לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4697 מאמרים 1457 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
פינוי פסולת בניין

טיפים לפני התחלת שיפוץ או בנייה

פורסם בתאריך 09/03/2022      /      נכתב ע"י אלירן

בשעה טובה החלטתם להשתדרג ולבצע שיפוץ בבית, אז קבלו מספר טיפים יעילים וחשובים. קודם כל, כולם מעוניינים לרכוש חומרי הבניין בזול וכאן מתחילה "החגיגה" הראשונה. חיפושים אין סופיים באינטרנט, נסיעות לחנויות ומגרשי בניין בכל רחבי הארץ והכל במטרה למצוא את הכי טוב ובמחיר הכי נמוך. עד כה הכל מאוד לגיטימי וברור. הרי יש לא מעט דילים ומבצעים ובהחלט ניתן למצוא כל מיני חומרי הבניין במחירים מוזלים. אבל בואו נהיה אמתיים וכנים: כמה פעמים בזמן שאתם שמעתם על המבצע הגעתם למקום ורכשתם פריטים שדווקא בכלל לא היו במצבע? נכון, נכון כי כבר לא היה מלאי, כי זה שבמבצע לא היה מספק ועוד מיליון ואחד תירוצים.

אז קבלו את הטיפים המנצח. כדאי ואף מומלץ לבצע סקר שוק, אבל תשתדלו לחפש מקום שבו תוכלו לרכוש את רב הדברים ותאמינו אתם תרוויחו. ההסבר הוא פשוט, אם אתם מחליטים לרכוש בחנות אחת, אז בטוח תקבלו הנחת כמות מאוד נדיבה. דבר נוסף, אתם תחסכו נסיעות מיותרות, הרי אל תשכחו אנחנו עדיין גרים בישראל ומצב הפקקים הוא מאוד מאוד לא אידיאלי. אז קיבלתם הנחה, חסכתם כסף וזמן. נראה שזו תוצאה טובה.

דרך אגב עוד טיפ קטן שלא כולם יודעים, שישנם מגרשים וחנויות לחומרי הבניין שאצלם ניתן להזמין גם שירותי פינוי פסולת בניין. זה גם יחסוך לכם כאב ראש מיותר. לא כולם יודעים, או שיותר נכון לא מכירים ובמיוחד את אלו שלא התעסקו אף פעם בשיפוץ, שבארץ קיים חוק שלפיו פינוי פסולת בניין אמור להתרחש רק לאתרי מטמנה מיועדים לכך אחרת אתם עלולים להיקנס. מה שיותר חשוב, שלא משנה שאתם לא בתמונה וקבלן שיפוצים שלכם או עובדים החליטו לזרוק למקום שלא מיועד לכך, הקנס הוא יהיה על שמכם מכיוון שהיתר בנייה הוא גם על שמכם. לכן אין ברירה, אלא לעשות הכל לפי החוק.

הטיפ האחרון להיום זה עניין של בחירת אנשי המקצוע. אל תמהרו לתת הקדמה אם אתם לא בטוחים שתסגרו איתם. לרב בענף השיפוץ מקובל לסגור את העבודות ולבקש מהלקוח דמי רצינות, מה שנקרא. אבל לפעמים קורה שכבר נתתם את דמי הרצינות והם סגרו את התאריכים עבורכם אבל בסוף החלטתם ללכת אם צוות או קבלן שיפוצים אחר ואז את הכסף שכבר נתתם לא תמיד יהיה קל לקבל בחזרה. לכן לא משלמים לפני שמתקבלת ההחלטה הסופית.

254 צפיות
2 כניסות
מאמרים נוספים מאת אלירן
מה תפקידו של עורך דין הגירה? כאשר מדברים על הגירה לארצות הברית לרב נשאלת השאלה : מה תפקידו של עורך דין הגירה ואם באמת צריכים לפנות עליו. במאמר הבא תקבלו סקירה קצרה לעניין.
פורסם בקטגוריית חוק ומשפט, לפני 2 שנים 1 חודשים
איך מחלקים זמני שהות של הילדים בזמן הכנת הסכם גירושין כאשר בני הזוג מחליטים להתגרש, אז הם אמורים לקבל לא מעט החלטות. כאשר בין הבולטות ביותר זה משמורת ילדים. למעשה בעזרתה כל אחד מבני הזוג יהיו מעורבים בתהליך גידול של הילדים כפי שנקבע.
פורסם בקטגוריית גירושין, לפני 2 שנים 1 חודשים
למה צריך עורך דין ארנונה יש לא מעט הוצאות אצל בעלי העסקים אבל בין הגדולות נחשבת תשלומי ארנונה. כאן בדיוק נכנס לתמונה עורך דין ארנונה. בעזרתו לעתים ניתן להפחית תשלום ארנונה וכך לחסוך אלפי שקלים בשנה. בשביל לבדוק אם מגיעה גם לכם הנחנה או הוזלה בתעריפי ארנונה, תתייעצים עם עורך דין ארנונה.
פורסם בקטגוריית עסקים, לפני 2 שנים 1 חודשים
שדרוג הבית לפעמים שדרוג הבית אינו דורש השקעה רבה, אלה קצת מחשבה ויציאה מהקופסא. רוצים לשמוע על פתרון שיעשה את העבודה אך לא ידרוש לקיחת משכנתא?
פורסם בקטגוריית צרכנות, לפני 2 שנים 2 חודשים
איך מקבלים משמורת משותפת ומה זה אומר תהליך גירושין הינו תהליך אינו פשוט עבור שני בני הזוג, אך יתרה מכך כאשר יש במשפחה ילדים. במהלך הגירושין מומלץ שבני הזוג יצליחו להגיע להסכמות בכל השאלות ובמיוחד כאשר זה קשור לילדים, בין אם מדובר על משמורת משותפת או משמורת מלאה.
פורסם בקטגוריית גירושין, לפני 2 שנים 2 חודשים