לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4668 מאמרים 1449 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

הבדלים בין פרסום מודעות דרושים לעסקים קטנים וגדולים

פורסם בתאריך 12/07/2019      /      נכתב ע"י דניאל ביטון

עסקים קטנים, בינוניים וגדולים זקוקים לעובדים על מנת לצמוח. בעלי עסקים שמבינים את החשיבות של גיוס עובדים מוכנים לפיכך להשקיע בתהליך של פרסום משרות ומודעות דרושים ולעיתים גם אין להם בעיה להתחייב לטווח ארוך. מצד שני, יש בכל זאת כמה הבדלים בולטים בין פרסום משרות לתפקידים פנויים ובעיקר פערים בין הציפיות של בעלי עסקים קטנים וגדולים.

מעקב אחר סוגים שונים של מודעות דרושים מגלה הרבה דברים על ההבדלים בין פרסום משרות לעסקים קטנים וגדולים. בנוסף, היתרון הוא שאפשר להשתמש בו כדי לחלץ מסקנות לתהליך גיוס יעיל יותר.

מה מחפשים מעסיקים קטנים וגדולים?

ראשית, לבעלי עסקים קטנים יש תקציב מוגבל יחסית בכל הנוגע לפרסום מודעות דרושים. כאשר בעלי עסקים מן הסוג הזה שוקלים לצאת למהלך גורף של פרסום משרות בעיתונות הכתובה למשל, רובם יעדיפו את העיתון המקומי ולא את הרשת הארצית. עם זאת, הפתרון במקרים כאלה יכול להיות פניה לחברות כמו סי.וי.פול ג'וב נינג'ה ושימוש בכלים מקוונים, דיגיטליים ומשוכללים שמקצרים את משך זמן הגיוס ומשפרים את סיכויי ההצלחה שלו.

שנית, רוב בעלי העסקים הקטנים מגייסים עובדים לתפקידים זוטרים. נדיר למצוא בעלי עסקים קטנים או אפילו בינוניים שמגייסים עובדים לתפקידים בכירים, פשוט כי בדרך כלל אין להם משרות פנויות כאלה. לשם השוואה, בעסקים גדולים ובתאגידים בינלאומיים ניתן לראות המון מודעות על פרסום משרות לבכירים ובהם מנכ"ל, סמנכ"ל, מנהלי שיווק, מנהלי כוח אדם, מנהלי חשבונות ועוד.

עסק קטן לא חייב להתפשר

הנקודה הכי חשובה שבעלי עסקים צריכים לזכור הוא שאין סיבה להתפשר על איכות כוח האדם. בעידן שבו רוב העובדים הטובים מחפשים משמעות וסיפוק ולא משכורת ותנאים, גם לבעלי עסקים קטנים יש את הפריבילגיה לגייס כוח אדם מעולה. יתרה על כך, בעלי עסקים קטנים שיוצרים קשר עם חברות כמו סי.וי.פול ג'וב נינג'ה למשל יכולים אף לנצל את הגמישות והדינאמיות שלהם בהשוואה לעסקים גדולים יותר.

במילים אחרות, מה שבעלי עסקים קטנים צריכים לעשות הוא להפוך את החיסרון ליתרון. אם לבעלי עסקים קטנים אין תקציב מספיק גבוה עבור פרסום משרות בעיתונות הארצית, הם יכולים וצריכים לחשוב מחוץ לקופסא על מנת להשתמש בשיטות גיוס יצירתיות יותר. חוץ מזה, בעלי עסקים קטנים צריכים להישאר עם אצבע על הדופק ולבדוק מה הם יכולים לתת למועמדים שלהם שהחברות הגדולות לא מסוגלות להציע.

 

 

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

*כל הדעות והעמדות המובעות הן אך ורק של המחברת.

 *הכותבת היא דניאל ביטון, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, סי וי פול ג'וב נינג'ה. החברה מציעה את שירותיה למעסיקים ומועמדים בתהליכי איתור, גיוס וניהול עובדים.

מחפשים עבודה? מוזמנים לקרוא את המדריך: איך תמצאו עבודה בקלות בישראל?

 

 

1273 צפיות
0 כניסות
מאמרים נוספים מאת דניאל ביטון
נ' סי וי. פול מאגרי מידע בעמ - פסקדין - מעט על אזכורי תביעות בגוגל אזכורי תביעות בגוגל הם אחד מהדברים שהכי מרגיזים בעלי עסקים מאחר ומאוד קשה להוריד אותם. איך אפשר להעלים אזכורים שליליים ואזכורי תביעות מתוצאות החיפוש בגוגל? אספתי עבורכם מספר טיפים אותם למדתי על עורי. בתקווה שזה יעזור.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 3 שנים 10 חודשים
סי וי. פול: טעויות נפוצות בעת פרסום משרות ומודעות דרושים מעסיקים שצריכים עובדים יכולים לגייס אותם באמצעות פרסום משרות פנויות על גבי מודעות דרושים. איך ניתן לעשות את זה ביעילות האפשרית? הימנעות מטעויות.
פורסם בקטגוריית קריירה, לפני 4 שנים 5 חודשים
סי וי. פול - אפשרויות חיפוש עובדים שונות איך אפשר לשפר את גיוס העובדים ולייעל אותו ככל הניתן
פורסם בקטגוריית משאבי אנוש, לפני 3 שנים 10 חודשים
job ninja: תחומים מבוקשים עבור גיוס עובדים לעבודה מעבר לים קצת על התחומים שמבושים במיוחד לרילוקיישן ומהם היתרונות של עבודה מעבר לים.
פורסם בקטגוריית תעסוקה (דרושים), לפני 3 שנים 10 חודשים
סי וי.פול : הימנעו מתביעות - מה מותר ואסור לעשות בפרסום מודעות דרושים? מודעת דרושים לא נכונה עלולה לחשוף את המעסיק לתביעה בבית הדין לעבודה ולהליכים פליליים - איך ניתן להימנע מכך? במאמר הבא.
פורסם בקטגוריית משאבי אנוש, לפני 4 שנים 2 חודשים