לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

למה כדאי לבחור בהשכרת מפיצי ריח

פורסם בתאריך 06/10/2019      /      נכתב ע"י alex

מפיצי ריח חשמליים הפכו בשנים האחרונות להיות אחד המכשירים ההכרחיים בכל עסק ואפילו בתים פרטיים שכן אנשים הבינו כבר מזמן את החשיבות האדירה הטמונה בריח נעים באוויר. 

בעזרת מפיצי ריח תוכלו להעניק לעסקכם סגנון ייחודי, אופי אישי, ולהשרות אווירה נעימה ומזמינה על לקוחותיכם וכך, בדרך סמויה אף להגדיל את המכירות שלכם. 

חשוב להבין – מחקרים רבים הוכיחו את הקשר בין ריח להשפעתו הפסיכולוגית על האדם כך שמקום עם ריח לא נעים, בלשון המעטה, לרוב יעורר סלידה וקונוטציה שלילית וספק אם אנשים יחזרו אליו פעם נוספת. כמו כן, לריח יש את היכולת לשדר מסר וליצור אווירה ייחודית ומזמינה. 

כאשר עסק מעוניין למשוך אליו לקוחות או להשאיר לקוחות בחנות לעוד כמה רגעים נוספים הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר שעומדת לרשותו הינה שימוש במפיצי ריח לעסקים מבית סמארט סנט.

אז אחרי שהבנו למה צריך מפיצי ריח לעסקים, הגיע הזמן להבין למה כדאי לבחור בהשכרת מפיצי ריח.

היתרונות שבהשכרת מפיצי הריח של סמארט סנט

אם גם אתם מתלבטים האם כדאי לבחור בהשכרת מפיצי ריח לעסקים או שאולי דווקא כדאי לרכוש – השורות הבאות יעשו לכם סדר בראש.

שירות חודשי קבוע – סמארט סנט מציעה שירות חודשי כך שמידי חודש יגיע איש מקצוע להחליף את השמן שבמיכל, לבדוק שכל החלקים תקינים ולבצע עבודות תחזוקה שוטפות על מנת לשמור על תקינות המכשיר. כמו כן, סמארנט סנט דואגת לשירות לקוחות הזמין 24/7 באמצעי המדיה השונים כך שבעת תקלה או בעיה תקבלו מהנה מהיר, מקצועי ויסודי. 

מגוון ריחות נרחב הניתן לשינוי –לעיתים התרגלנו לריח וברצוננו להתחדש בריח אחר ומרענן אבל ברשותנו ליטרים מיותרים של השמן הנבחר עליהם כבר שילמנו וכעת לא נותרה לנו ברירה אלא להשתמש בו. כאשר מדובר על השכרת מפיצי ריח לא תצטרכו לדאוג מכל בעיות הלוגיסטיקה השונות ואם ברצונכם להחליף את הריח כל מה שרק תצטרכו לעשות הוא לעדכן את סמארט סנט והריח החדש כבר יהיה אצלכם. 

ייעוץ מקצועי – לסמארט סנט צוות מחקר ופיתוח מקצועי אשר מתעדכן בהתאם לכל ההתפתחויות ודרישות הלקוחות. משכך, סמארט סנט מחזיקה בידע עשיר וניסון נרחב וביכולתה להתאים לכל עסק באשר הוא את הריח האידיאלי עבורו. 

עלות חודשית נמוכה ביחס לתמורה המקסימאלית שמתקבלת – הופכים את הבחירה בהשכרת מפיצי ריח של סמארט סנט לכל כך נכונה. 

776 צפיות
1 כניסות
מאמרים נוספים מאת alex
מפיץ ריח חשמלי כיצד פועל מפיץ ריח חשמלי של סמארט סנט ? מפיץ ריח חשמלי פועל בשיטת אידוי, כאשר תמצית הריח מתפזרת בצורת אדים בחלל החדר ובכמויות מזעריות, כשמולקולות התמצית מתפזרות באמצעות אידוי הן קלות יותר ונשארות בגובה החלל לזמן רב, לעומת מטהר אוויר בשיטת ספריי שבו התמצית שוקעת יחסית במהירות, לכן שיטת האידוי ידועה כשיטה אפקטיבית מאוד ואולי היעילה ביותר להפצת ריח כיום.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 4 שנים 4 חודשים
כמה דברים שלא ידעתם על חוש הריח מדוע ריח חשוב? במהלך החיים ריח משפיע עלינו רבות, הוא אחראי במידה רבה למצב הרוח שלנו ועל הרצון שלנו להימצא או שלא להימצא בסביבה מסוימת.
פורסם בקטגוריית עסקים אחר, לפני 4 שנים 4 חודשים
מפיצי ריח כל מה שכדאי לדעת על מפיצי ריח לעסקים אין זה סוד כי חוש הריח הינו אחד מחמשת הריחות המפותחים ביותר של האדם אשר מאפשרים לו לשרוד את חיי היומיום אך גם ליהנות מריחות וניחוחות נעימים. תחשבו על זה – כמה פעמים נכנסתם לקניון, לבנק או אפילו ללובי בניין מגורים ומיד מילא את אפכם ריח נעים אשר גרם לכם לתחושה נעימה ואווירה מזמינה.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 4 שנים 5 חודשים
כמה חשוב מפיץ ריח לעסק? מדוע ניחוח טוב כל כך חשוב בעסק שלנו ? כשאתם נכנסים לחנות בגדים לדוגמא, מה הם הדברים שיגרמו לכם להישאר יותר זמן ? חשבתם על זה ? ובכן, מחקרים הוכיחו ששני חושים פועלים יותר מכל שאר החושים, חוש המישוש וחוש הריח, כאשר תפקידו של חוש המישוש הוא לחוש את הטמפרטורה ותפקידו של חוש הריח הוא להבין האם המקום נקי, מתוחזק ומושקע.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 4 שנים 5 חודשים
למה כדאי לבחור בהשכרת מפיצי ריח מפיצי ריח חשמליים הפכו בשנים האחרונות להיות אחד המכשירים ההכרחיים בכל עסק ואפילו בתים פרטיים שכן אנשים הבינו כבר מזמן את החשיבות האדירה הטמונה בריח נעים באוויר.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 4 שנים 5 חודשים