לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4871 מאמרים 1485 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר

מחיר מצבר היברידי

פורסם בתאריך 19/03/2021      /      נכתב ע"י שיא מצברים לרכב

הכל על סוללות היברידיות

מצבר לרכב הוא המרכיב החשוב ביותר במערכת החשמל של כל רכב. המצבר מספק אנרגיה להפעלת הצרכנים החשמלים ברכב, לדוגמא: אורות הרכב, רדיו, לוח שעונים, אביזרים והמנוע. כאשר המצבר מספק את הטעינה הראשונית כפי שהוא צריך לספק בהתנעה הרכב, האלטרנטור לוקח את המושכות משם וממשיך להעביר את הכוח הדרוש ברכב. אם המצבר ברכב שלך שבק חיים, הרכב לא יתניע והאלטרנטור עלול לעבוד קשה מדי, עד כדי שיתקלקל גם הוא, לכן חשוב לטפל במצבר שבדרך לסיים את תוחלת חייו. כאשר מדובר ברכבים היברידיים, הסיפור הוא שונה בנוגע להחלפת המצבר, מחיר מצבר היברידי הוא גבוהה יותר לעומת מצבר רכב רגיל. רכבים היברידיים הם יקרים יותר ופועלים בשיטה של הפחתת זיהום אוויר וצריכת דלק נמוכה ודורשים הרכבה של מצבר המיועד לרכבים ספיציפיים אלו. 

אחריות על סוללות היברידיות

לפני שתרוצו לרכוש מצבר היברידי, חשוב להכיר את הפרמטרים החשובים שיש לבדוק לפני ולבצע בזמן ההחלפה. מומלץ להחליף רק אצל בעלי מקצוע מוסמכים ולבצע תיקונים היברידיים מכיוון, שבעת החלפת מצבר היברידי נדרש כדי לסדר את התקלה מומחה עם כלים מיוחדים לדגמים היברידיים. יתרה מזאת, במידה ורכשתם דגם 2020 של רכב היברידי, פלאג-אין היברידי או fcev תוכלו להיות רגועים כיוון שיש לכם אחריות ל-10 שנים או עד שהרכב יגיע ל- 150,000 ק"מ.

כמה עולה מצבר היברידי?

כאשר יצרניות הרכבים החלו לייצר רכבים היברידיים הם כללו שני גרסאות של מצברים: מצברי ליתיום-יון ומצברי ניקל-מתכת הידריד. מצברים אלו משמשים כמקור הכוח למנוע החשמלי ומהווים גורם מרכזי במערכת ההנעה ההיברידית. מחיר מצברים היברידיים יכול לנוע בין 3000 $ ל- 7000$ למצברים חדשים אך קיימת אופציה לרכוש מצברים משומשים כסולללה היברידית והן כבר יהיו זולות יותר, בין 1000$ ל- 3500$. חשובה לרכוש מצבר אשר נועד לרכב היברידי ולא מצבר חומצה רגיל, מה שיכול לחזק את אורך החיים של הרכב ולטפל בתקלות שיכולות להופיע במערכת החשמל.

מה חשוב לדעת לפני שמתקנים או מחליפים מצבר היברידי?

רק חשמלאי רכב ואנשי מקצוע שעברו הכשרה יוכלו לטפל במצבר היברידי ואסור בתכלית האיסור לאדם אשר לא עבר הכשרה ובלי מיומנות להחליף את המצבר.
בעת החלפת מצבר היברידי, נדרשים כלים מיוחדים לעומת החלפה של מצבר רגיל לרכב. במצברים היברידיים ישנו ציוד מותאם לניתוק הסוללה ההיברידית עם תוויות אזהרה.
תיקונים של מצברים היברידיים עלולים לבטל אחריות מהיצרן – במידה והמצבר עדיין במסגרת אחריות, עליכם לפנות אל החברה ולא לתקן את המצבר ההיברידי אצל גורם חיצוני. מקרה בו תיקנתם את המצבר אצל גורם חיצוני ולא במסגרת האחריות, היא תבוטל ולא תוכלו להחליף אותה.

האם ניתן להרכיב מצבר רגיל ברכב היברידי?

קיימים סוגים רבים של מצברים וסוגים רבים של רכבים, במידה ותבחרו את המצבר הלא נכון אתם עלולים ליצור נזק והרכב לא יפעל כראוי. למעשה, אם המצבר לא מתאים לרכב שברשותכם הרכב לא יפעל, או המגבים והאורות לא יגיבו שננסה להפעיל אותם וגורמים נוספים ברכב ששומרים על הבטיחות שלכם בדרכים. כאשר מדובר ברכב היברידי, יש להרכיב מצבר שמותאם אך ורק לרכב זה ולא מצבר רגיל.

1372 צפיות
44 כניסות
מאמרים נוספים מאת שיא מצברים לרכב
מצבר סטארט סטופ מצבר סטארט סטופ הינו מצבר שמכבה את עצמו בעת עצירת הרכב: ברמזורים \ פקקי תנועה ועוד. במידה ואתם זקוקים למצבר חדש בטכנולוגיה זו, במאמר הבא נסביר איזה מצברים מתאימים ומה העלויות.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 10 חודשים
מצבר פריקה עמוקה לרכב תפעולי מצבר פריקה עמוקה הוא מצבר רטוב, כלומר מצבר שמכיל חומר נוזלי בתוכו. הוא מותאם לסוגי רכבים שונים כגון: קלנועית, במות הרמה, קלאב קאר, גולף, מכונות שטיפה ידניות, מחשבי גיבוי UPS ועוד. במאמר הבא הכנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. באנו לעזור.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 1 חודשים
מצברים מחודשים לרכב כאשר אתם מעוניינים לרכוש מצבר חדש לרכב, סביר להניח שלא התכוננתם לסיטואציה כזו. במידה וזה יקר עבורכם תוכלו ללכת על מצבר מפירוק \\ מצבר יד 2 ובכך להוזיל עלויות משמעותית. במאמר הבא נסביר מה הדברים שחשוב לבדוק בעת רכישת מצבר משומש לרכב, מה המחירים והיכן ניתן לרכוש את השירות הנ\"ל.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 10 חודשים
מצבר לא מניע - מה עושים? יצאתם מהבית לעוד יום שיגרתי ולפתע אתם מגלים שהרכב לא מתניע. במידה ואתם שומעים רעש של תקתוקים או חוויתם לפני קושי בהתנעה, סביר להניח שמדובר בבעיה במצבר. באפשרותכם לנסוע למוסך או לחפש מישהו שיעזור לכם להניע עם כבלים, אבל הפתרון הפשוט ביותר: החלפת מצבר עד הבית. אתם תזמינו את השירות, יגיעו עד אליכם, יחליפו את המצבר בזריזות ואתם תוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 3 שנים 8 חודשים