לוגו אתר מאמר.נט
שלום אורח
התחבר לאתר או הרשם לאתר מאמר.נט
4868 מאמרים 1484 כותבים 447 קטגוריות הוספת מאמר
מילות מפתח
מקרר למטבח

איך לבחור מקרר למטבח בגינה

פורסם בתאריך 05/02/2020      /      נכתב ע"י landers

הגינות הפרטיות של היום, זוכות לטיפוח ולהשקעה הרבה יותר מאשר בעבר. היום אנחנו מוצאים רהיטי גינה איכותיים במיוחד במגוון ענק, פרגולות מדהימות לגינות ואפילו מטבחים לגינה. נדמה כי בגינות פרטיות רבות, המקרר הוא הפריט האחרון שעדיין חסר במטבחים החיצוניים. כאשר יהיה לכם גם מקרר בגינה, הגינה שלכם כבר תהיה ממש מושלמת. תוכלו לארח בגינה, לשבת לארוחות עם חברים ומשפחה וליהנות מחגיגה בחיק הטבע עם כל הנוחיות ובלי להתרחק מהבית.

איך בוחרים מקרר לגינה?

בחירה של מקרר לגינה חייבת להיעשות מתוך בחינה מדוקדקת של כל הפרמטרים ושל כל מה שמרכיב את הצרכים שלנו בגינה כמו גם בהתחשב בתנאים המיוחדים של הגינה כפי שנפרט בהמשך הדברים.

מקרר מתאים לצרכים – מקרר חיצוני בניגוד למקרר הביתי לא חייב להיות מקרר גדול. הוא לא אמור להכיל את כל מה שמכיל המקרר הביתי. על כן הוא לא ממש חייב להיות מקרר גדול. בכל זאת תמיד כדאי לרכוש מקרר מעט יותר גדול מהצרכים הצפויים וכך אפשר יהיה להיות רגועים כי המקרר ייתן את המענה המושלם. בגדול אמור המקרר להכיל שתייה, בירה קרח וכמובן את הבשרים אותם אנחנו נרצה להעלות על האש. מעבר לכך אין צורך ממשי.

מקרר שמתאים לתנאי הגינה - חשוב לזכור כי המקרר בגינה עתיד לעמוד חשוף בגינה מול פגעי מזג האוויר. גם אם יש לכם אזור מקורה כמו פרגולה או גגון שהוספתם, עדיין המקרר יעמוד בחוץ תחת טמפרטורות משנות, תחת קרני השמש שמצליחות תמיד להגיע אל כל מקום ולכל נקודה בחצר או בגינה. גם אם יש לנו אזור מקורה לא נוכל להציל את המקרר מפני השמש. כך גם ישנה הלחות הגבוהה בעונת החורף וגם הקיץ (בהתאם לאזור בו ממוקמת הגינה) כך שיש בהחלט לקחת בחשבון את כל הנתונים הללו ולבחור במקרר שמציע תנאי בידוד הכי טובים. אם לא נדאג לכך הרי שהמקרר יהיה חשוף לבלאי גבוה מאוד והוא עשוי להיהרס לאחר שימוש קצר טווח. חשוב לשים לב כי המקרר הינו מקרר עם איטום איכותי ברמה גבוהה על מנת שתכולת המקרר לא תהיה מושפעת בעקבות השינויים במזג האוויר. זאת מעבר לאיכות של החלקים החיצוניים של המקרר אשר אלו חייבים גם כן להיות ברמה מוקפדת ואיכותית במיוחד.

חלוקה פנימית בהתאם לצרכים – ישנם מקררים עם מפרטים שונים ומגוונים. יש מקררים המכילים מגירות עמוקות וגדולות ויש מקררים עם מדפים מודולריים נשלפים. המקררים השונים מציעים מענה בהתאם לציפיות של הלקוח כמו גם למטרות אשר לשמן הוא רוכש את המקרר. חשוב לבחון את האפשרויות המוצעות ולשקול אותן מול הצרכים האישיים. כל אחד יעדיף חלוקה מסוג אחר כי לכל אחד יש את הרגלי הסדר וצורת הארגון האישיות שלו. מסיבה זו חשוב מאוד לשים לב כי אכן המקרר הנבחר אכן יתאים לנו וייתן לנו את המענה הנכון, האיכותי והמושלם ביותר.

איכות וחוזק – הגינה היא בהחלט אזור מאתגר ושונה לגמרי מהסביבה הביתית. כל מוצר שאמור לעמוד בגינה חייב להיות יותר איכותי וגם יותר מסיבי. כך לדוגמא כדאי מאוד להעדיף מקרר אותו נוכל לנקות ולשטוף בעזרת צינור הגינה. כך נוכל לשלוט על הניקיון של המקרר בלי לטרוח על פירוק החלקים והכנסה שלהם הביתה. אז ברור כי מקרר כזה חייב להיות יותר חזק מכל מקרר אחר רגיל.

דירוג אנרגטי – כולנו יודעים כי עדיף תמיד לבחור מוצרי חשמל שהם חוסכים לנו אנרגיה. אם זה לצורך החיסכון העצמי בעלויות החשמל ואם זה לצורך השמירה על איכות הסביבה. גם כאשר מדובר במקרר חצר יש לנו כמה וכמה אפשרויות. ברור כי עדיף יהיה לבחור מקרר עם דרוג אנרגטי שינוע בין A ל – G. A   הוא כמובן היעד המומלץ והרצוי ביותר.

פתח יציאה תחתון – כל מקרר אמור לפלוט חום. במקרים רבים בוחרים בעלי גינות לאחסן את המקרר בתוך ארון ייעודי על מנת להגן עד כמה שאפשר על המקרר מפני פגעי מזג האוויר. כאן חשוב לשים לב היכן נמצאים פתחי האוורור של המקרר. במקרים אשר בהם המקרר אכן מאוחסן בתוך ארון, כדאי להעדיף את פתח היציאה התחתון על מנת שתתאפשר הפליטה בצורה הכי טובה והכי בריאה למקרר.

מקרר נירוסטה – כדאי לדעת כי מקררי הנירוסטה אלו הם המקררים המועדפים עבור גינות או מטבחי חוץ. מדובר בחומר שאינו מחליד ובאופן כללי הוא לא ממהר להיהרס כאשר הוא נמצא בתנאי חוץ. גם אם מדובר במזג אוויר קיצוני כמו גינה חמה מאוד בקיץ או לחילופין גינה באזור גשום במיוחד, עדיין יוכל המקרר להחזיק מעמד היטב. זאת גם אם לא השקיעו בארון מיוחד למקרר. אז בכל מקרה, גם אם יש לכם מקום מקורה וגם אם אין לכם, גם אם אתם בונים ארון מיוחד למקרר וגם אם אתם רוצים לחסוך את המקום של הארון, מקרר הנירוסטה בהחלט יוכל לספק לכם את המענה האיכותי והנכון לאורך זמן.

אחריות - חשוב לזכור כי בעת קנייה של מקרר אתם חייבים גם אחריות מצד היצרן שיבטיח לכם ליווי מלא לאורך זמן. כך שאם תהיה תקלה במקרר יהיה לכם אל מי לפנות. מקרר בלי אחריות עשוי להותיר אתכם לאחר זמן קצר עם תקלות שלא תמיד תוכלו להתמודד אתם ללא אחריות יצרן וחבל.

1830 צפיות
13 כניסות
מאמרים נוספים מאת landers
טיפים לטיפול בנזילות מהמקרר באופן מפתיע, יחסית לבעיות ולאתגרים אחרים שמעורר המקרר הביתי שלנו, חלקן של הנזילות מהמקרר אינו גדול. הצטברויות של קרח במקפיא, למשל, נפוצות הרבה יותר, כמו גם בעיה בגומייה האוטמת את הדלת או מקרר שאיננו מקרר ולכן, האוכל המאוחסן בו מתקלקל.
פורסם בקטגוריית צרכנות וקניות, לפני 6 שנים 2 חודשים
מהו מקרר אינטגרלי? יותר ויותר אנו שמים דגש על עיצוב המטבח ומשקיעים משאבים רבים, אולם אין מדובר כאן רק בריהוט, תאורה, חיפויי קירות ואלמנטים נוספים, נושא זה קשור גם למכשירים החשמליים הנמצאים בחלל זה. ומהו מקרר אינטגרלי? במה הוא שונה ממקררים אחרים? מהם יתרונותיו? כאן נספק הסברים.
פורסם בקטגוריית צרכנות וקניות, לפני 6 שנים 4 חודשים
מקרר משרדי מחפשים מקרר משרדי? אצלנו בלנדרס תמצאו מקררים איכותיים בגדלים שונים שיתאימו לצרכים שלכם. כל מה שאתם צריכים זה ליצור קשר ואנו נשמח לסייע לכם לבחור את המקרר האידיאלי בשבילכם.
פורסם בקטגוריית קניות וביקורות מוצרים, לפני 4 שנים 4 חודשים
מקרר לרכב בשנים האחרונות קיבלו טיולי השטח שדרוג משמעותי, במקום לבסס את כל הארוחות על קופסאות שימורים או אוכל אינסטנט אחר, אפשר לתכנן ארוחות מזינות וטעימות בלי לעגל פינות. זאת הודות למקרר הקטן ששוכן לו ברכב.
פורסם בקטגוריית רכב, לפני 5 שנים 1 חודשים
מהם יתרונותיו העיקריים של מקרר שקוף? כשזה מגיע לקניית מקרר, האפשרויות העומדות בפניכם הן רבות, אינסופיות כמעט. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להתחדש בדגם מקרר ייחודי ובולט ולהרשים את האורחים שלכם עמוקות, מקרר שקוף בעל דלת זכוכית מהווה בהחלט את האפשרות המומלצת, בעיקר כשמקרר כזה גם שווה את ההשקעה בו מבחינת יעילות.
פורסם בקטגוריית בישול ואפיה, לפני 5 שנים 6 חודשים