לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4648 מאמרים 1437 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
מקרר קטן אינטגרלי

מהו מקרר אינטגרלי?

פורסם בתאריך 17/12/2017      /      נכתב ע"י landers

מהו מקרר אינטגרלי?

יותר ויותר אנו שמים דגש על עיצוב המטבח ומשקיעים משאבים רבים, אולם אין מדובר כאן רק בריהוט, תאורה, חיפויי קירות ואלמנטים נוספים, נושא זה קשור גם למכשירים החשמליים הנמצאים בחלל זה. ומהו מקרר אינטגרלי? במה הוא שונה ממקררים אחרים? מהם יתרונותיו? כאן נספק הסברים.

מקרר קטן

מהו כה ייחודי במקרר אינטגרלי?

ישנם מכשירים חשמליים במטבח אותם ניתן למקם במקום אשר יועד רק להם, סוג של גומחה או נישה בה משלבים אותם. כמובן שמקרר זה תורם רבות לעיצוב מטבח מתקדם, פונקציונאלי ומרשים למראה. ישנן גומחות נוספות בחלל המטבח, למשל זו המתאימה לתנור או מדיח כלים. כמו כן, מקרר אינטגרלי חוסך מקום במרחב, ולכן הבחירה בסוג מקרר זה היא חכמה. הוא משתלב נהדר עם שאר האלמנטים במטבח.

האם ניתן למקמו בכל המטבחים?

בהחלט. אם אין לכם את המיקום הייעודי בעבורו, תמיד ניתן להזמין איש מקצוע, במקרה זה נגר, אשר יעצב את ארונות המטבח מחדש. רעיון מצוין לפני שיפוצים או אם כניסה לדירה חדשה. אנשים אשר עיצוב המטבח חשוב להם, כמו נוחות השהייה והעבודה בו, יתאהבו במקרר האינטגרלי באופן מידי. הוא מוסיף נופך רב לחלל, בעל אלמנטים עיצוביים מודרניים, וניתן למצוא את המקררים הללו במגוון צבעים ועיצובים, לפחות אחד מהם יתאים למטבח הפרטי שלכם.

מקררים בעלי עיצוב אטרקטיבי ומרשים

החלטתם לרכוש מקרר אינטגרלי ואתם מעוניינים שהוא יתאים לסגנון העיצובי השולט במטבח? כדאי להיות מודעים לכך, כי כיום ישנה אפשרות לרכוש מקררים בשלל עיצובים, גדלים, גוונים ודגמים, מה שיאפשר לכם ליצור אווירה הרמונית וזורמת בחלל המטבח. השקיעו מחשבה וזמן, או עד שתמצאו את המקרר המתאים לכם ביותר ומכל ההיבטים. קיימים מקררים צרים יותר, רחבים, יש לבדוק את צריכת האנרגיה שלהם והאם הם מיוצרים על פי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. ככל שתבדקו מספר גדול יותר של מקררים, כך הבחירה תהיה קלה יותר. זאת ועוד, תמיד יהיה זה מומלץ להתייעץ עם העובדים בבית העסק, להם ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם כל סוגי המקררים, כל זאת לצורך הכוונה.

מה כה ייחודי במקרר אינטגרלי?

כפי שהוזכר, מקרר אינטגרלי הוא לא רק פונקציונאלי, אלא הרבה מעבר לכך. בהתאם לכינויו, הוא מהווה חלק אינטגרלי ממערך העיצוב הכולל של המטבח. כיום קיימת נטייה לעצב מטבחים עם כמה שיותר מקום ואפשרויות לחסוך במרחב. מקרר אינטגרלי הוא רק נדבך נוסף בכל הקשור למגמה זו. מן הסתם, בין כל שאר המכשירים החשמליים במטבח, הגדול והדומיננטי ביותר הוא המקרר. מכיוון שהוא כה בולט, אין זה כה פשוט לשלבו בצורה משביעת רצון במטבח, והוא אף עלול לפגום במראה הכללי וליצור דיסהרמוניה. רבים גם נוטים לעצב את מטבחם, בהתאם לסגנון ועיצוב המקרר, הרי אנו לא מחליפים אותו כל שנה או שנתיים, הוא אמור לשמש אותנו למשך שנים ארוכות.

מה ההבדל בין מקררים קטנים לגדולים?

הרבה יותר קל לשלב בחלל המטבח, מקרר אינטגרלי קטן, למשל מקרר יין. אולם מכיוון שאנו יודעים כי הישראלים מעדיפים מקררים גדולים, גם בעלי שתי דלתות, גם בעבורם ניתן למצוא מקום מתאים.

מקרר נוסף לזה הקיים

אם כבר יש לכם מקרר במטבח, ורכשתם אותו לא מזמן והוא מתפקד טוב וממלא אחר ייעודו, אין זה אומר שכדאי להחליפו במקרר אינטגרלי. בחלל המטבח חייבים להיות תנאים מתאימים ומיקום ראוי למקרר נוסף. אולם, שילוב מקרר קטן כמו מקרר יין, הוא בהחלט אופציה שיש לשקול.

כיצד משלבים את המקרר במטבח?

זוהי הרי שאלת השאלות. לא לכל אחד במטבח גומחה או נישה המתאימה למיקום מקרר אינטגרלי, לכן אין כאן רק דרך אחת. רצוי מאוד לפני רכישתו, לארגן בעבורו מקום מתאים ולעשות זאת מוקדם ככל האפשר. והיה ונמצא המיקום, וודאו שבסמוך למקרר יש שקע חשמלי. את המקרר ניתן למקם למעלה או למטה, ואפילו ניתן לכסות את דלתו באמצעות אותו חומר גלם ממנו עשויים ארונות המטבח ובדיוק באותו הצבע.

עוד פרמטרים הדורשים התייחסות

לפני רכישת המקרר, בדקו את גובה התקרה במטבח, בנוסף, שימו לב לאיזה כיוון נפתחות הדלתות. זאת ועוד, חייב להיות די ויותר מרחב למקמו, הוא איננו אמור להיות צמוד לקיר, ובכך הוא איננו שונה ממקררים אחרים, זוהי המלצתם של היצרנים.

להתאים את המטבח למקרר או ההיפך?

אין ספק כי מקררים הם דומיננטיים ביותר במטבח, וזאת לו בשל גודלם. במקרים בהם מאסתם במקרר הישן או שהוא סיים את תפקידו, בהחלט מומלץ לרכוש מקרר אינטגרלי. בראש ובראשונה נמנעת מכם הטרחה והוצאות כספיות רבות, בכדי לעצב את כל המטבח מחדש, כל שיהיה עליכם לעשות, הוא להתאים את המקרר למצב הקיים.

מה עושים קודם?

הדבר הראשון שיש לעשות הוא לאתר את המיקום המתאים למקרר. לאחר מכן כפי שהזכרנו, חשוב ביותר לבדוק לאיזה כיוון נפתחות הדלתות. בנוסף, אין לשכוח את עיצוב המטבח וסגנונו. בחרו במקרר אינטגרלי בעל הגוון המתאים, מכיוון שקיימים דגמים רבים, המלאכה היא פשוטה ביותר.

מה לבדוק עוד טרם הרכישה?

טרם רכישת המקרר, בדקו אם יש לו גם מקפיא והיכן הוא ממוקם, למטה או למעלה. על פי גודלה של הגומחה וצרכי בני הבית, בחרו מקרר בגודל מתאים. כמו כן, קיימת אפשרות למקם את המקרר במקום אחד ואילו את המקפיא במיקום אחר, האופציות הינן רבות. כאן עוד לא הסתיימה המלאכה. בחרו מקרר שיענה על דרישותיכם באופן מושלם. האם אתם מעדיפים אותו עם דלת אחת? האם אתם חייבים לרכוש מקרר בעל שתי דלתות? חשוב גם לזכור, מכיוון שקיימים דגמים רבים והם מיוצרים ע"י חברות שונות, תמיד תוכלו למצוא מקרר אינטגרלי גם במחירים אטרקטיביים. לפני כן, רצוי לערוך השוואת מחירים.

2116 צפיות
22 כניסות
מאמרים נוספים מאת landers
טיפים לטיפול בנזילות מהמקרר באופן מפתיע, יחסית לבעיות ולאתגרים אחרים שמעורר המקרר הביתי שלנו, חלקן של הנזילות מהמקרר אינו גדול. הצטברויות של קרח במקפיא, למשל, נפוצות הרבה יותר, כמו גם בעיה בגומייה האוטמת את הדלת או מקרר שאיננו מקרר ולכן, האוכל המאוחסן בו מתקלקל.
פורסם בקטגוריית צרכנות וקניות, לפני 6 שנים 2 שבועות
איך לבחור מקרר למטבח בגינה זכית לגינה צמודה לבית? זוהי ללא ספק פינת גן עדן פרטית! אבל את חייבת לדאוג לאבזור מתאים, לרהיטי גן ואולי גם למקרר. היכן משיגים מקרר מתאים לגינה? לנדרס מקררים, זו התשובה! לנדרס – הכי גדולים במקררים קטנים!
פורסם בקטגוריית עיצוב פנים, לפני 4 שנים 1 חודשים
מקרר משרדי מחפשים מקרר משרדי? אצלנו בלנדרס תמצאו מקררים איכותיים בגדלים שונים שיתאימו לצרכים שלכם. כל מה שאתם צריכים זה ליצור קשר ואנו נשמח לסייע לכם לבחור את המקרר האידיאלי בשבילכם.
פורסם בקטגוריית קניות וביקורות מוצרים, לפני 4 שנים 2 חודשים
מקרר לרכב בשנים האחרונות קיבלו טיולי השטח שדרוג משמעותי, במקום לבסס את כל הארוחות על קופסאות שימורים או אוכל אינסטנט אחר, אפשר לתכנן ארוחות מזינות וטעימות בלי לעגל פינות. זאת הודות למקרר הקטן ששוכן לו ברכב.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 4 שנים 11 חודשים
מהם יתרונותיו העיקריים של מקרר שקוף? כשזה מגיע לקניית מקרר, האפשרויות העומדות בפניכם הן רבות, אינסופיות כמעט. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להתחדש בדגם מקרר ייחודי ובולט ולהרשים את האורחים שלכם עמוקות, מקרר שקוף בעל דלת זכוכית מהווה בהחלט את האפשרות המומלצת, בעיקר כשמקרר כזה גם שווה את ההשקעה בו מבחינת יעילות.
פורסם בקטגוריית בישול ואפיה, לפני 5 שנים 5 חודשים