לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4871 מאמרים 1485 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מצבר סטארט סטופ

פורסם בתאריך 17/07/2020      /      נכתב ע"י שיא מצברים לרכב

אם יש ברשותכם רכב שנכבה ברמזורים והוא מודל מהשנים האחרונות, סביר להניח שיש ברכב שלכם את מערכת הSTART STOP. מערכת זו הינה מערכת שמותקנת ברכב ונוצרה בכדי לחסוך דלק ולשמור על איכות הסביבה. במאמר הבא נסביר לכם מהי המערכת הזו, איזה מצבר מתאים לרכב שפועל במערכת סטארט סטופ ומה העלויות.


מצבר START STOP - מה זה?

מצבר סטארט סטופ הינו מצבר שמעניק התנעה בטוחה ושמירה על איכות הסביבה. המצבר מותקן בתוך מערכת אשר גורמת לכיבוי רכב בעת עצירה ברמזור או בפקקי תנועה. בטכנולוגיה זו ניתן למצוא שני סוגים של מצברים : מצבר AGM ומצבר EFB. תוקף אחריות למצבר כזה: 

מצבר שנפ - אחריות עד 20 חודשים
מצבר בוש - אחריות עד 24 חודשים
מצבר וורטה - אחריות עד 24 חודשים

באילו רכבים מומלץ מצבר סטארט סטופ?

מצבר הSTART STOP בעיקר מותקן ברכבים שיוצרו בשנים האחרונות. מצבר למערכת זו מוכר בעיקר בדגמים יוקרתיים: רכבי אאודי, רכבי מרצדס, רכבי מאזדה 3 החדשה, רכבי פורש, רכבי ב.מ.וו, רכבי פולקסווגן ועוד. מחיר מצבר סטארט סטופ לרוב מתחיל במחיר 580 ש"ח, הכל תלוי בסוג הרכב, בשנתון, וסוג האמפר הדרוש בו. ההבדל שיש בין מצבר חומצה רגיל למצבר START STOP מתבטא בכיבוי והפעלת הרכב בעצירה ( מה שלא קורה ברכב רגיל ) ומניעת האטה בכמות הפריקה וההתנעה ללא נזקים שייגרמו למצבר. חשוב לציין, מצבר רגיל שיותקן ברכב שזקוק למצבר ממערכת סטארט סטופ - זה דבר שהוא אינו תקין כיוון שהוא אינו מתאים והוא יעשה נזק לרכב.

מצבר סטארט סטופ EFB 

מצבר EFB יוצר טכנולוגיה חדשה ממערכת סטופ סטארט. מצברים אלו מאופיינים בהגדלת החיים של המצבר ומונעים קיצור בלוחות הקיימים במצבר. מצברים אלו אינם דורשים טיפול או תחזוקה מיוחדת ומחזיקים בממוצע כשלוש שנים בישראל. 

מצבר סטארט סטופ AGM 

מצבר AGM יוצר טכנולוגיה חדשה ממערכת סטופ סטארט. טכנולוגיה חדשה ממערכת START STOP. מצברי AGM הינם אטומים ואינם דורשים טיפולתחזוקה. בדומה למצבר EFB, גם במצבר AGM נראה תוחלת חיים של מצבר ארוכה והוא יחזיק כשלוש שנים בממוצע. 

לסיכום,

במידה ואתם נוהגים ברכב שיש בו את המערכת המופלאה הזו, אנו ממליצים לכם לרכוש מצבר שיתאים ולא לנסות לחסוך בעלויות. כיוון, שבמידה ותתקינו מצבר שלא מתאים יכול להיגרם לרכב נזק ועדיף להשקיע עוד קצת ולשים את המצבר שמתאים ובכך להיות רגועים ולשמור על המשך נסיעה בטוחה. ממליצים לכם לפנות לשיא מצברים לרכב עד הבית ליעוץ וכל שאלה שיש לכם בנושא. 

1359 צפיות
8 כניסות
מאמרים נוספים מאת שיא מצברים לרכב
מחיר מצבר היברידי קיימים סוגים שונים של רכבים היברידיים המספקים לנהג שילוב של צריכת חשמל וחיסכון בדלק. הטכנולוגיה ההיברידית החדישה שונה מרכבים רגילים והיא יושבת מתחת למכסה המנוע. בדרך כלל, היצרניות מספקות תכנית אחריות שתכסה אותם במצב בו המצבר מתקלקל. אז אם ברשותכם טויוטה היברידית או כל מכל דגם אחר, הכנו לכם במאמר הבא את כל הדברים שעליכם לקחת בחשבון לפני הרכישה, כמו מחיר מצבר היברידי, אחריות ועוד! באנו לעזור.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 1 חודשים
מצבר פריקה עמוקה לרכב תפעולי מצבר פריקה עמוקה הוא מצבר רטוב, כלומר מצבר שמכיל חומר נוזלי בתוכו. הוא מותאם לסוגי רכבים שונים כגון: קלנועית, במות הרמה, קלאב קאר, גולף, מכונות שטיפה ידניות, מחשבי גיבוי UPS ועוד. במאמר הבא הכנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. באנו לעזור.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 1 חודשים
מצברים מחודשים לרכב כאשר אתם מעוניינים לרכוש מצבר חדש לרכב, סביר להניח שלא התכוננתם לסיטואציה כזו. במידה וזה יקר עבורכם תוכלו ללכת על מצבר מפירוק \\ מצבר יד 2 ובכך להוזיל עלויות משמעותית. במאמר הבא נסביר מה הדברים שחשוב לבדוק בעת רכישת מצבר משומש לרכב, מה המחירים והיכן ניתן לרכוש את השירות הנ\"ל.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 10 חודשים
מצבר לא מניע - מה עושים? יצאתם מהבית לעוד יום שיגרתי ולפתע אתם מגלים שהרכב לא מתניע. במידה ואתם שומעים רעש של תקתוקים או חוויתם לפני קושי בהתנעה, סביר להניח שמדובר בבעיה במצבר. באפשרותכם לנסוע למוסך או לחפש מישהו שיעזור לכם להניע עם כבלים, אבל הפתרון הפשוט ביותר: החלפת מצבר עד הבית. אתם תזמינו את השירות, יגיעו עד אליכם, יחליפו את המצבר בזריזות ואתם תוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 8 חודשים