן) ויגדיל את כמות קורות החיים שאפשר "לעבוד איתם".

בתוך מודעות דרושים צריכים להופיע כל פריטי המידע שיעזרו למועמד לדעת מה מצופה ממנו. רשימת הפרטים שחובה לציין בתוך מודעות דרושים כוללת למשל את המיקום הגיאוגרפי של המשרד, את שעות העבודה, היקף המשרה, את העבודה בפועל, מעט פירוט על החברה,פירוט על סוג ההשכלה הנדרשת, הרקע המתאים, הניסיון המבוקש וכן הלאה. מבחינת המעסיק, ניסוח מפורט של מודעת הדרושים שווה את ההשקעה כי זה מה שקובע איזה מועמדים יגיעו אליו.

 

בהצלחה!
דניאל ביטון, 
סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק,
סיוי. פול  – עובדים בשבילך. 

מחפשים עבודה? מוזמנים לקרוא את המדריך: איך תמצאו עבודה בקלות בישראל?

1710 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת דניאל ביטון
נ' סי וי. פול מאגרי מידע בעמ - פסקדין - מעט על אזכורי תביעות בגוגל אזכורי תביעות בגוגל הם אחד מהדברים שהכי מרגיזים בעלי עסקים מאחר ומאוד קשה להוריד אותם. איך אפשר להעלים אזכורים שליליים ואזכורי תביעות מתוצאות החיפוש בגוגל? אספתי עבורכם מספר טיפים אותם למדתי על עורי. בתקווה שזה יעזור.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 3 שנים 11 חודשים
סי וי. פול: טעויות נפוצות בעת פרסום משרות ומודעות דרושים מעסיקים שצריכים עובדים יכולים לגייס אותם באמצעות פרסום משרות פנויות על גבי מודעות דרושים. איך ניתן לעשות את זה ביעילות האפשרית? הימנעות מטעויות.
פורסם בקטגוריית קריירה, לפני 4 שנים 7 חודשים
סי וי. פול - אפשרויות חיפוש עובדים שונות איך אפשר לשפר את גיוס העובדים ולייעל אותו ככל הניתן
פורסם בקטגוריית משאבי אנוש, לפני 3 שנים 11 חודשים
job ninja: תחומים מבוקשים עבור גיוס עובדים לעבודה מעבר לים קצת על התחומים שמבושים במיוחד לרילוקיישן ומהם היתרונות של עבודה מעבר לים.
פורסם בקטגוריית תעסוקה (דרושים), לפני 3 שנים 11 חודשים
סי וי.פול : הימנעו מתביעות - מה מותר ואסור לעשות בפרסום מודעות דרושים? מודעת דרושים לא נכונה עלולה לחשוף את המעסיק לתביעה בבית הדין לעבודה ולהליכים פליליים - איך ניתן להימנע מכך? במאמר הבא.
פורסם בקטגוריית משאבי אנוש, לפני 4 שנים 3 חודשים